Anunciado 9 de enero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.



El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:


  • Desenvolupament i fabricació de productes químics

  • Exportació a mercats internacionals

  • Productes professionals en sectors d’alt valor afegit

  • Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua.


El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.



Habilitats Personals:


  • Pensament estratègic i capacitat analítica.

  • Lideratge i habilitats de gestió del canvi.

  • Excel·lents habilitats de comunicació i presentació.

  • Capacitat de treball en equip.


Responsabilitats Clau:


  • Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de processos de control financer.

  • Col·laborar amb altres membres de l'equip per definir l'estructura, polítiques i procediments per al control financer.

  • Contribuir a l'elaboració d'informes financers periòdics i anàlisis de desviacions.

  • Donar suport en l'establiment de mecanismes de control pressupostari i previsions financeres.


Altres Aspectes Valorables:


  • Experiència en entorns industrials o de fabricació.

  • Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat.

  • Nivell alt d'anglès.


El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.




Requisitos mínimos

Requisits del Candidat:


  • Formació acadèmica:
    • Titulació universitària en ADE, Economia o similar. Preferiblement amb formació complementària en control de gestió i finances corporatives.


  • Experiència:
    • 3/4 anys d'experiència en control de gestió, auditoria o anàlisi financer en grans empreses o grups multinacionals.

    • Experiència prèvia participant en projectes de transformació organitzativa o creació de funcions de control financer.


  • Competències tècniques:
    • Coneixement avançat d'anàlisi financera i reporting.

    • Capacitat per dissenyar i implementar processos de control financer eficients.

    • Coneixement d'eines tecnològiques per a la gestió financera





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

RESPONSABLE AUDITORIA INTERNA
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
30 de enero
RESPONSABLE CONTROLLING INTERNACIONAL
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
9 de enero
Más empleos en Commonsense RRHH
SECRETARI/A PER L'ÀREA ARTÍSTICA
Commonsense RRHH
Figueres, Girona
Hace 5d
RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ
Commonsense RRHH
Palamós, Girona
21 de marzo
XOFER CARNET C
Commonsense RRHH
Figueres, Girona
18 de marzo