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Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Atención a clientes

33 ofertas de trabajo en Girona  de Atención a clientes


Encarregat Supermercat Besalú
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat de Besalú.Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 22.000€ bruto/año
dependiente
Dependiente de tienda Vodafone
Highlander está en búsqueda de un/a dependiente/a apasionado/a por las telecomunicaciones para unirse a una tienda Vodafone en Roses (Gerona). Si tienes habilidades comerciales, orientación al cliente y un historial exitoso en ventas, esta es una oportunidad única para unirte a nosotros de manera inmediata. Ofrecemos un empleo estable con un contrato indefinido, donde tendrás la oportunidad de desarrollar tu carrera profesional en el campo de las ventas y la atención al cliente. ¿Qué te ofrecemos? - Salario 1500 brutos al mes + variables por ventas. - Jornada de 40 h/semana con turno partido. - Formación continua en productos y servicios de telecomunicaciones y tecnología. - Incorporación a grupo lider nacional, que te ofrece todas las posibilidades de desarrollo profesional. ¿Cuales serán tus funciones? - Gestión de la tienda y cumplimiento objetivos de ventas. - Asesoramiento y venta de servicios Vodafone (captación y fidelización). - Gestión de contratos, tramitación y seguimiento. ¿Dónde te incorporarás? Te incorporarás a la tienda Vodafone situada en Roses (Gerona). Si tienes vocación comercial y buscas desarrollar tu carrera profesional, ¡Te estamos esperando!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
dependiente
Customer Service Expert en alemana y frances
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Hace 1d 
 (Publicada de nuevo)
¿Estás listo para comenzar un trabajo emocionante en una de las empresas líderes mundiales en servicio al cliente? ¡Entonces únete a nuestro equipo en gevekom como Customer Service Expert (m/f/d) y ayuda a los huéspedes a disfrutar de una experiencia hotelera única! Desde hoteles de lujo hasta opciones económicas, conocerás las marcas y servicios a fondo y ofrecerás un servicio excepcional por teléfono.¿Te suena como tu próximo desafío? ¡Nosotros también lo creemos! Encajarás perfectamente con nosotros si eres orientado al servicio, te comunicas de manera excelente y disfrutas trabajar en un entorno dinámico e internacional. Lo mejor: puedes trabajar desde nuestra sede en Palma de Mallorca o de forma remota desde tu casa, con la flexibilidad y modernidad del estilo de gevekom.Tu trabajo ideal con nosotros te ofrece:- Pago atractivo y puntual- Un bono de bienvenida de 2.024 € – ¡un gran regalo para comenzar!- Flexibilidad total: jornada completa, media jornada, trabajo desde casa o híbrido – ¡tú decides!- Descuentos para empleados en estancias de hotel y ofertas exclusivas- Un equipo internacional que te apoya y comparte contigo la misión de entusiasmar a los huéspedes- Beneficios integrales: desde formación continua hasta programas de bienestar y salud, y emocionantes sorteos- Un verdadero equilibrio entre trabajo y vida: en gevekom no es solo una moda, ¡es una realidad!Tus tareas:- Ofrecer un excelente servicio al cliente por teléfono a los huéspedes- Asesorar a los huéspedes sobre reservas, cancelaciones y solicitudes especiales, siempre con amabilidad y profesionalismo- Encontrar soluciones para cualquier situación y gestionar quejas o reclamaciones- Contribuir con tu servicio y empatía a que los huéspedes disfruten de la mejor experiencia en los hoteles- Tu objetivo: ¡Hacer felices a los huéspedes!Lo que debes aportar:- Pasión por el servicio de alta calidad y la atención a los huéspedes- Ser comunicativo y disfrutar trabajando con personas- Experiencia en atención al cliente es una ventaja, pero no es obligatoria – ¡te formaremos de manera integral!- Excelentes conocimientos de alemán y/o francés; otros idiomas como neerlandés, italiano, portugués o español son un plus- Competencia digital y la capacidad de adaptarte rápidamente a nuevos sistemas- Capacidad para trabajar en equipo y pensamiento orientado a soluciones – ¡afrontas los retos con una sonrisa!¿Listo para tu próximo paso profesional? Entonces postúlate ahora con solo unos clics y sé parte de nuestro equipo. ¡Estamos ansiosos por conocerte!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Customer Service Expert en alemana y frances
