Disposes d'experiència en Atenció al Client? T'agradaria treballar en una important empresa de productes de medicina naturals? Si és així, segueix llegint!Quines funcions realitzaràs?Resoldre problemes dels clients a través de diversos canals: telèfon, WhatsApp i correu electrònic.Rebre, gestionar i tramitar comandes, sol·licituds i reclamacions.Identificar i analitzar les necessitats dels clients, col·laborant amb altres àrees de lempresa per satisfer-les.Proporcionar suport als clients per maximitzar el valor dels productes oferts.Realitzar tasques administratives relacionades amb les comandes, utilitzant eines com Zendesk, Odoo i Trustedshop.Treballar en equip amb altres departaments per millorar la fidelització dels clients i optimitzar la conversió.RequisitsDisponibilitat per treballar de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 18:00, amb una hora per dinar.Experiència demostrable en gestions administratives i atenció al client.Familiaritat amb la gestió en línia i experiència en entorns internacionals.Competència en sistemes de gestió de tiquets per al servei al client.Domini avançat del paquet Office (Excel, Word, Outlook).Es valoren coneixements didiomes addicionals: francès, portuguès o italià.Habilitats clauOrientació al client i capacitat per resoldre problemes de manera efectiva.Capacitat per treballar en equip i col·laborar entre departaments.Atenció al detall i organització en el/la gestió administrativo/a.Comunicació clara i professional en diferents formats (escrit i oral).Adaptabilitat a eines i sistemes digitals.Que ofereixen?Contractació indefinida per empresaOportunitat de treballar en un ambient dinàmic i cooperatiu.Salari base de 16.000 SBA + 2.0000 d'objectius o en cas de disposar d'idiomes 18.000SBA +2.0000 d'objectius.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Operador logístico especializado en ecommerce, en plena fase de crecimiento, ubicado en Massanes, precisa incorporar a un/a:WAREHOUSE MANAGEREn dependencia al Director de Operaciones, se responsabilizara de las siguientes funciones:-Supervisar y gestionar todas las actividades del almacén, incluyendo personal, inventario y mantenimiento.-Dirigir a Team Leaders para flujo de trabajo eficiente y motivación del equipo.-Coordinar adquisición de suministros de embalaje con proveedores.-Supervisar entrada, picking y packing de productos.-Optimizar operaciones de embalaje y productividad.-Identificar mejoras en procesos y liderar implementación.-Realizar seguimiento de métricas de productividad.-Evaluar nuevos proveedores para eficiencia y reducción de costos.Requisitos-Idealmente formación universitaria. Licenciatura o ingeniería técnica/superior y/o especialización en áreas relacionadas con la logística, gestión de operaciones o campos similares.-Experiencia previa en gestión de almacenes y equipos multidisciplinares, en el análisis de datos y en la negociación con proveedores.-Persona con capacidad de resolución de imprevistos y gestión de situaciones críticas y capacidad de liderazgo y dirección de equipos.Se ofrece-Incorporación a una empresa en pleno crecimiento.-Salario competitivo.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
logistica
Anterior
1 de 1
Siguiente
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
¿Quieres crear una alerta?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.