Anunciado 30 de enero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.



El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:


  • Desenvolupament i fabricació de productes químics

  • Exportació a mercats internacionals

  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit

  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua


El/La Responsable d'Auditoria Interna serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.



Habilitats personals:


  • Pensament estratègic i capacitat analítica.

  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.

  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.

  • Capacitat de treball en equip.


Responsabilitats clau:


  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de la funció d'auditoria interna.

  • Definir l'estructura, polítiques i procediments d'auditoria interna.

  • Establir un pla d'auditoria anual basat en riscos.

  • Realitzar auditories internes, avaluant l'efectivitat dels controls i proposant recomanacions de millora.

  • Informar regularment al Consell d'Administració sobre les troballes i avenços del pla d'auditoria.

  • Lideratge i coordinació del procés d’auditoria externa

  • Fomentar una cultura de control intern i millora contínua en tota l'organització.


Altres aspectes valorables:


  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.

  • Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.

  • Nivell alt d'anglès.


El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.




Requisitos mínimos

Requisits del Candidat:


  • Formació acadèmica:
    • Titulació universitària en Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Finances o similar. Preferiblement amb formació complementària en auditoria o control intern.


  • Experiència:
    • Mínim 3 anys d'experiència en auditoria interna o externa, preferiblement en empreses multinacionals o grups industrials.

    • Experiència prèvia participant en la creació de funcions de control intern.


  • Competències tècniques:
    • Coneixement avançat de normes comptables i d’auditoria

    • Experiència en l'avaluació i gestió de riscos empresarials.

    • Capacitat per dissenyar i executar plans d'auditoria basats en riscos.

    • Coneixement d'eines tecnològiques per a auditoria




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

RESPONSABLE AUDITORIA INTERNA
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
30 de enero
RESPONSABLE CONTROLLING INTERNACIONAL
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
9 de enero
Más empleos en Commonsense RRHH
RESPONSABLE DE OPERACIONES
Commonsense RRHH
Fraga, Huesca
Hace 2d
SECRETARI/A PER L'ÀREA ARTÍSTICA
Commonsense RRHH
Figueres, Girona
25 de marzo
RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ
Commonsense RRHH
Palamós, Girona
21 de marzo