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Figueres, Girona
Hace 1d 
 (Publicada de nuevo)
¿Estás listo para comenzar un trabajo emocionante en una de las empresas líderes mundiales en servicio al cliente? ¡Entonces únete a nuestro equipo en gevekom como Customer Service Expert (m/f/d) y ayuda a los huéspedes a disfrutar de una experiencia hotelera única! Desde hoteles de lujo hasta opciones económicas, conocerás las marcas y servicios a fondo y ofrecerás un servicio excepcional por teléfono.¿Te suena como tu próximo desafío? ¡Nosotros también lo creemos! Encajarás perfectamente con nosotros si eres orientado al servicio, te comunicas de manera excelente y disfrutas trabajar en un entorno dinámico e internacional. Lo mejor: puedes trabajar desde nuestra sede en Palma de Mallorca o de forma remota desde tu casa, con la flexibilidad y modernidad del estilo de gevekom.Tu trabajo ideal con nosotros te ofrece:- Pago atractivo y puntual- Un bono de bienvenida de 2.024 € – ¡un gran regalo para comenzar!- Flexibilidad total: jornada completa, media jornada, trabajo desde casa o híbrido – ¡tú decides!- Descuentos para empleados en estancias de hotel y ofertas exclusivas- Un equipo internacional que te apoya y comparte contigo la misión de entusiasmar a los huéspedes- Beneficios integrales: desde formación continua hasta programas de bienestar y salud, y emocionantes sorteos- Un verdadero equilibrio entre trabajo y vida: en gevekom no es solo una moda, ¡es una realidad!Tus tareas:- Ofrecer un excelente servicio al cliente por teléfono a los huéspedes- Asesorar a los huéspedes sobre reservas, cancelaciones y solicitudes especiales, siempre con amabilidad y profesionalismo- Encontrar soluciones para cualquier situación y gestionar quejas o reclamaciones- Contribuir con tu servicio y empatía a que los huéspedes disfruten de la mejor experiencia en los hoteles- Tu objetivo: ¡Hacer felices a los huéspedes!Lo que debes aportar:- Pasión por el servicio de alta calidad y la atención a los huéspedes- Ser comunicativo y disfrutar trabajando con personas- Experiencia en atención al cliente es una ventaja, pero no es obligatoria – ¡te formaremos de manera integral!- Excelentes conocimientos de alemán y/o francés; otros idiomas como neerlandés, italiano, portugués o español son un plus- Competencia digital y la capacidad de adaptarte rápidamente a nuevos sistemas- Capacidad para trabajar en equipo y pensamiento orientado a soluciones – ¡afrontas los retos con una sonrisa!¿Listo para tu próximo paso profesional? Entonces postúlate ahora con solo unos clics y sé parte de nuestro equipo. ¡Estamos ansiosos por conocerte!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Profesional de Servicios de Asistencia
Desde Adecco, estamos colaborando con una empresa de referencia y buscamos perfiles de profesionales que deseen formar parte de un entorno profesional comprometido con la excelencia y el servicio al cliente.Misión del puesto:La persona seleccionada será responsable de gestionar el mayor número de fallecimientos en las zonas asignadas, con foco en los tanatorios priorizados. Sus funciones principales incluirán la contratación de servicios con proveedores/as funerarios y la atención personalizada a las familias durante la prestación del servicio. Además, se encargará de gestionar incidencias y atender solicitudes extraordinarias que puedan surgir.Funciones principales:-Atender los servicios asignados a través del equipo de Centro de Atención Telefónica al Cliente, realizando visitas presenciales a las familias en los tanatorios designados.-Garantizar la excelencia en la prestación del servicio, asegurando la satisfacción de las familias y resolviendo posibles incidencias.-Gestionar servicios de especial interés desde el primer momento, ofreciendo atención inmediata y personalizada.-Acompañar y asesorara las familias en todos los aspectos relacionados con el servicio funerario, demostrando empatía y profesionalidad.Requisitos del perfil:-Experiencia previa: Experiencia en atención al cliente, se valorarán conocimientos en productos de decesos y sector funerario.