Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
- Desenvolupament i fabricació de productes químics
- Exportació a mercats internacionals
- Productes professionals en sectors d’alt valor afegit
- Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua
El/La Responsable d'Auditoria Interna serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.
Habilitats personals:
- Pensament estratègic i capacitat analítica.
- Lideratge i habilitats de gestió del canvi.
- Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.
- Capacitat de treball en equip.
Responsabilitats clau:
- Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de la funció d'auditoria interna.
- Definir l'estructura, polítiques i procediments d'auditoria interna.
- Establir un pla d'auditoria anual basat en riscos.
- Realitzar auditories internes, avaluant l'efectivitat dels controls i proposant recomanacions de millora.
- Informar regularment al Consell d'Administració sobre les troballes i avenços del pla d'auditoria.
- Lideratge i coordinació del procés d’auditoria externa
- Fomentar una cultura de control intern i millora contínua en tota l'organització.
Altres aspectes valorables:
- Experiència en entorns industrials o de fabricació.
- Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.
- Nivell alt d'anglès.
El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.
Requisitos mínimos
Requisits del Candidat:
- Formació acadèmica:
- Titulació universitària en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Finances o similar. Preferiblement amb formació complementària en auditoria o control intern.
- Experiència:
- Mínim 5-6 anys d'experiència en auditoria interna o externa, preferiblement en empreses multinacionals o grups industrials.
- Experiència prèvia participant en la creació de funcions de control intern.
- Competències tècniques:
- Coneixement avançat de normes comptables i d’auditoria
- Experiència en l'avaluació i gestió de riscos empresarials.
- Capacitat per dissenyar i executar plans d'auditoria basats en riscos.
- Coneixement d'eines tecnològiques per a auditoria
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
RESPONSABLE AUDITORIA INTERNA
Riudellots de la Selva, Girona
Más empleos en Commonsense RRHH
Caldes de Malavella, Girona
TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS
RESPONSABLE DELEGACIÓN COMERCIAL GALICIA
Santiago de Compostela, A Coruña