Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(38)
A Coruña(19)
Álava/Araba(42)
Albacete(4)
Alicante(27)
Almeria(2)
Asturias(4)
Badajoz(2)
Barcelona(290)
Bizkaia(52)
Burgos(11)
Caceres(1)
Cádiz(3)
Cantabria(17)
Castellón(10)
Ciudad Real(4)
Córdoba(5)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(60)
Granada(8)
Guadalajara(5)
Huelva(6)
Huesca(14)
Illes Balears(25)
La Rioja(13)
Las Palmas(10)
León(6)
Lleida(10)
Lugo(2)
Madrid(137)
Málaga(9)
Murcia(26)
Navarra(16)
Ourense(1)
Palencia(7)
Pontevedra(13)
Salamanca(1)
Santa Cruz de Tenerife(7)
Segovia(4)
Sevilla(16)
Sin especificar(31)
Soria(8)
Tarragona(23)
Teruel(9)
Toledo(10)
València(68)
Valladolid(10)
Zamora(4)
Zaragoza(86)
Mostrar
más
menos
Población:
Aiguaviva(3)
Amer(3)
Anglès(3)
Arbúcies(1)
Argelaguer(9)
Banyoles(14)
Begur(2)
Besalú(5)
Bescanó(2)
Bisbal d'Empordà (La)(4)
Blanes(5)
Cadaqués(1)
Caldes de Malavella(3)
Calonge(11)
Cassà de la Selva(17)
Castell-Platja d'Aro(6)
Castelló d'Empúries(5)
Celrà(5)
Cornellà del Terri(8)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(1)
Figueres(42)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(6)
Girona(176)
Hostalric(3)
Jonquera (La)(2)
Llançà(1)
Lloret de Mar(10)
Maçanet de la Selva(6)
Mont-ras(5)
Olot(49)
Ordis(3)
Palafrugell(4)
Palamós(4)
Palol de Revardit(2)
Pals(2)
Pera (La)(1)
Peralada(1)
Puigcerdà(4)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(2)
Ripoll(15)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(33)
Roses(5)
Salt(6)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Feliu de Pallerols(1)
Sant Gregori(3)
Sant Hilari Sacalm(4)
Sant Jaume de Llierca(4)
Sant Joan de les Abadesses(1)
Sant Joan les Fonts(3)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(18)
Sant Miquel de Campmajor(1)
Sant Pere Pescador(3)
Santa Coloma de Farners(4)
Sarrià de Ter(4)
Sils(4)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(1)
Ullastret(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(1)
Vilablareix(5)
Viladrau(1)
Vilamacolum(1)
Vilamalla(13)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Calidad, producción, I+D(38)
Administración empresas(46)
Atención a clientes(26)
Comercial y ventas(48)
Compras, logística y almacén(54)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(18)
Informática y telecomunicaciones(16)
Ingenieros y técnicos(47)
Inmobiliario y construcción(23)
Marketing y comunicación(16)
Otras actividades(47)
Otros(158)
Profesiones y oficios(2)
Recursos humanos(16)
Sanidad y salud(6)
Turismo y restauración(16)
Ventas al detalle(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Educación Secundaria Obligatoria(3)
Formación Profesional Grado Medio(1)
Formación Profesional Grado Superior(1)
Grado(2)
Ingeniero Superior(1)
Sin especificar(30)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(26)
Indiferente(1)
Intensiva - Indiferente(1)
Intensiva - Tarde(1)
Parcial - Indiferente(2)
Sin especificar(7)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
De duración determinada(4)
Indefinido(25)
Otros contratos(3)
Sin especificar(6)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Calidad, producción, I+D

40 ofertas de trabajo en Girona  de Calidad, producción, I+D


Per a important empresa del sector del metall, situada a la província de Girona, seleccionem un/a tècnic/a de PRL. En dependència directa del responsable de recursos humans, la seva principal missió serà supervisar i aplicar les mesures preventives i assegurant l?entorn de treball.

Funcions principals:
- Col·laboració amb el servei de prevenció aliè.
- Avaluació de llocs de treball i equips.
- Implementació i seguiment d'accions preventives.
- Gestió del Pla d'Emergències: redacció, formació i simulacres.
- Coordinació de formacions en prevenció i formacions específiques del conveni.
- Supervisió d'auditories de seguretat i salut laboral.
- Gestió i investigació d'accidents laborals, incloent-hi tràmits amb la mútua.
- Organització de revisions mèdiques.
- Compra, gestió i distribució de roba laboral i EPI?s.

