Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(3)
A Coruña(10)
Álava/Araba(2)
Albacete(1)
Alicante(12)
Almeria(2)
Asturias(10)
Badajoz(1)
Barcelona(187)
Bizkaia(13)
Burgos(6)
Caceres(2)
Cádiz(3)
Cantabria(3)
Castellón(5)
Ceuta(1)
Ciudad Real(1)
Gipuzkoa(8)
Granada(3)
Guadalajara(3)
Huelva(2)
Huesca(4)
Illes Balears(6)
Jaén(1)
La Rioja(1)
León(2)
Lleida(5)
Lugo(1)
Madrid(153)
Málaga(26)
Murcia(14)
Navarra(1)
Pontevedra(3)
Salamanca(3)
Santa Cruz de Tenerife(4)
Segovia(3)
Sevilla(10)
Sin especificar(17)
Tarragona(6)
Toledo(1)
València(36)
Valladolid(5)
Zamora(2)
Zaragoza(9)
Mostrar
más
menos
Población:
Riudellots de la Selva(31)
Aiguaviva(1)
Amer(4)
Anglès(1)
Arbúcies(3)
Argelaguer(12)
Banyoles(6)
Begur(15)
Besalú(4)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(5)
Blanes(4)
Caldes de Malavella(3)
Calonge(9)
Cassà de la Selva(16)
Castell-Platja d'Aro(6)
Castelló d'Empúries(4)
Celrà(3)
Cervià de Ter(1)
Cornellà del Terri(12)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(1)
Figueres(40)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(188)
Hostalric(3)
Jonquera (La)(2)
Llagostera(1)
Lloret de Mar(17)
Maçanet de la Selva(6)
Mieres(2)
Olot(46)
Ordis(1)
Palafrugell(7)
Palamós(3)
Palol de Revardit(2)
Pals(2)
Preses (Les)(2)
Puigcerdà(2)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(3)
Ripoll(19)
Riudarenes(4)
Roses(5)
Salt(4)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Gregori(2)
Sant Hilari Sacalm(3)
Sant Jaume de Llierca(6)
Sant Joan les Fonts(2)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(17)
Sant Miquel de Campmajor(2)
Sant Pere Pescador(4)
Santa Coloma de Farners(4)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(4)
Sils(3)
Torroella de Montgrí(1)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(1)
Ullastret(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vilablareix(4)
Viladrau(1)
Vilamalla(13)
Vilobí d'Onyar(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(4)
Calidad, producción, I+D(2)
Comercial y ventas(2)
Informática y telecomunicaciones(1)
Ingenieros y técnicos(1)
Legal(1)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(1)
Otros(18)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Educación Secundaria Obligatoria(1)
Sin especificar(3)
Jornada laboral:
Completa(3)
Parcial - Indiferente(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(3)
Otros contratos(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona » Empleos en Riudellots de la Selva

Ofertas de empleo en Riudellots de la Selva de Administración empresas

3 ofertas de trabajo en Riudellots de la Selva de Administración empresas


RESPONSABLE AUDITORIA INTERNA

El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.

El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:

  • Desenvolupament i fabricació de productes químics
  • Exportació a mercats internacionals
  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit
  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua

El/La Responsable d'Auditoria Interna serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.

Habilitats personals:

  • Pensament estratègic i capacitat analítica.
  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.
  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.
  • Capacitat de treball en equip.

Responsabilitats clau:

  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de la funció d'auditoria interna.
  • Definir l'estructura, polítiques i procediments d'auditoria interna.
  • Establir un pla d'auditoria anual basat en riscos.
  • Realitzar auditories internes, avaluant l'efectivitat dels controls i proposant recomanacions de millora.
  • Informar regularment al Consell d'Administració sobre les troballes i avenços del pla d'auditoria.
  • Lideratge i coordinació del procés d’auditoria externa
  • Fomentar una cultura de control intern i millora contínua en tota l'organització.

Altres aspectes valorables:

  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.
  • Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.
  • Nivell alt d'anglès.

El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.

Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
financiero
RESPONSABLE FISCAL INTERNACIONAL

El Grup Briolf és una empresa líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.

El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:

  • Desenvolupament i fabricació de productes químic
  • Exportació a mercats internacionals
  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit
  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua.

El/la Responsable de l'Àrea Fiscal serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció fiscal del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua del compliment normatiu fiscal, l'optimització de la càrrega tributària i la gestió de riscos fiscals.

Habilitats personals:

  • Pensament estratègic i capacitat analítica.
  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.
  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.
  • Capacitat de treball en equip

Responsabilitats clau:

  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de la funció fiscal.
  • Revisar l'estructura, polítiques i procediments fiscals del grup i col.laborar amb els assessors externs a nivell Grup i local.
  • Establir un pla de gestió fiscal anual.
  • Realitzar anàlisis fiscals, avaluant l'efectivitat de les polítiques fiscals i proposant recomanacions de millora.
  • Informar regularment al Comitè de Direcció i al Consell d'Administració sobre els riscos fiscals i les accions correctores.
  • Fomentar una cultura de compliment fiscal i millora contínua en tota l'organització.

Altres Aspectes Valorables:

  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.
  • Nivell alt d'anglès

El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció fiscal robusta i efectiva.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
abogado
RESPONSABLE CONTROLLING INTERNACIONAL

El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.

El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:

  • Desenvolupament i fabricació de productes químics
  • Exportació a mercats internacionals
  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit
  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua.

El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.

Habilitats Personals:

  • Pensament estratègic i capacitat analítica.
  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.
  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.
  • Capacitat de treball en equip.

Responsabilitats Clau:

  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de processos de control financer.
  • Col·laborar amb altres membres de l'equip per definir l'estructura, polítiques i procediments per al control financer.
  • Contribuir a l'elaboració d'informes financers periòdics i anàlisis de desviacions.
  • Donar suport en l'establiment de mecanismes de control pressupostari i previsions financeres.

Altres Aspectes Valorables:

  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.
  • Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.
  • Nivell alt d'anglès.

El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Anterior
Siguiente