Anunciado 30 de julio
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Tens ganes d’incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s’alineïn amb l’estratègia de les diferents empreses del grup?



Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?


Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.


Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.



MISIÓ


Gestió de les incidències a l'usuari, dministrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacional



FUNCIONS


  • Gestió i configuració de comptes d’Office365 de Microsoft

  • Configuració, gestió i manteniment de servidors virtualitzats

  • Resolució d'incidències mitjançant eines de tiquet

  • Brindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologia

  • Troubleshooting

  • Gestió d'infraestructures de Backup on-premise i al Cloud

  • Monitorització d'equips

  • Documentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.

  • Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d’informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.



Requisitos mínimos

FORMACIÓ


  • Cicle formatiu de grau superior o similar

  • Imprescindible anglès tècnic


EXPERIÈNCIA VALORABLE:


  • Coneixement en sistemes operatius Linux

  • Valorable coneixements en Exapta

  • Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware

  • Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.

  • Experiència en la gestió d’entorns Windows, incloent des de l’arquitectura de dominis fins a la gestió d’endpoints

  • Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

TECNIC/A DE HELPDESK
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
30 de julio
Más empleos en Commonsense RRHH
EXPORT AREA MANAGER
Commonsense RRHH
Sant Hilari Sacalm, Girona
Hace 3d
Mecanic/a de manteniment
Commonsense RRHH
Vilamalla, Girona
Hace 3d
AGENT IMMOBILIARI PLATJA D'ARO
Commonsense RRHH
Castell-Platja d'Aro, Girona
8 de noviembre