Es requereix:
- Capacitat resolutiva, de planificació i organització.
- Persona analítica, metòdica, resolutiva amb iniciativa i treball en equip.
- Carnet de conduir B i vehicle propi.

S?ofereix:
- Projecte laboral estable.
- Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.
- Condicions salarials segons vàlua i experiència aportats pel candidat/a.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrll,riesgos-laborales
Per a important empresa del sector de l?alimentació, situada a la província de Girona, seleccionem un/a Director/a de Qualitat. Reportant directament a Gerència, la seva principal missió serà de garantir la seguretat, conformitat i millora contínua dels processos i productes.

Les seves principals funcions són:
- Gestionar i coordinar l?equip de qualitat de planta.
- Establir polítiques i objectius de qualitat alineats amb l'estratègia de l'empresa
- Coordinar auditories internes i externes
- Gestió de les incidències i no conformitats

Es requereix:
- Coneixements i experiència en qualitat, gestió de processos, normativa legal i gestió de documents.
- Capacitat de treball sota pressió.
- Capacitat d'organització del mateix treball.

S'ofereix:
- Sou d'acord amb la vàlua aportada.
- Posició estable.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
qa,calidad
TÉCNICO/A CALIDAD ALIMENTARIA ESTABLE (GIRONA)
¿Buscas empleo como Técnico/a de Calidad Alimentaria? ¿Dispones de una ingeniería o Grado y deseas incorporarte en una gran empresa del sector de la alimentación? ¿Resides cerca de Girona o alrededores? Si es así, no lo dudes más, ¡sigue leyendo! ¿Qué buscamos? - Titulación universitaria y especializada en calidad y/o alimentación (químico/a, biología)- Grado de Ingeniería (valorable)- Nivel avanzado Excel.- Buen nivel de inglés.- Experiencia mínima de 2 años.- Experiencia en puestos de calidad-alimentación, inspección de calidad o en puestos de producción en empresas del sector alimentario.¿Qué funciones realizarás? -Seguimiento de validaciones de pruebas (ratios, ensayos, informes)-Optimización de los procesos de auditoría mediante el desarrollo de nuevas herramientas informáticas.-Impartir cursos de formación en materia de calidad.-Relaciones con los responsables de las delegaciones y proveedores/as.-Certificación de la calidad de los productos.-Gestión documental.-Creación y gestión de incidencias de los productos y sitios.-Gestión de no conformidades.-Control, seguimiento y cumplimiento de los pedidos atendiendo a las especificaciones comerciales y los requerimientos del cliente.-Garantizar el cumplimiento de las normas de seguridad alimenticia (IFS) y calidad.¿Qué ofrecemos? - Contrato estable directamente por empresa.- Horario Rotativo mañana, tarde y noche 6-14h, tarda 14-22h i de 22-6h.- Salario: 25.5494€ bruto/anual + plus nocturnidad + plus rotación+extra- Beneficios del puesto (Se ofrece)Si crees que puedes encajar en la oferta vacante, envía tu CV o ponte en contacto conmigo a través de mi correo: hub.girona@adecco.comEn Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
25.494€ - 25.494€ bruto/año
calidad
¿Tienes 3 años de experiencia realizando tareas de control de calidad de piezas? ¿Dominas programas como Autocad y Solidworks?Si es que sí, no lo dudes y ¡apúntate!DESCRIPCIÓN DE LAS TAREASRevisar calidad de las prendas entrantes y salientes de la empresa.Realizar mediciones de piezas y estructuras.Elaborar informes y no conformidades a clientes y proveedores/as.Diseñar en 3D.Atender, contestar y resolver reclamaciones de temas relacionados con la calidad.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
27.000€ - 28.000€ bruto/año
calidad
Auxiliar Administratiu/va per tràmits i recepció en una gestoria

T'agradaria treballar a una de les més importants gestoríes del centre de Girona?

