Anunciado Hace 5h
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex amb una important empresa dedicada a la elaboració de sucs, purés, aromes i concentrats d’alta qualitat, ubicada a Osca, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Backoffice Comercial per a la zona de Lleida.



Quina seria la teva missió a l’empresa?


En dependència del Responsable Comercial, la persona seleccionada s’encarregarà de:



  • Oferir suport administratiu a l'equip de vendes per processar comandes, elaborar pressupostos i ofertes, mantenint un registre i arxiu de la documentació d'acord amb el procediment per complir amb la normativa de confidencialitat i protecció de dades.

  • Gestionar les consultes dels clients nacionals i internacionals sobre productes i terminis de lliurament. Resolent els seus dubtes i les possibles incidències en coordinació i col·laboració amb l'equip de logística, comercial i producció.

  • Donar suport al departament per fer el seguiment de clients potencials, contractes pendents i el manteniment de les bases de dades.

  • Proporcionaràs suport en l'arxiu, preparació de documentació i enviament de mostres, promocions, factures i altres funcions pròpies del departament.

  • Seguiment amb client, gestió de cobros i retirades.


Què s’ofereix?



  • Treballaràs junt amb un equip dinàmic i col·laboratiu, format per professionals compromesos i motivats per assolir els objectius comuns de l'empresa.

  • Tindràs una retribució competitiva acord a la responsabilitat assumida i els valors aportats.

  • Gaudiràs d'una jornada laboral estable, de dilluns a divendres amb horari flexible d’entrada, que et permetrà mantenir un equilibri entre la teva vida professional i personal.

  • Estabilitat laboral i un entorn de treball segur i a llarg termini, ideal per desenvolupar-te professionalment i créixer dins de l'organització. Treballaràs en un lloc on es valora el talent i el compromís, amb oportunitats per continuar progressant en la teva carrera.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens formació de grau universitari en ADE, màrqueting o similar, o bé una FP Superior en l’àmbit administratiu, i pots aportar un bon nivell d'anglès (B2-C1).

  • Aportes experiència prèvia en administració comercial, atenció al client o tasques administratives, i valores incorporar un segon idioma, com el francès, al teu perfil professional.

  • Domines eines informàtiques com Microsoft Office, Office 365 i SAP, i tens un enfocament proactiu, organitzat i orientat a resultats en el teu dia a dia.

  • Resideixes o tens vinculació amb la zona de Soses (Lleida), i comptaries amb una excel·lent capacitat de planificació, comunicació i treball assertiu en equip.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

BACKOFFICE COM AMB ANGLÈS
Marlex
Lleida, Lleida
Hace 5h
SEL 24272 - AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
GRUPO VALL COMPANYS
Lleida, Lleida
Hace 3d
Administrativa/o Marketing
Adecco
Lleida, Lleida
15 de noviembre
SEL 24266 - ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE
GRUPO VALL COMPANYS
Lleida, Lleida
12 de noviembre
Administrativa/o Facturación
Adecco
Lleida, Lleida
9 de noviembre
Administrativo/a de báscula
Adecco
Lleida, Lleida
8 de noviembre
Más empleos en Marlex
CUSTOMER SERVICE (ALEMÁN)
Marlex
Terrassa, Barcelona
Hace 37m
AUXILIAR DE CALIDAD
Marlex
Palau-solità i Plegamans, Barcelona
Hace 37m
CALDERERO/A - SOLDADOR/A
Marlex
Zaragoza, Zaragoza
Hace 2h