Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(5)
A Coruña(33)
Álava/Araba(10)
Albacete(10)
Alicante(35)
Almeria(6)
Asturias(18)
Badajoz(5)
Barcelona(586)
Bizkaia(60)
Burgos(13)
Caceres(3)
Cádiz(10)
Cantabria(18)
Castellón(19)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(13)
Gipuzkoa(27)
Granada(13)
Guadalajara(17)
Huelva(3)
Huesca(13)
Illes Balears(31)
Jaén(5)
La Rioja(8)
Las Palmas(14)
León(10)
Lleida(23)
Lugo(6)
Madrid(509)
Málaga(58)
Murcia(31)
Navarra(13)
Ourense(1)
Palencia(3)
Pontevedra(8)
Salamanca(9)
Santa Cruz de Tenerife(11)
Segovia(4)
Sevilla(43)
Sin especificar(112)
Soria(2)
Tarragona(33)
Teruel(6)
Toledo(9)
València(90)
Valladolid(14)
Zamora(3)
Zaragoza(38)
Mostrar
más
menos
Población:
Figueres(38)
Aiguaviva(2)
Amer(1)
Anglès(1)
Arbúcies(7)
Argelaguer(12)
Banyoles(12)
Begur(5)
Bellcaire d'Empordà(1)
Besalú(5)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(3)
Breda(1)
Caldes de Malavella(2)
Calonge(8)
Camprodon(2)
Cassà de la Selva(17)
Castell-Platja d'Aro(4)
Castelló d'Empúries(5)
Celrà(8)
Cornellà del Terri(9)
Far d'Empordà (El)(1)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Fortià(1)
Garrigàs(1)
Gerona(2)
Girona(205)
Hostalric(14)
Jonquera (La)(4)
Llagostera(1)
Lloret de Mar(22)
Maçanet de la Selva(8)
Massanes(1)
Mieres(2)
Olot(55)
Ordis(1)
Palafrugell(8)
Palamós(6)
Palau-saverdera(1)
Palol de Revardit(4)
Pals(2)
Preses (Les)(4)
Puigcerdà(5)
Ribes de Freser(4)
Riells i Viabrea(4)
Ripoll(19)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(21)
Roses(6)
Salt(7)
Sant Aniol de Finestres(1)
Sant Feliu de Buixalleu(1)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Hilari Sacalm(2)
Sant Jaume de Llierca(8)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(1)
Sant Pau de Segúries(1)
Sant Pere Pescador(4)
Santa Coloma de Farners(7)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(8)
Sils(2)
Torroella de Montgrí(1)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(3)
Vall d'en Bas (La)(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(5)
Viladrau(2)
Vilamalla(5)
Vilaür(2)
Vilobí d'Onyar(7)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(5)
Atención a clientes(8)
Calidad, producción, I+D(3)
Comercial y ventas(2)
Compras, logística y almacén(2)
Educación y formación(1)
Informática y telecomunicaciones(1)
Ingenieros y técnicos(4)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(3)
Otros(5)
Profesiones y oficios(1)
Turismo y restauración(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Formación Profesional Grado Superior(2)
Sin especificar(2)
Jornada laboral:
Completa(5)
Tipo de contrato:
Indefinido(5)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona » Empleos en Figueres

Ofertas de empleo en Figueres de Administración empresas

5 ofertas de trabajo en Figueres de Administración empresas


Recepcionista Administratiu/va
Tens experiència com a recepcionista? T'interessa continuar desenvolupant-te en el sector administratiu i de recepció? Busques una feina estable?Aquesta oferta és per a tu!Busquem un/a recepcionista administrativo/a per una important empresa ubicada a Figueres.Quines serien les teves tasques?-Suport al departament d'administració.-Atenció telefònica i tracte amb els clients.-Gestió d'albarans de proveïdors.-Enviament de factures.-Gestió de facturació de l'e-commerce.-Gestió de documentació.-Recepció i gestió de comandes.-Gravació de dades i altes dels clients.Requisits:-Habilitats de comunicació i orientació al client.-Persona organitzada i resolutiva amb capacitat de gestió.-Coneixements d'ofimàtica.Què oferim?-Contracte indefinit estable directament per empresa.-Horari partit de dilluns a dijous, divendres jornada intensiva.Si creus que encaixes en el perfil, apunta't!
Jornada completa
Contrato indefinido
19.200€ - 19.200€ bruto/año
administrativo, recepcionista
Tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? T'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Una empresa ubicada a Figueres busca incorporar un/a Administratiu/va Comptable.Les teves tasques seran:- Realitzar el registre comptable diari.- Conciliació bancària i seguiment dels saldos pendents de conciliar.- Supervisar els comptes per pagar i realitzar un seguiment dels saldos pendents.- Realitzar la gestió de la facturació.- Encarregar-te de la liquidació i la comptabilització de les despeses de viatges.- Assistir a auditories comptables i fiscals.- Donar suport a RRHH.Requisits:- Formació administrativo/a.- Mínim 2 anys d'experiència en les tasques descrites.- Valorable experiència en ERP i A3.- Valorable francès.Què oferim?- Contracte estable directament per empresa.- Horari de 8h a 13h i de 14h a 18h; divendres intensiu de 8h a 14hSi creus que encaixes en el perfil que busquem,inscriu-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 25.000€ bruto/año
administrativo, contable
Estás buscando una nueva oportunidad laboral? Desde Adecco estamos colaborando con una empresa donde producen y ofrecemos soluciones, servicios y recursos técnicos/as para sustentar y fortalecer la actividad y desarrollo profesional de el/la técnico/a de el/la taller mecánico/a.Si eres una persona proactiva, con iniciativa y experiencia en el campo de la contabilidad, capaz de afrontar nuevos retos, te ofrecemos la posibilidad de incorporarte de forma inmediata. Te encargarás de ayudar al equipo del departamento de administración contable. Registro de transacciones financieras, elaboración de estados financieros, control presupuestario, control de flujos de caja y previsiones financieras, cumplimiento fiscal, auditorias, etc. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
contable
SECRETARI/A PER L'ÀREA ARTÍSTICA