Volem reforçar l'equip am una persona que realitzi, entre d'altres, les següents funcions:

  • Derivar al departament corresponent la documentació que arriba pels clients de les diferents institucions: hisenda, seguretat social, ajuntaments, ...
  • Gestió d'aquesta rebuda, ja sigui en format paper, o descarregable amb certificat digital.
  • Tràmits senzills, majoritàriament telemàtics, casi res presencial.
  • Suport en la centraleta telefònica.
  • Altres tasques administratives.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en assessoria de primer nivell.
  • Formació per les funcions, tot i que valorarem que ja en coneguis alguna.
  • Feina al cetre de la ciutat
  • Horari:
    • De diluns a dijous, de 8:30 a 13:30 i de 14:00 a 17:30h. (o 18 si vols una hora per dinar)
    • Divendres de 8:00 a 14:00h
    • A l'estiu, intensiu.
  • Possibilitat de dinar a l'empresa (office on podràs endur-te el menjar)
  • Podràs crèixer amb els anys laboralment parlant, assumint cada cop funcions de més responsabilitat.
  • Gran ambien de treball, ambien molt colaboratiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
Back Office de Qualitat
Per important empresa del sector plàstic ubicada a la comarca de la Garrotxa, estem seleccionant un/a back office de Qualitat amb experiència en entorns industrials.
Es tracta d'un perfil d'oficina que estarà en contacte directe i permanent amb el director de qualitat.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS
- Gestionar, preparar i tramitar les accions de contenció en no conformitats de client i internes.
- Gestionar la documentació necessària en els enviaments de material a client.
- Participar en auditories, en investigacions 8D i en homologacions a proveïdors.
- Gestionar els calibratges del laboratori.
- Gestionar les certificacions amb proveïdors externs.
- Col·laborar en la consecució dels indicadors implementats a la política de qualitat de l'empresa.
- Preparar les pautes de control dels productes desenvolupats en sèrie.
- Possibilitats reals de creixement professional al departament de qualitat i/o l'empresa
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
administrativo
Enginyer/a Tècnic/a de Qualitat - Sector Metall
Tens formació tècnica i experiència en qualitat? Tagradaria formar part dun equip multidisciplinari amb un alt nivell dinnovació? Aquesta és la teva oportunitat!Des d'Adecco estem cercant un/a Tècnic/a de Qualitat per a una important empresa del sector metall ubicada a les rodalies de Girona.  Funcions: - Col·laborar amb els equips dEnginyeria i R+D per garantir que els productes compleixin els estàndards establerts.-Liderar processos dhomologació de peces, motlles i matrius.-Elaborar documentació relacionada amb el control de qualitat de projectes, processos i productes.-Realitzar i coordinar estudis AMFE i capacitats. -Treballar conjuntament amb Producció per assegurar la conformitat dels productes acabats.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
calidad
Cap d'obra Instal·lacions Industrials
Per despatx d'enginyeria i arquitectura ubicat a la zona de la Garrotxa, seleccionem Cap d'obra per Instal·lacions Industrials.

En dependència directa del Project Manager, les funcions principals seran:
- Desenvolupar projectes industrials per a clients en l'àmbit nacional seguint els requisits establerts pel seu superior.
- Coordinació de l'obra d'acord als plànols dissenyat
- Coordinació dels treballs en l'àmbit d'execució, terminis, requisits del client, etc.
- Fer de nexe entre l'empresa constructora i l'empresa client.
- Planificació tècnica abans i durant l'obra.
- Establir i mantenir actualitzades les gestions de l'obra.
- Supervisió de les diferents fases del projecte, des de la investigació, desenvolupament i disseny.
- Fer visites a casa client (davant l'envergadura de certs projectes és possible realitzar les jornades laborals a casa client a la província de Girona).

S'ofereix:
- Estabilitat laboral a empresa consolidada.
- Formació contínua.
- Incorporació immediata.
- Remuneració d'acord amb formació i experiència aportada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero
OPERARIO/A MANTENIMENTO DE PLANTA EDARI
¿Quieres formar parte de un proyecto estable y con proyección de futuro?, ¿Estás buscando trabajo estable en la comarca de Osona? Seleccionamos un/a Operador/a de Planta que desee desarrollarse en un entorno técnico y dinámico. TAREAS: - Operación diaria de planta - Control analítico de los procesos - Realización de la ruta de contenedores - Elaboración de reportes de parámetros operativos - Recarga de productos químicos - Coordinación y gestión de subcontratos ¿Qué ofrecemos? - Contrato estable en una empresa en constante crecimiento - Oportunidad de desarrollo profesional - Buen ambiente de trabajo en un entorno inmejorable - Salario competitivo - Horario intensivo de mañana y tarde (rotativo) SALARIO: 24.633€ brutos (segun convenio de aguas) Pensamos en una persona responsable, dinámica, organizada y con capacidad de liderazgo
Jornada intensiva - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
operario
OPERARIO/A ALIMENTACIÓN SALA BLANCA (Garrotxa)
Para empresa de alimentación ubicada en Sant Jaume, estamos buscando operarios para trabajar en turno tarde de 14 a 22 horas. Se requiere - Experiencia como operario/a en líneas de producción. Se valorará sector alimentario. - Disponibilidad horaria. - Disponibilidad para incorporación inmediata. - Disponibilidad de vehiculo para desplazarse a las instalaciones de la empresa.
Jornada indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
operario
CONTROLLER DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ PORCINA (CONTROL DE GRANGES)

