Ordenar ofertas por:
Provincia:
Andorra(1)
A Coruña(58)
Álava/Araba(30)
Albacete(20)
Alicante(103)
Almeria(19)
Asturias(27)
Avila(8)
Badajoz(44)
Barcelona(800)
Bizkaia(88)
Burgos(37)
Caceres(31)
Cádiz(30)
Cantabria(20)
Castellón(35)
Ceuta(3)
Ciudad Real(35)
Córdoba(21)
Cuenca(24)
Gipuzkoa(109)
Girona(175)
Granada(23)
Guadalajara(21)
Huelva(6)
Huesca(11)
Illes Balears(277)
Jaén(16)
La Rioja(31)
Las Palmas(72)
León(25)
Lleida(54)
Lugo(14)
Madrid(451)
Málaga(84)
Melilla(6)
Murcia(85)
Navarra(68)
Ourense(10)
Palencia(12)
Pontevedra(36)
Salamanca(19)
Santa Cruz de Tenerife(24)
Segovia(8)
Sevilla(62)
Sin especificar(179)
Soria(13)
Tarragona(118)
Teruel(8)
Toledo(41)
València(240)
Valladolid(45)
Zamora(8)
Zaragoza(114)
Mostrar
más
menos
Población:
Andorra la Vella(11)
Categoría:
Otros(1)
Administración empresas(2)
Comercial y ventas(1)
Compras, logística y almacén(1)
Informática y telecomunicaciones(1)
Ingenieros y técnicos(1)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(3)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Sin especificar(1)
Jornada laboral:
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
Otros contratos(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Andorra

Ofertas de empleo en Andorra de Otros

1 ofertas de trabajo en Andorra  de Otros


Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos

Vols iniciar la teva carrera professional en una organització compromesa amb la inclusió i el benestar social? Aquesta és la teva oportunitat!

A la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, estan buscant un/a Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos per unir-se al seu equip de Finances i contribuir a la gestió financera d'una entitat dedicada a l'atenció integral de persones amb diversitat funcional. Si tens coneixements en comptabilitat analítica i vols desenvolupar-te en un entorn dinàmic i col·laboratiu, aquesta és la posició ideal per a tu.

Quines seran les teves funcions?

Com a Tècnic de l'àrea, les teves responsabilitats inclouran:

  • Portar el registre de transaccions financeres, incloent-hi el registre de factures de clients i proveïdors, la introducció de dades comptables en el sistema i el manteniment dels llibres de despeses i ingressos.
  • Dur a terme la conciliació de comptes bancaris, assegurant que els saldos siguin correctes i detectant possibles discrepàncies.
  • Gestionar els pagaments i cobraments, fent seguiment de cobraments pendents i garantint el pagament oportú als proveïdors.
  • Donar suport en la preparació de la documentació per a auditories, recopilant dades i informació necessària per a l'equip de finances.
  • Gestionar les compres, des de la recepció de les demandes fins a la seva execució efectiva.
  • Assegurar el compliment fiscal, preparant declaracions fiscals sota la supervisió del comptable sènior i garantint que l'entitat compleixi amb les seves obligacions legals.
  • Realitzar altres tasques administratives, com el manteniment de l'arxiu comptable i la coordinació amb altres departaments per assegurar una gestió comptable precisa i eficient.

A la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, et proporcionen un entorn de treball acollidor i motivador, on podràs créixer professionalment i desenvolupar les teves habilitats en comptabilitat. T’oferiran la possibilitat de treballar amb un equip compromès amb la inclusió i la millora de la qualitat de vida de les persones. Gaudiràs de formació contínua, suport per a la teva evolució professional i un horari de treball que et permeti mantenir un bon equilibri entre la vida laboral i personal.

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
administrativo, contable
Anterior
Siguiente