FUNDACIÓ GALA- SALVADOR DALÍ reconeguda entitat cultural privada amb seu a Figueres dedicada a promocionar, fomentar, divulgar, prestigiar i protegir l’obra de l’artista, fundada el 1983 pel mateix Salvador Dalí selecciona a través de Commonsense, un/a SECRETARI/A PER L’ÀREA ARTÍSTICA

Busquem un/a professional que vulgui sumar el seu talent i projectar el seu futur a la nostra entitat per donar suport administratiu i de gestió a la Direcció Artística i al Centre d’Estudis Dalinians (CED). Aquesta posició clau contribuirà a l’eficiència operativa i a l’assoliment dels objectius culturals de la Fundació mitjançant la coordinació de tasques administratives, la digitalització de processos i la gestió de comunicacions internes i externes.

Les seves principals responsabilitats seran:

  • Gestió administrativa i documental: Organització d’agendes, reunions i desplaçaments de la Direcció Artística. Arxiu i seguiment de documents, contractes i convenis.
  • Suport a projectes: Coordinació administrativa de projectes d’investigació i exposicions. Seguiment d’ajuts i col·laboracions institucionals.
  • Digitalització i millora de processos: Implementació de sistemes de gestió documental i catalogació de materials.
  • Comunicació i relacions institucionals: Actuar com a enllaç entre la Direcció Artística, el Centre d’Estudis Dalinians i altres departaments, garantint una comunicació fluida amb institucions culturals.
  • Gestió econòmica: Control i derivació de factures relacionades amb l’àrea artística.

Què oferim?

  • Incorporació a una institució de referència en l’àmbit artístic i cultural.
  • Col·laboració i suport a projectes de gran impacte cultural.
  • Oportunitat de creixement professional en el sector de la gestió artística i cultural.
  • Condicions laborals competitives d’acord amb l’experiència i qualificació aportada.
  • Participació en esdeveniments i activitats relacionades amb l’obra de Salvador Dalí
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
secretario,administrativo
RESPONSABLE COMPTABLE (DOMINI ANGLÈS)

Des de Paul Marlex estem col·laborant amb un important grup empresarial català dedicat a oferir serveis integrals en el sector de la Logística, amb més de 100 anys d’història, i que compta amb presència internacional, precisa incorporar un/a Responsable Comptable per la seva seu central a la zona de l’Alt Empordà, que aporti domini de la llengua anglesa.

Reportant directament al/la Controller Financer, les tasques principals de la persona seleccionada es centraran en:

  • Realitzar tot el cicle comptable de les societats/delegacions que li seran assignades, repartides pel territori europeu, portant a terme el registre i el control de les operacions comptables (gestions bancàries, cobraments i pagaments, facturació,...).
  • Preparar balanços comptables i finances per tal de que el/la Controller Financer pugui portar a terme l’anàlisi corresponent.
  • Portar a terme la gestió i tramitació d’impostos, i controlar el compliment de la normativa fiscal i comptable de les seus assignades.
  • Controlar els pressupostos i els costos de les societats assignades.

Què s’ofereix?

  • Formar part d’un important grup empresarial gironí, amb una sòlida i consolidada trajectòria, que compta amb un ambiciós projecte de creixement.
  • Projecte estable i de creixement, on el/la candidat/a seleccionat/da tindrà opcions reals de desenvolupament professional.
  • Flexibilitat horària i bon ambient de treball.
  • Salari competitiu en funció dels valors i les aptituds aportades per la persona seleccionada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
contable
Anterior
Siguiente