Des de Marlex estem col·laborant amb un important grup del sector alimentari, que compta amb més de 70 anys d’experiència en el sector i que ofereix productes d’alta qualitat, , amb seu central a la zona de Girona, que degut al seu creixement i pla d’expansió precisa incorporar un/a CONTROLLER DE PRODUCCIÓ I GESTIÓ PORCINA (CONTROL DE GRANGES) que compti amb experiència en control i anàlisi de dades numèriques, preferiblement en entorn industrial.

Formant part del Departament Financer, i depenent directament de la Direcció Financera de l’empresa, les tasques principals de la persona seleccionada seran:

  • Recollida i anàlisi de les dades procedents de les diferents granges propietat del Grup de l’empresa, valorant-ne els costos, el rendiment i l’eficiència, elaborant informes de rendibilitat i proposant estratègies d’optimització.
  • Establiment de procediments estables i eficients de treball en l’àrea de les granges, desenvolupament models predictius per millorar l’eficiència productiva de les granges i implementant plans de millora contínua.
  • Establiment, anàlisi i seguiment dels indicadors/KPI’s productius relacionats directament amb les granges.
  • Homogeneïtzar totes les dades procedents de l’anàlisi dels indicadors relacionats directament amb les granges que son reportades a través d’informes, balanços,...

Què s’ofereix?

  • Formar part d’una empresa sòlida i consolidada en el seu sector, que es troba en ple procés de creixement i expansió.
  • Estabilitat laboral, amb salari competitiu en funció de l’experiència i les aptituds aportades pel/la candidat/a seleccionat/da.
  • Creixement professional, amb possibilitat real de desenvolupament i promoció dins de l’empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero
Director Operacions | Hotel 4*

Oportunitat Destacada al Cor de la Costa Brava!

Cerquem Cap d'Operacions d'Hotel amb visió de futur i un profund compromís amb l'excel·lència en el servei per liderar les operacions d'un gran hotel de 4 estrelles situat a la Comarca de la Selva.

Si ets un líder nascut, amb habilitats per transformar desafiaments en oportunitats i una trajectòria comprovada en l'alta hostaleria, aquesta és la teva oportunitat de brillar en un entorn motivador i dinàmic.

Uneix-te a nosaltres per impulsar la teva carrera i elevar l'experiència dels nostres clients a una nova dimensió! ?

Les teves FUNCIONS seran:

  • Supervisar i coordinar les operacions diàries dels departaments de l'hotel, incloent recepció, neteja, manteniment, i restauració d'unes 300 habitacions en total
  • Desenvolupar i implementar polítiques i procediments operacionals que millorin l'eficiència i l'experiència del client.
  • Gestionar l'equip de treball, incloent la contractació, formació, desenvolupament i avaluació del rendiment. Aproximadament 60-80 pax
  • Assegurar el compliment de tots els estàndards de seguretat i salut, així com les normatives locals i nacionals.
  • Controlar els pressupostos operatius i realitzar informes de gestió regulars per a la direcció.
  • Coordinar amb els proveïdors i altres parts interessades per assegurar que tots els serveis i productes compleixen amb els estàndards de qualitat de l'hotel.
  • ? Resoldre qualsevol incidència operativa de manera ràpida i eficaç, garantint la satisfacció del client.
  • Monitoritzar l'ocupació de l'hotel, preus, reserves i altres indicadors clau per optimitzar la rendibilitat.

Les CONDICIONS de la posició són:

  • Contracte FD de 9-10 mesos
  • SBM: 36.000€ + 3000€ incentius
  • Horaris: entre setmana intensiu matins.
  • 2 festius: 1 cap de setmana treballat, 1 cap de setmana festa
  • Incorporació immediata
  • Allotjament temporal 1 mes per facilitar la recerca

Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 36.000€ bruto/año
director,manager
Administratiu /va departament laboral per gestoria (bona remuneració)

T'agradaria treballar al centre de Girona en una històrica assessoria molt reconeguda?

