Anunciado 6 de mayo
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
3
Número de inscritos
27
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La figura del Responsable d’Atenció al Client, és entesa com la màxima ambaixadora de l’Hospitalitat e Imatge del nostre restaurant. Es la principal responsable de garantir la bona EXPERIÈNCIA dels nostres clients. Les tasques principals dels responsables d’atenció al client son: donar la benvinguda als nostres clients; fer cumplir les mesures de seguretat e higiene de tots els nostres clients, entre d’altres, mesures higièniques, control d’aforament i neteja/desinfecció freqüent de les instal·lacions; servei a taula de les comandes i oferir un nivell alt d’hospital·litat a tots els nostres clients.




Requisitos mínimos

REQUISITS PERSONES CANDIDATES:


EDAT: 18-30 anys.


FORMACIÓ REGLADA: Educació Secundaria Obligatoria.


EXPERIÈNCIA LABORAL: Es valorarà, si bé no es imprescindible.


IMPRESCINDIBLE:


Bona imatge


Carácter amable i positiu


Disponibilitat per treballar els caps de semana


Rapidessa d’adaptació a nous entorns


ALTRES REQUISITS:


Persona proactiva i acostumada a treballar en equip


Professionalitat i puntualitat




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Agente de reservas-Autocares
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 2d
Prácticas Customer Experience
Grupo Planeta
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 2d
Customer Service Mercado Internacional
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
16 de mayo
McDonald's Hospitalet Gran Via - REC (Responsable Atenció Client)
McDonald's Hospitalet Gran Vía
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
6 de mayo