Seleccionem per les nostres oficines centrals ubicades a Girona, un/a Tècnic/a Recursos Humans per l'àrea de Gestió de Persones.
La persona seleccionada s’ocuparà de la gestió integral de recursos humans dels centres gestionats. Més concretament:
Administració laboral: realitzar els contractes de treball, tràmits d'afiliació al sistema RED, seguiments dels contractes temporals, càlcul de nòmines i quitançes, gestió d'embargaments i d'altres requeriments relacionats amb l'administració laboral.
Gestió de persones: planificació del personal dels centres treball, cobertures de vacances, gestió dels calendaris laborals, definir criteris per assignar les vacances dels treballadors i d'altres criteris de gestió de persones. Selecció del personal dels centres assignats.
S'ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.
Horari: Dilluns a Dijous de 8-16:45 (1/2 hora per dinar) divendres de 8-15h. Flexibilitat a l'inici i la finalització de la jornada de 7:00 a 9:00h i de 15:45 a 17:45h.
Contracte: Indefinit
Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en: Dret, Empresarials i Relacions Laborals, Psicologia.
Experiència: Experiència prèvia en un lloc de treball similar.
Coneixement de la normativa laboral bàsica, convenis col·lectius i gestió de l'IRPF.
Perfil Competencial: Pensem en un/a professional habituat al treball en equip, metòdic/a i amb habilitats organitzatives per planificar i prioritzar les tasques a realitzar.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla Inscriu-te manualment
Para completar tu candidatura, SUMAR necesita completar tu registro en su web.