Volem reforçar el departament laboral amb un/a persona que digui a terme les funcions pròpies del lloc de treball, per a diferents pimes:

  • Nòmines
  • Contractes
  • Seguretat Social
  • Fiscalitat lligada al món laboral
  • Resolució de dubtes i incidències als clients
  • etc...

Què t'oferim?

  • Un lloc de fina totalment estable en una de les millors assessories integrals de Girona
  • Contractació indefinida
  • Gran ambient laboral
  • Horari flexible
  • Formació contínua a càrrec de l'empresa, en novetats legals, noves tecnologíes, etc...
  • Salari en funció de la teva vàlua
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
laboral, rrhh, rrll
Auxiliar Administrativa/u per tràmits digitals i presencials en una assessoria

T'agradaria treballar a una de les més importants gestoríes del centre de Girona?

Volem reforçar l'equip am una persona que realitzi, entre d'altres, les següents funcions:

  • Derivar al departament corresponent la documentació que arriba pels clients de les diferents institucions: hisenda, seguretat social, ajuntaments, ...
  • Gestió d'aquesta rebuda, ja sigui en format paper, o descarregable amb certificat digital.
  • Tràmits senzills, majoritàriament telemàtics, casi res presencial.
  • Suport en la centraleta telefònica.
  • Altres tasques administratives.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en assessoria de primer nivell.
  • Formació per les funcions, tot i que valorarem que ja en coneguis alguna.
  • Feina al cetre de la ciutat
  • Horari:
    • De diluns a dijous, de 8:30 a 13:30 i de 14:00 a 17:30h. (o 18 si vols una hora per dinar)
    • Divendres de 8:00 a 14:00h
    • A l'estiu, intensiu.
  • Possibilitat de dinar a l'empresa (office on podràs endur-te el menjar)
  • Podràs crèixer amb els anys laboralment parlant, assumint cada cop funcions de més responsabilitat.
  • Gran ambien de treball, ambien molt colaboratiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
Mecànic de Cotxes

Descripció del Lloc de Treball

Com a Mecànic de Cotxes, seràs responsable de diagnosticar, reparar i mantenir vehicles per garantir el seu funcionament òptim. Treballaràs en un ambient dinàmic i col·laboratiu, oferint servei de qualitat als clients d'un taller reconegut de la zona de Riudellots de la Selva.

Responsabilitats Clau:

  • Realitzar diagnòstics precissos i reparacions eficients en vehicles. Electromecànica.
  • Realitzar manteniment preventiu i correctiu segons les especificacions del fabricant.
  • Assegurar la qualitat del treball realitzat i complir amb els terminis establerts.
  • Col·laborar amb altres membres de l'equip per garantir un servei excel·lent als clients.

Beneficis:

  • Oportunitat de créixer professionalment en un entorn de treball estimulant.
  • Formació contínua per estar al dia amb les últimes tecnologies del sector.
  • Salari competitiu i avantatges addicionals.
  • Horari de dl a dj de 8 a 17:00h, divendres de 8 a 15:00h-
  • 1,15h per dinar.
  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en taller totalment consolidat
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
mecanico
Administratiu /a per atenció al client i control d'articles (amb idiomes)

El nostre cilent, empresa confidencial del centre de Girona, necessita reforçar el seu gran equip de gestió interna, amb una figura multidisciplinar que hauría de desenvolupar principalment les següents funcions:

  • Atenció al client que demana la reparació o substitució d'articles o asistència tècnica
  • Aquesta atenció no és presencial; es omnicanal i pot ser via telefònica, mail, chat, ...
  • Gestió de lal sol·licitut amb el departament corresponent: taller, servei tècnic, vendes, ...
  • Control i registre de l'enviament i rebuda d'articles, gestió dels enviaments, control de les empreses que executen els enviaments d'articles, coordinar inventari, registre informàtic absolut de tots els moviments, seguiment d'enviaments, ...
  • Vetllar perquè l'experiència del client en tot el transcurs de la interacció sigui perfecte i amb una sensació total de qualitat.
  • Interacció amb diferents departaments de la empresa: màrketing, logística, vendes, taller, ...