-Formación: Bachillerato o Ciclo Formativo de Grado Superior. Otras titulaciones (grados, licenciaturas, diplomaturas) serán valoradas positivamente.-Conocimientos técnicos: Manejo del paquete Office y herramientas ofimáticas. Experiencia en procesos dé prestación de servicios funerarios será un plus.-Otros requisitos: Imprescindible contar con carnet de conducir y vehículo propio.Condiciones del puesto:-Contrato: Contrato indefinido.-Horario: De lunes a domingo, de 10:30 h a19:40 h, con una pausa de 1:30 h para comida(entre las 14:00 h y las 16:00 h).-Días de descanso rotativos: Semana 1: sábado y domingo / Semana 2: martes y miércoles.-Salario: Base fija: 23.500 € brutos/año aprox.(incluye conceptos de convenio + plus festivos).-Compensación por comida: 11,30 € brutos/día trabajado.-Gastos de kilometraje: 0,50 €/km.-Retribución variable anual.-Acceso a plan de retribución flexible.-Beneficios sociales: becas, préstamos, ayudas a la formación, seguro de vida gratuito, entre otros.-Formación en procesos, protocolos y sistemas informáticos desde el inicio de la incorporación para una correcta adaptación al puesto.Si estás interesado/a en formar parte de un equipo comprometido, profesional y con vocación de servicio, ¡no dudes en enviar tu candidatura!
Jornada completa
Contrato indefinido
23.000€ - 23.500€ bruto/año
atencion-cliente
Customer Service Expert (m/w) für den deutsch- und französischsprachigen Support in Spanien gesucht!
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Hace 4d 
 (Publicada de nuevo)
Bist du bereit für eine spannende Karriere in einem der weltweit führenden Unternehmen im Customer Service zu beginnen?Dann werde Teil unseres Teams bei der gevekom als Customer Service Expert (m/w/d) und unterstütze die Gäste dabei, ein einzigartiges Hotelerlebnis zu genießen! Von Luxushotels bis zu Budget-Optionen – du kennst die Marken und Dienstleistungen in- und auswendig und sorgst für außergewöhnlichen Service per Telefon.Klingt nach deiner nächsten Herausforderung? Wir finden auch! Du passt perfekt zu uns, wenn du serviceorientiert bist, exzellent kommunizieren kannst und Freude daran hast, in einem dynamischen, internationalen Umfeld zu arbeiten. Das Beste: Du kannst von unserem Standort in Spanien oder remote arbeiten – modern, flexibel und ganz im Stil von gevekom.Dein Traumjob bei uns bringt dir:Attraktive und pünktliche Bezahlung2.024 € Willkommensbonus – ein tolles Geschenk für den StartFlexibilität pur: Vollzeit, Teilzeit, Home Office oder Hybrid – du entscheidest!Mitarbeiterrabatte auf Hotelübernachtungen und exklusive Angebote innerhalbEin internationales Team, das dich unterstützt und zusammen mit dir die Gäste zu begeisternUmfassende Benefits – von Weiterbildungen bis zu Programmen für Wohlbefinden und Gesundheit und attraktive GewinnspieleEine echte Work-Life-Balance: Bei gevekom kein Trend, sondern gelebte Realität!Deine Aufgaben:Du bietest den Gästen einen herausragenden Kundenservice am TelefonDu berätst die Gäste zu Buchungen, Stornierungen und speziellen Anfragen – immer freundlich und professionellDu findest für jedes Anliegen eine Lösung und kümmerst dich um Beschwerden oder ReklamationenDu trägst mit deinem Service und deinem Einfühlungsvermögen dazu bei, dass die Gäste das bestmögliche Erlebnis in den Hotels habenDein Ziel: Die Gäste glücklich machen!Was du mitbringen solltest:Leidenschaft für erstklassigen Service und GästebetreuungDu bist kommunikativ und hast Spaß daran, mit Menschen zu arbeitenErfahrung im Kundenservice ist von Vorteil, aber nicht zwingend erforderlich – wir schulen dich umfassend!Sehr gute Deutsch- und/oder Französischkenntnisse, weitere Sprachen wie Niederländisch, Italienisch, Portugiesisch oder Spanisch sind ein PlusDigitale Kompetenz und die Fähigkeit, dich schnell in neue Systeme einzuarbeitenTeamfähigkeit und lösungsorientiertes Denken – du gehst mit einem Lächeln an Herausforderungen heranBereit für deinen nächsten Karriereschritt? Dann bewirb dich jetzt mit nur wenigen Klicks und werde Teil unseres Teams! Wir freuen uns darauf, dich kennenzulernen!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Customer Service Expert (m/w) für den deutsch- und französischsprachigen Support in Spanien gesucht!
