Anunciado 30 de julio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Tens ganes d’incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s’alineïn amb l’estratègia de les diferents empreses del grup?



Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?


Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.


Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.



MISIÓ


Gestió de les incidències a l'usuari, dministrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacional



FUNCIONS


  • Gestió i configuració de comptes d’Office365 de Microsoft

  • Configuració, gestió i manteniment de servidors virtualitzats

  • Resolució d'incidències mitjançant eines de tiquet

  • Brindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologia

  • Troubleshooting

  • Gestió d'infraestructures de Backup on-premise i al Cloud

  • Monitorització d'equips

  • Documentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.

  • Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d’informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.



Requisitos mínimos

FORMACIÓ


  • Cicle formatiu de grau superior o similar

  • Imprescindible anglès tècnic


EXPERIÈNCIA VALORABLE:


  • Coneixement en sistemes operatius Linux

  • Valorable coneixements en Exapta

  • Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware

  • Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.

  • Experiència en la gestió d’entorns Windows, incloent des de l’arquitectura de dominis fins a la gestió d’endpoints

  • Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics



Compartir esta oferta
Más empleos en Commonsense RRHH
ENGINYER/A HARDWARE I FIRMWARE
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 22h
RESPONSABLE DELEGACIÓN COMERCIAL CANTABRIA
Commonsense RRHH
Santander, Cantabria
Hace 1d
TÈCNIC/A DE PRODUCTE
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 4d