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell del centre de GIRONA.
  • Gran ambient de treball, gran equip de companys, feina colaborativa, ...
  • Amplis beneficis socials, menjador, gimnàs, formació en idiomes, assegurança mèdica, xec guarderia, ...
  • 40 hores setmanals de dilluns a dissabte: de dilluns a divendres de 10:30 A 18:00H i el dissabtes de 09:30h a 14:30h
  • Salari en funció d'experiència i valors aportats.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
Una empresa del sector tèxtil de la Garrotxa està cercant un/a Encarregat/da de Qualitat per liderar el departament de qualitat. La persona seleccionada serà responsable de la gestió i supervisió de tots els processos relacionats amb la qualitat dels productes tèxtils, assegurant el compliment de les normatives i estàndards de qualitat.Responsabilitats principals:Dirigir i coordinar el departament de qualitat, garantint el compliment de les normatives del sector tèxtil.Supervisar el procés de producció per assegurar que els productes compleixen els estàndards de qualitat establerts.Realitzar auditories internes i externes per garantir el manteniment de la qualitat i la millora contínua dels processos productius.Detectar no conformitats i implementar accions correctives per resoldre incidències i millorar l'eficiència.Col·laborar amb els equips de producció i disseny per assegurar la qualitat del producte final.El teu horari serà rotatiu.
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 24.000€ bruto/mes
logistica
Técnico/a de Servicios de Limpieza Carnet B
#Ref.BCN-AMC #SquadEris En Faster Empleo ETT seleccionamos un/a Técnico/a de Servicios de limpieza con Carnet B en dependencia del responsable de Logistica para importante empresa lider en alquiler de herramientas en la zona de Fornells de la Selva (Girona). Funciones: * Entregas y recogidas de sanitarios móviles en los puntos establecidos por el departamento logístico. Ruta diaria de mantenimiento y limpieza de los elementos móviles sanitarios (vaciado en cuba + pistola agua a presión), siguiendo la hoja de ruta establecida por logística y reportando los servicios realizados a través de nuestro software interno * Vaciado de fosas sépticas mediante aspiración * Reposición de consumibles de los sanitarios: líquido, papel higiénico y agua * Pequeñas reparaciones in situ de los elementos móviles sanitarios * Detectar las necesidades del servicio de los clientes y las incidencias, trasladándolas al departamento de logística * Mantener los vehículos y equipos (terminales telefónicos, EPI’s, etc) en buen estado de limpieza y mantenimiento * Velar por el bienestar del material en los transportes de entrega, recogida y posicionamiento en el cliente * Cumplir con la normativa y los procedimientos internos de limpieza * Hacer uso de los EPI’S correspondientes y seguir los procedimientos establecidos * Dar el mejor servicio siguiendo los estándares de calidad de la empresa * Asesorar y gestionar sobre nuestros productos al cliente, teniendo en cuenta la ubicación y la logística * Transmitir a su responsable las sugerencias de mejora que puedan surgir en el desempeño de los servicios * Todos los residuos generados durante la actividad en la empresa deben ser segregados en contenedores apropiados por cada tipología de residuo * Cumplir y colaborar con la Política de Calidad, Medio abiente y Seguridad y Salud de la empresa Se ofrece: * Salario por Carnet de conducir B: 18.000€/b anual (19250€ b/anual por empresa) * Horario 40h semanales: entrada 5h/6h/7h a salida 14h/15h/16h con posibilidad de horas extras y fines de semana * 3 meses por ETT + incorporación a plantilla
Jornada completa
Contrato de duración determinada
18.000€ - 19.250€ bruto/año
jefe,supervisor,responsable
Administratiu /va departament laboral per gestoria top! (fins 17:30h)

T'agradaria treballar al centre de Girona en una de les més grans i reconegudes assessories de la ciutat?

Volem reforçar el departament laboral amb un/a persona que digui a terme les funcions pròpies del lloc de treball, per a diferents pimes:

  • Nòmines
  • Contractes
  • Seguretat Social
  • Fiscalitat lligada al món laboral
  • Resolució de dubtes i incidències als clients
  • etc...

Què t'oferim?

  • Un lloc de fina totalment estable en una de les millors assessories integrals de Girona
  • Contractació indefinida
  • Gran ambient laboral
  • Horari molt flexible, amb la sortida a les 17:30h.
  • Possibilitats, si vols, de creixement professional.
  • Formació contínua a càrrec de l'empresa, en novetats legals, noves tecnologíes, etc...
  • Possibilitat de dinar a la feina en menys temps per poder sortir abans d'hora. Hi ha un office amb cuina, nevera, micro, ..., on podràs portar-te el teu tupper!
  • Salari inicial sobre els 21K€ anuals (1.500€ bruts x 14 pagues) que podràs anar fent créixer a mida que guanyis en experiència i responsabilitats.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
laboral, rrhh, rrll
RESPONSABLE DE LOGÍSTICA

A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.