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Figueres, Girona
Hace 4d 
 (Publicada de nuevo)
Bist du bereit für eine spannende Karriere in einem der weltweit führenden Unternehmen im Customer Service zu beginnen?Dann werde Teil unseres Teams bei der gevekom als Customer Service Expert (m/w/d) und unterstütze die Gäste dabei, ein einzigartiges Hotelerlebnis zu genießen! Von Luxushotels bis zu Budget-Optionen – du kennst die Marken und Dienstleistungen in- und auswendig und sorgst für außergewöhnlichen Service per Telefon.Klingt nach deiner nächsten Herausforderung? Wir finden auch! Du passt perfekt zu uns, wenn du serviceorientiert bist, exzellent kommunizieren kannst und Freude daran hast, in einem dynamischen, internationalen Umfeld zu arbeiten. Das Beste: Du kannst von unserem Standort in Spanien oder remote arbeiten – modern, flexibel und ganz im Stil von gevekom.Dein Traumjob bei uns bringt dir:Attraktive und pünktliche Bezahlung2.024 € Willkommensbonus – ein tolles Geschenk für den StartFlexibilität pur: Vollzeit, Teilzeit, Home Office oder Hybrid – du entscheidest!Mitarbeiterrabatte auf Hotelübernachtungen und exklusive Angebote innerhalbEin internationales Team, das dich unterstützt und zusammen mit dir die Gäste zu begeisternUmfassende Benefits – von Weiterbildungen bis zu Programmen für Wohlbefinden und Gesundheit und attraktive GewinnspieleEine echte Work-Life-Balance: Bei gevekom kein Trend, sondern gelebte Realität!Deine Aufgaben:Du bietest den Gästen einen herausragenden Kundenservice am TelefonDu berätst die Gäste zu Buchungen, Stornierungen und speziellen Anfragen – immer freundlich und professionellDu findest für jedes Anliegen eine Lösung und kümmerst dich um Beschwerden oder ReklamationenDu trägst mit deinem Service und deinem Einfühlungsvermögen dazu bei, dass die Gäste das bestmögliche Erlebnis in den Hotels habenDein Ziel: Die Gäste glücklich machen!Was du mitbringen solltest:Leidenschaft für erstklassigen Service und GästebetreuungDu bist kommunikativ und hast Spaß daran, mit Menschen zu arbeitenErfahrung im Kundenservice ist von Vorteil, aber nicht zwingend erforderlich – wir schulen dich umfassend!Sehr gute Deutsch- und/oder Französischkenntnisse, weitere Sprachen wie Niederländisch, Italienisch, Portugiesisch oder Spanisch sind ein PlusDigitale Kompetenz und die Fähigkeit, dich schnell in neue Systeme einzuarbeitenTeamfähigkeit und lösungsorientiertes Denken – du gehst mit einem Lächeln an Herausforderungen heranBereit für deinen nächsten Karriereschritt? Dann bewirb dich jetzt mit nur wenigen Klicks und werde Teil unseres Teams! Wir freuen uns darauf, dich kennenzulernen!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Teleoperador (Atención -cliente) para la firma de moda Breuninger (en Alemán - Checo o Alemán - Polaco)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Hace 5d 
 (Publicada de nuevo)
¿te apetece un trabajo realmente interesante y con futuro? ¿Tienes talento para los idiomas y dominas el alemán, así como el polaco o el checo (nivel C1)?Conviértete en asesor de clientes (h/m/d) para Breuninger y ayuda a nuestros clientes con sus asuntos relacionados con la moda. Tanto si se trata de pedidos como de devoluciones, ¡serás un experto!Un trabajo que merece la pena:? Buena remuneración + bono de bienvenida de 2.024 euros - ¡Sí, has oído bien!? Seguro privado complementario DKV - ¡Se acabó el estrés con las citas!? Formación y familiarización exhaustivas? ¡Pura flexibilidad! , trabajas desde casa o desde la ubicación en palma: ¡tú eliges!? Un entorno de trabajo familiar? Y mucho más... :-)? ¿A qué espera? Ponte manos a la obra y envíanos tu solicitud ahora mismo.Tus tareas:Ayuda a nuestros clientes con sus dudas sobre pedidos, devoluciones y productos Breuninger por teléfono, correo electrónico o chat.? Tu asesoras a nuestros clientes sobre productos, pedidos, servicios y preguntas sobre Breuninger? Procesar las opiniones y quejas de los clientes también forma parte del trabajo? ¿Es usted también un auténtico talento para las ventas? ¡Aquí tienes tu oportunidad!? Recibes pedidos y proporcionas información sobre los productos: ¡fácil para ti!Lo mejor que puedes llevar contigo:? Te gusta trabajar con un PC