Ordenar ofertas por:
Provincia:
Andorra(1)
A Coruña(1)
Álava/Araba(1)
Albacete(3)
Alicante(1)
Barcelona(39)
Bizkaia(4)
Burgos(1)
Cádiz(1)
Castellón(1)
Ciudad Real(1)
Córdoba(1)
Girona(2)
Huesca(2)
Lleida(1)
Madrid(29)
Málaga(4)
Murcia(2)
Navarra(2)
Sevilla(1)
Sin especificar(3)
Tarragona(3)
València(7)
Valladolid(1)
Zaragoza(3)
Mostrar
más
menos
Población:
Andorra la Vella(11)
Categoría:
Compras, logística y almacén(1)
Administración empresas(2)
Comercial y ventas(1)
Ingenieros y técnicos(1)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(4)
Otros(1)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Sin especificar(1)
Jornada laboral:
Completa(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Andorra » Empleos en Andorra la Vella

Ofertas de empleo en Andorra la Vella de Compras, logística y almacén

1 ofertas de trabajo en Andorra la Vella de Compras, logística y almacén


Responsable de l'Àrea de Compres - Sector Hoteler

Vols liderar i professionalitzar l'àrea de compres en un hotel de referència a Andorra? T'apassionen la gestió, negociació i el treball en equip? Tens experiència en aquesta àrea al sector hoteler? Aquesta potser la teva pròxima oportunitat professional que estàves pesperant!

Al Park Piolets Mountain Hotel & Spa 5*, un establiment de cinc estrelles situat al cor de Soldeu, son un referent en l’excel·lència hotelera a Andorra. Ofereixen als seus clients experiències úniques envoltades d’un entorn natural espectacular, amb serveis de màxima qualitat per garantir una estada inoblidable.

Per continuar mantenint els nostres alts estàndards, busquem un/a Responsable d’Àrea de Compres que lideri l’estratègia de proveïment i asseguri la gestió eficient de recursos i subministraments. Aquesta posició depèn directament de la Direcció General i serà clau per optimitzar els processos i mantenir una estreta col·laboració amb tots els departaments de l’hotel.

A continuació et detallem les funcions clau d'aquest projecte:

  • Desenvolupar i implementar estratègies de proveïment per assolir els objectius d’adquisició de l’hotel.
  • Identificar i avaluar proveïdors potencials, realitzant anàlisis exhaustives sobre la seva fiabilitat, normes de qualitat i capacitat per complir amb els estàndards de l'Hotel.
  • Elaborar informes periòdics sobre la situació dels proveïdors, incloent preus i volums de compra, per optimitzar la presa de decisions.
  • Garantir la gestió documental de les compres, assegurant que comandes, factures i albarans estiguin correctament processats i registrats.
  • Gestionar i controlar els estocs mínims i màxims del magatzem i bodega, tenint en compte la previsió d’ocupació i la caducitat dels productes.
  • Col·laborar amb els departaments interns per entendre les necessitats de proveïment i garantir la seva satisfacció.
  • Realitzar estudis de mercat per identificar noves tendències, proveïdors i oportunitats d’estalvi.
  • Participar en l’elaboració dels escandalls i cartes dels diferents departaments, assegurant un control acurat de costos.
  • Supervisar els moviments de mercaderies entre departaments per garantir la correcta assignació de costos.
  • Definir, establir i coordinar els procediments tècnics i administratius del departament de compres.
  • Gestionar els inventaris de magatzem i bodega i supervisar l’equip de bodeguers, format per una o dues persones.

El que ofereix aquesta oportunitat professional és un entorn laboral dinàmic en un hotel de prestigi, liderant un departament clau i treballant amb un equip compromès amb l’excel·lència. Tindràs l’oportunitat de desenvolupar la teva carrera en un lloc que valora el talent i fomenta la innovació i la millora contínua.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
supervisor,responsable,gerente
Anterior
Siguiente