Per continuar millorant la nostra gestió logística, seleccionem de la mà de Commonsense un/a RESPONSABLE DE LOGÍSTICA que s’encarregui de coordinar els processos d’aprovisionament, emmagatzematge i distribució dels nostres productes, optimitzant costos i terminis

Quines seran les teves responsabilitats?

  • Gestionar la preparació de comandes i la documentació necessària (albarans, etiquetes, etc.).
  • Coordinar i supervisar l’expedició de mercaderia seguint les comandes.
  • Organitzar els enviaments amb transportistes i transitaris, negociant preus i condicions.
  • Seleccionar proveïdors de transport segons criteris de qualitat, costos i sostenibilitat.
  • Optimitzar la gestió del magatzem, garantint ordre, neteja i compliment de normatives de seguretat i higiene.
  • Controlar la facturació de transport i compres de material auxiliar.
  • Gestionar la compra de materials d’embalatge i elements auxiliars per al magatzem.
  • Donar suport a l’equip comercial en dubtes de cubicatge i logística.
  • Supervisar i impulsar el projecte d’identificació i traçabilitat, ubicacions de l’àrea Logistica a SAP, control i revisió de inventaris, suport d’Atenció al client postvenda juntament amb Back office.
  • Coordinar la gestió de residus i assegurar el compliment de les normatives de qualitat, medi ambient i prevenció de riscos.
  • Avaluar els proveïdors anualment per garantir la qualitat del servei.
  • Motivar i implicar l’equip per assegurar un funcionament eficient de la logística.

Què oferim?

  • Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.
  • Projecte estable en un entorn dinàmic i professional.
  • Bon ambient de treball i equip compromès.
  • Oportunitats de desenvolupament professional i formació contínua.
  • Condicions salarials competitives segons experiència i vàlua.

Si t’apassiona la logística i vols formar part d’una empresa amb valors d’innovació i sostenibilitat, esperem el teu CV!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
logistica
Tècnic/a de Qualitat i Higiene-Ind.Alimentària
Busquem un/a Tècnic/a de Qualitat i Higiene per incorporar-se a una empresa del sector alimentari ubicada a Vilamalla. La persona seleccionada serà responsable de realitzar controls de qualitat i higiene a planta en el torn de tardes- Sala d'Envasat, assegurant el compliment de les normatives establertes i garantint la seguretat alimentària. Funcions del lloc de treball: -Controls operatius de verificació de la higiene a planta. -Controls operatius d’higiene del procés productiu. -Controls operatius de control d’estanqueïtat en envasat. -Controls operatius de bones pràctiques de manipulació. -Controls operatius d’etiquetatge. -Controls operatius en sala d'envasat i sala de congelat. -Supervisió de registres i etiquetes. Supervisió i Coordinació -Aquest/a professional treballarà sota la supervisió del Departament de Qualitat i Higiene, reportant directament al Responsable de Qualitat i Higiene de l’empresa. Oferim: -Formació Inicial i Incorporació. -Període formatiu: 3 mesos. -Horari: 14:00 a 22:00. -Salari: 23.000 € bruts anuals, amb la possibilitat de remuneració addicional, per hores extres en dissabtes, diumenges i festius. -Ubicació: Vilamalla.
Jornada intensiva - tarde
Otros contratos
Salario sin especificar
calidad, ingeniero
Responsable de turno GIRONA
  • Responsable de turno (comarca La Selva, Girona)
  • Empresa sector artes gráficas

Empresa del sector artes gráficas y packaging ubicada en la comarca de La Selva (Girona) en búsqueda de un Responsable de Turno.



Las responsabilidades del Responsable de Turno en la planta serán las siguientes:

Gestión de Producción:

  • Planificar y supervisar las actividades de producción del turno, asegurando la optimización de los recursos disponibles.
  • Monitorear el cumplimiento de los objetivos de producción y tomar acciones correctivas si es necesario.
  • Revisar los pedidos y planificar las prioridades en coordinación con el jefe de producción.