y ya tienes conocimientos teletrabajando? ¡La moda es exactamente lo tuyo!? En el mejor de los casos, usted es un auténtico profesional de la moda o simplemente le apasiona el asesoramiento y la asistencia al cliente de BREUNINGER? Siempre son amables e inspiran a nuestros clientes? Dominio del alemán hablado y escrito? Dominio del polaco o checo hablado y escritoSomos nosotros:Nosotros, gevekom, somos un fabricante de diálogo innovador con pasión por el servicio alcliente. ¿Nuestro estilo? Ágil, innovador y consciente de la calidad. Empezamos en 2006 ydesde entonces no hemos dejado de crecer. Nuestros más de 2.200 empleados trabajancada día para más de 70 clientes de renombre de los sectores de viajes, automoción,comercio electrónico, moda, venta al por menor y servicios de entrega en Alemania,España, Serbia, Bosnia, Macedonia del Norte y Bulgaria.Hablando de compromiso: para nosotros, la conciliación no es una frase vacía. Estamosorgullosos de haber sido reconocidos como la empresa más familiarmente responsable yTOP Employer 2024. Porque con nosotros puedes conciliar a la perfección el trabajo y lavida privada.¿No te parece genial? Entonces aproveche la oportunidad y envíenos su solicitud ahora.Tu nuevo equipo está deseando conocerte. ¡Hagámoslo juntos!
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Tens experiència treballant a departament d'atenció al client? Has treballat en logística? Domines l'idioma francès?Aquesta vacant pot interessar-te!Des d'Adecco estem cercant per una important empresa del sector logístic situada a Banyoles, un perfil pel departament de Tràfic per tal de poder incorporar al seu equip.Funcions- Control d'incidències dels transports- Gestió amb el client, proveïdor i conductors de tots els envíos- Planificació del calendari i horari en què fan càrregues i descàrregues- Altres tasques del lloc de treballQuè oferim?- Horari de dilluns a divendres de 9h a 13 i de 15h a 19h.- Salari fix + variable per objectius.Requisits:- INDISPENSABLE bon nivell de francès.- MOLT VALORABLE experiència en logística.-Valorable formació en transports i logística.- Persona amb capacitat de treball en equip, ambiciosa i amb ganes d'innovar i créixer.- Experiència en lloc de treball similar.Si creus que encaixes amb aquesta posició, aplica!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 25.000€ bruto/año
logistica
Venedor/a Cuines i Disseny d'Interiors (idiomes)
Estàs buscant una nova oferta de feina? T'agrada el disseny d'interiors i l'atenció al client? Domines anglès i francès?Des d'Adecco estem cercant un Comercial Intern per una important empresa dedicada a projectes de reforma d'interiors. Les seves principals funcions seran:-Atenció al client-Pressupost de projectes d'interior (cuines, menjadors, dormitoris,...)-Agafar mides dels espais pels projectesEn Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 26.000€ bruto/año
comercial
Auxiliar de gestió documental (legal)- Documentalista
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Tenim un repte per a aquelles persones que: - Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació. - Promoguin un bon ambient de treball. - Orientades al servei i al client. Vols sumar-te al nostre equip? T’apassionen els arxius i les bases de dades? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta! Seleccionem un/a Tècnic/a d’Arxius per a reconegut i prestigiós arxiu d'àmbit judicial ubicat a Girona. La teva funció principal serà garantir l’ordre i el manteniment de l’arxiu a través de diferents tasques de suport administratiu i documental. Quines seran les teves funcions principals? - Fer la revisió de les transferències documentals. - Classificar, ordenar i registrar els documents segons criteris establerts. - Introduir les dades a l'inventari, així com actualitzar la base de dades. - Efectuar el suport a la gestió del servei de préstec, consultes i devolucions. Què t'oferim: - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: indefinit. - Jornada laboral i horaris: 35 h/setmanals: de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h. - Incorporació: desembre 2024. - Lloc del centre de treball: Girona.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
Salario sin especificar
documentalista
