Anunciado 9 de enero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.



El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:


  • Desenvolupament i fabricació de productes químics

  • Exportació a mercats internacionals

  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit

  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua.


El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.



Habilitats Personals:


  • Pensament estratègic i capacitat analítica.

  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.

  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.

  • Capacitat de treball en equip.


Responsabilitats Clau:


  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de processos de control financer.

  • Col·laborar amb altres membres de l'equip per definir l'estructura, polítiques i procediments per al control financer.

  • Contribuir a l'elaboració d'informes financers periòdics i anàlisis de desviacions.

  • Donar suport en l'establiment de mecanismes de control pressupostari i previsions financeres.


Altres Aspectes Valorables:


  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.

  • Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.

  • Nivell alt d'anglès.


El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.




Requisitos mínimos

Requisits del Candidat:


  • Formació acadèmica:
    • Titulació universitària en ADE, Economia o similar. Preferiblement amb formació complementària en control de gestió i finances corporatives.


  • Experiència:
    • 3/4 anys d'experiència en control de gestió, auditoria o anàlisi financer en grans empreses o grups multinacionals.

    • Experiència prèvia participant en projectes de transformació organitzativa o creació de funcions de control financer.


  • Competències tècniques:
    • Coneixement avançat d'anàlisi financera i reporting.

    • Capacitat per dissenyar i implementar processos de control financer eficients.

    • Coneixement d'eines tecnològiques per a la gestió financera





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

AUDITOR/A
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
30 de enero
CONTROLLING INTERNACIONAL
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
9 de enero
Más empleos en Commonsense RRHH
ENCARREGAT/DA MAGATZEM
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
13 de abril
RESPONSABLE OFICINA TÈCNICA
Commonsense RRHH
Celrà, Girona
13 de abril
RESPONSABLE CUSTOMER SERVICE
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
13 de abril