Gestión de Equipos:

  • Liderar y motivar al equipo de operarios durante el turno (depende del perfil y experiencia que tenga podrá o no hacerlo)
  • Asignar tareas y responsabilidades al personal en función de las necesidades de producción.
  • Proveer soporte técnico y operativo al equipo. (depende del perfil y experiencia que tenga podrá hacerlo en mayor o menor medida)



Calidad y Seguridad:

  • Garantizar el cumplimiento de los estándares de calidad establecidos en los productos terminados.
  • Supervisar que se sigan los procedimientos de seguridad e higiene industrial (tenemos certificación BRC)
  • Identificar y reportar posibles riesgos o problemas técnicos que puedan afectar la producción.



Reporte y Comunicación:

  • Elaborar informes diarios sobre el rendimiento del turno (producción, incidencias, consumo de materiales, etc.).
  • Comunicar los relevos de turno y mantener una buena coordinación entre los turnos de la planta.




Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
28.000€ - 36.000€ bruto/año
supervisor,responsable,gerente
Técnico Metrología
  • Empresa dedicada al sector plástico para el sector cosmético y cuidado del hog
  • Girona

Empresa especializada en la transformación de plásticos mediante procesos de inyección, con un fuerte compromiso con la calidad y la sostenibilidad de sus productos, busca incorporar a un técnico metrólogo.



En dependencia del Responsable del Departamento de Calidad, tus funciones serán:

  • Verificación, control y homologación de piezas de plásticos utilizando metrología convencional (Pie de Rey, calibres...).
  • Elaboración de planes y pautas de control, informes de medición, hojas de no conformidad, etc.
  • Realización de ensayos de calidad (dureza, rotura, estanqueidad, etc.)
  • Participación en las tareas de calibración interna de los equipos de medida de la empresa.
  • Trabajo con estados dimensionales de las piezas ya fabricadas y de los nuevos proyectos.

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
ingeniero
Responsable de Mantenimiento- Industria Química (Girona)
  • Empresa líder en su sector, producto de consumo humano y animal
  • Responsbale de Mantenimiento, planta industrial ingeniería propia

Empresa con más de 40 años de trayectoria como líder absoluto en su sector, perteneciente a importante multinacional, en continuo crecimiento y mejoras en entorno productivo.



Mantenimiento Industrial del Site Productivo, en dependencia de la Dirección Industrial:

- Conocer procesos de la planta, trabajos de mantenimiento, organización de personal y colaborar en la Ingeniería de Mejora Continua.

- Implementar software de Mantenimiento.

- Planificar acciones preventivas y correctivas, asignado trabajos al equipo y coordinación con externos.

- Realizar análisis de averías e implementar un control de las mismas.

- Registrar estadísticas de reparaciones para evaluar y definir un sistema que permita análisis y control.

- Colaborar estrechamente con Dirección Industrial y Gerencia.


Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

Reto desde perspectiva de ingeniería de planta y participación activa en promover y ejecutar cambios y mejoras.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
50.000€ - 60.000€ bruto/año
supervisor,responsable,gerente
OPERARIO/A D'INJECTORS
Si tens experiència al sector INDUSTRIAL / INDUSTRIAL SIDEROMETALÚRGICA i estàs cercant feina com a OPERARI/A, ara tens l'oportunitat d'incorporar a una empresa referent al sector dins de la comarca de L'ALT EMPORDÀ BENEFICIS: -Disposaràs d'un equip humà amb una llarga experiència professional dins del sector que et farà la formació onboarding. -Formaràs part de l'equip de planta de producció, t'encarregaràs de carregar les màquines amb el material, controlar la marxa de les màquines, revisar el producte i identificar i assenyalar les possibles tares, manipular el material amb transpalet, reportar la producció diària, etc. -Tindràs el temps de descans dins de la jornada laboral. S'OFEREIX: - Contracte inicial per ETT + Incorporació per empresa segons vàlua de la persona. - Salari segons conveni d'acord amb l'empresa usuària. - Horari rotatiu M/T 06:00h a 14:00 / 14:00 a 22:00 - Bon ambient de feina. Si l'oferta et sembla interessant, Inscriu-te!! Som una empresa compromesa amb la igualtat i no discriminem per gènere, ètnia, orientació sexual, diversitat funcional, edat o altres aspectes protegits per la legislació. Aquest procés de selecció es basa en criteris objectius de professionalitat, mèrits i capacitat.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
15.000€ - 22.000€ bruto/año
produccion
Anterior