Kundenberater (m/w/d) für BREUNINGER - Deutsch/Tschechisch/Polnisch
Hey, hast du Bock auf einen richtig coolen Job mit Zukunft? Du bist ein wahres Sprachtalentund beherrschst neben Deutsch auch fließend Polnisch oder Tschechisch (C1)?Dann werde jetzt Kundenberater (m/w/d) für BREUNINGER und hilf unseren Kunden bei ihren Anliegen rund um das Thema Mode & Fashion! Egal ob Bestellannahme oder Retoure, du bist Experte durch und durch!Klingt gut? Finden wir auch! Wir haben ein Match, wenn du hilfsbereit bist und ein wahresKommunikationstalent bist!Ein Job, der sich lohnt:? Gute Bezahlung + Willkommensbonus von 2.024 Euro – Yeah, du hast richtig gehört!? Zusatzkrankenversicherung DKV – Kein Stress mehr mit Terminen!? Eine umfassende Schulung und Einarbeitung? Flexibilität pur! Teil- & Vollzeit, Home Office oder ein Hybrid-Modell – Du hast die Wahl!? Und nicht zu vergessen, eine mega Urlaubsstaffel – Zeit für Entspannung!? Engagierte Ansprechpartner und familiäres Arbeitsumfeld? Und vieles mehr… :-)? Worauf wartest du also? Starte jetzt so richtig durch und sende uns gleich deineBewerbung!Dein Job im Überblick:? Du hilfst unseren Kunden bei ihren Anliegen zu Bestellungen, Retouren undProdukten von Breuninger via Telefon, E-Mail oder Chat? Du berätst unsere Kunden zu Produkten, Bestellungen, Serviceleistungen und Fragen rund um Breuninger? Auch die Bearbeitung von Kundenfeedback und Reklamationen Teil des Jobs? Du bist auch ein echtes Verkaufstalent? Hier bekommst du deine Chance!? Du nimmst Bestellungen an und gibst Infos zu den Produkten - Easy Peasy für dich!Das bringst du am besten mit:? Du arbeitest gern am PC und hast schon Erfahrungen mit Internetanwendungen? Du besitzt ein allgemeines technisches Verständnis (von Vorteil)? Das Thema Mode & Fashion ist genau dein Ding!? Im besten Fall bist du sogar ein richtiger Fashion Profi oder hast einfach Bock auf das Thema Kundenberatung & -betreuung von BREUNINGER? Du bist immer freundlich begeisterst unsere Kunden? Du hast sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift? Du hast sehr gute Polnisch- oder Tschechischkenntnissein Wort und SchriftDas sind wir:Wir, die gevekom, sind eine innovative Dialogmanufaktur mit Leidenschaft für den Kundenservice. Unser Style? Agil, innovativ und qualitätsbewusst! 2006 sind wir gestartet, und seitdem wachsen wir stetig. Unsere mehr als 2.200 Mitarbeiter und Mitarbeiterinnen sind täglich für über 70 namhafte Kunden aus den Bereichen Reisen, Automotiv, E-Commerce, Mode, Handel und Lieferdienste in Deutschland, Spanien, Serbien, Bosnien, Nord Mazedonien und Bulgarien im Einsatz.Apropos Einsatz: Bei uns ist Work-Life-Balance keine Floskel! Wir sind stolz darauf, als familienfreundlichstes Unternehmen und TOP Arbeitgeber 2024 ausgezeichnet zu sein. Denn bei uns kannst du Beruf und Privatleben perfekt vereinen!Klingt das nicht genial? Dann nutze deine Chance und bewirb dich jetzt bei uns. Dein neues Team kann es kaum erwarten, dich kennenzulernen! Let's rock this job together!Wir freuen uns über eine Nachricht von Dir¡
Jornada completa
Contrato indefinido
1.457€ - 1.457€ bruto/mes
atencion-cliente
Si te apasiona el mundo de la moda y quieres formar parte de una de las principales Marcas lideres en el sector, no te lo pienses y sigue leyendo.Trabajaras como Ayudante Dependiente/a, realizando funciones como: Inserción de nuevas prendas en tienda, clasificar devoluciones, perchar y alarmar artículos, comprobación de artículos, venta del producto, atención al clienteSerás contratado/a directamente por la Empresa con un contrato temporal; tendrás un salario fijo proporcional a tu jornada que podrás complementar con un sistema de incentivos. Además, podrás tener acceso a un programa de beneficios como un descuento del 25% en las marcas del grupo, en tu cumpleaños podrás disfrutar del día libre, un plan de retribución flexible, cheque por nacimiento de hijos y regalos de fidelidad, entre otros.
Jornada completa
Otros contratos
17.067€ - 17.067€ bruto/año
dependiente
DEPENDIENTE CARNICERIA
CATT TREBALL / OLOT
Olot, Girona
Hace 6d
Atención al cliente, preparación del estand, colocación y organización de los productos y precios...
Jornada intensiva - mañana
Contrato sin especificar
9€ - 10€ bruto/hora
carnicero

Precisem de 4 persones per incorporar-se al nostre equip a causa de l'obertura d'un nou establiment a Anglès per aquesta campanya de Nadal.


Si ets una persona activa, orientada al client i amb bones habilitats comunicatives. No ho dubtis i apunta't a l'oferta! T'estem buscant!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
9€ - 10€ bruto/hora
dependiente
Responsable de Supermercat (Baix Empordà)
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem Responsables de Supermercat per la zona del Baix Empordà per ubicar-se a les botigues de Tossa de Mar, Lloret i Platja d'Aro. Cerquem gent organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal.Les teves tasques seran les següents: - Gestionar les funcions dun equip de persones.- Gestionar els horaris de lequip de treball. - Resolució de possibles incidències. - Proposar accions i millores. - Gestió de seccions de productes frescos
Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 23.000€ bruto/año
jefe-almacen
Responsable Carnisseria Supermercat (Alt Empordà)
Disposes d'experiència com a Carnisser/a? Tens experiència gestionant equips? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco estem buscant un Responsable de Carnisseria per unir-se al equip de treball d'un dels supermercats del nostre client ubicat a Llançà. La persona seleccionada serà responsable de gestionar la secció de carnisseria del supermercat. Responsabilitats: - Gestionar la secció de carnisseria d'acord amb les directrius comercials i de producte de l'empresa.- Gestionar l'equip de treball-Control de mermes, realització de comandes i inventaris.- Assegurar la qualitat i presentació del producte.- Proporcionar un excel·lent tracte i atenció al client. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
16.000€ - 20.000€ bruto/año
carnicero
Responsable de Supermercat (Alt Empordà)
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem Responsables de Supermercat per la zona de l'Alt Empordà per ubicar-se a les botigues de Peralada, Port de la Selva, i La Jonquera. Cerquem gent organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal.Les teves tasques seran les següents: - Gestionar les funcions dun equip de persones.- Gestionar els horaris de lequip de treball. - Resolució de possibles incidències. - Proposar accions i millores. - Gestió de seccions de productes frescos
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 23.000€ bruto/año
supervisor,responsable,gerente
Informador/ora per a Museu Digital
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Tenim un repte per a aquelles persones que: - Tinguin passió per l’art i la seva divulgació. - Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació. - Tinguin passió per la gestió cultural i les noves tecnologies. Ets “fan” de l'obra de Dalí? Vols formar part d'una experiència immersiva? Gaudeixes de l’atenció al públic, i estimes l'art i la cultura? Amb tan sols un clic, s'obre una gran oportunitat per a tu! Seleccionem un/a Informador/ora per a un important espai cultural i digital situat a la ciutat de Figueres. La teva funció principal serà acollir i proporcionar informació al públic visitant en relació amb el museu i programació de les activitats, garantint i fomentant una experiència enriquidora per a les persones. Quines seran les teves funcions principals? - Donar la benvinguda al públic visitant, oferir assessorament i proporcionar informació del centre (itineraris, activitats, exposicions), adaptant-se als diferents tipus de públic tenint en compte les seves necessitats i interessos. - Fer revisió visual de les entrades comprades in situ a les taquilles, així com fer la validació d'entrades amb la PDA. - Garantir el compliment de la normativa del centre i participar en la conservació de les col·leccions i obres d'art exposades dins de l'espai cultural. - Fer la venda d'entrades a taquilles, organitzar el punt de venda d’entrades i la gestió de cues en el centre. - Facilitar als visitants amb necessitats especials l'ajuda segons es requereixi. Què t'oferim: - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: Indefinit - Jornada laboral i horaris: Temporada baixa (de gener a maig / d'octubre a desembre): De dimarts a divendres de 14:15 a 19:15 h + Caps de Setmana alterns de 9:15 a 19:15 h (amb una 1 h no remunerada per dinar). Festius segons calendari laboral. Temporada alta (de juny a setembre): Setmana A: de dilluns a dimecres de 14:15 a 19:15 h + Caps de Setmana de 9:15 a 19:15 (amb una 1 h no remunerada per dinar). Setmana B: dilluns, dimarts i dimecres de 14:15 a 19:15 h, dijous i divendres 09:15 a 19:15 h (amb una 1 h no remunerada per dinar). Festius segons calendari laboral. - Incorporació: immediata. - Lloc del centre treball: Figueres.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
Salario sin especificar
formacion
Responsable Supermercat Zona Girona
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Girona.Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 19.000€ bruto/año
jefe-almacen
T'agrada el tracte amb el client i t'agradaria trobar una feina estable per la zona del baix empordà?Si tens experiència com a dependent/a i en tasques bàsiques a nivell administratiu, aquesta oferta et pot interessar.Des de l'Oficina d'Adecco Girona, col.laborem amb una empresa de la zona del baix empordà, rodalies Palafrugell, que requereix incorporar a una persona al seu equip de botiga.Les teves principals funcions per aquesta posició seran:-Atenció al client presencial i telefònica-Preparació de comandes-Suport back Office a l'equip comercial-Ordre de l'espai de l'establiment, decoració i imatge.Per aquesta posició requerim a una persona:-Experiència tracte amb el públic-Nivell alt d'anglès-Valorable francès-Experiència tasques administratives bàsiques-Persona proactiva, responsable, i resolutiva.T'oferim, contracte directament per empresa, directament Indefinit amb període de prova corresponent.Horari de Dilluns a Dissabte, una setmana de matins i una setmana de tardes.08:00 a 14:30 // 14:00 a 20:30Es treballa 1 o 2 diumgenes a l'any de 10:00 a 15:00, i el dilluns següent es farà festiu.Salari 18.000€ SBAEn Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
administrativo

¿Te interesa trabajar como recambista? ¿Tienes experencia previa en atención al cliente y conoces el sector de la automoción? ¿Resides en Girona? ¿Te encaja trabajar en horario partido? Si la respuesta es Sí, entonces apúntate a la oferta y conozcámonos.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
10€ - 11€ bruto/hora
jefe-almacen
Director Industrial - Girona
  • Empresa sector químico
  • Posibilidad de desarrollo profesional

Empresa con más de 40 años de trayectoria como líder absoluto en su sector, busca para su planta de Girona, un/a Director/a Industrial para iniciar un cambio cultural y de metodología.



Reportando a Gerencia y COO Global, se encargará de:

  • Gestionar los departamentos de producción, mantenimiento, ingeniería, laboratorio e I+D, en total unas 80 personas.
  • Asegurar la producción en volumen y calidad para cubrir las necesidades de los clientes en el tiempo pactado.
  • Contribuir a la mejora continua de la planta productiva, implementando metodologías de lean manufacturing, excelencia operacional…
  • Liderar el proyecto de cambio en la planta, a nivel de metodología y cultura.

Posibilidad de trabajar en una empresa estable y en continuo crecimiento.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
60.000€ - 80.000€ bruto/año
ingeniero
Responsable d'implant (Col.locació)

Busques una feina amb estabilitat? Tens experiència en gestió de persones? Si és així, segueix llegint, aquesta podria ser la teva oportunitat laboral!


Empresa de la garrotxa té la necessitat dincorporar un/a responsable d'implant per a realitzar les següents funcions:

 

- Gestió d'incidències de la col.locació dels uniforms.


- Gestió de l'equip assignat i coordinació amb els departaments implicats.


-Gestió amb les empreses client de millores.

 

Per aquesta posició es requereix:

- Formació en Batxillerat o CFGS en qualitat, processos, logística o similar.

- Experiència 2 anys.

- Experiència realitzant tasques iguals o similars a les nomenades.

Capacitat de treball en equip i gestió d'aquest.

- Capacitat d'organització i planificació.

 

Sofereix:

- Jornada laboral de 40h setmanals.

- Salari segons conveni i vàlua/a del/la candidat/a.

-Horari central


Si creus que tot el que them explicat sajusta a la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a loferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
19.500€ - 19.500€ bruto/año
ingeniero
Disposes d'experiència en Atenció al Client? T'agradaria treballar en una important empresa de productes de medicina naturals? Si és així, segueix llegint!Quines funcions realitzaràs?Resoldre problemes dels clients a través de diversos canals: telèfon, WhatsApp i correu electrònic.Rebre, gestionar i tramitar comandes, sol·licituds i reclamacions.Identificar i analitzar les necessitats dels clients, col·laborant amb altres àrees de lempresa per satisfer-les.Proporcionar suport als clients per maximitzar el valor dels productes oferts.Realitzar tasques administratives relacionades amb les comandes, utilitzant eines com Zendesk, Odoo i Trustedshop.Treballar en equip amb altres departaments per millorar la fidelització dels clients i optimitzar la conversió.RequisitsDisponibilitat per treballar de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 18:00, amb una hora per dinar.Experiència demostrable en gestions administratives i atenció al client.Familiaritat amb la gestió en línia i experiència en entorns internacionals.Competència en sistemes de gestió de tiquets per al servei al client.Domini avançat del paquet Office (Excel, Word, Outlook).Es valoren coneixements didiomes addicionals: francès, portuguès o italià.Habilitats clauOrientació al client i capacitat per resoldre problemes de manera efectiva.Capacitat per treballar en equip i col·laborar entre departaments.Atenció al detall i organització en el/la gestió administrativo/a.Comunicació clara i professional en diferents formats (escrit i oral).Adaptabilitat a eines i sistemes digitals.Que ofereixen?Contractació indefinida per empresaOportunitat de treballar en un ambient dinàmic i cooperatiu.Salari base de 16.000 SBA + 2.0000 d'objectius o en cas de disposar d'idiomes 18.000SBA +2.0000 d'objectius.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
16.000€ - 20.000€ bruto/año
atencion-cliente
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