Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa especialitzada en serveis d’enginyeria d’automatització i serveis industrials elèctrics a empreses del sector industrial, amb presència a tot Catalunya, i que degut al seu creixement i pla d’expansió precisa incorporar, per la zona de La Garrotxa i El Gironès, un/a OFICIAL DE TERCERA ELÈCTRIC/A (AJUDANT) que estigui habituat/da a treballar en entorn industrial i a tenir contacte directe amb maquinària.
Reportant directament al/la Responsable de Projectes, les tasques de la posició seran:
Què s’ofereix?
Si tens coneixements en manteniment industrial, instal·lacions elèctriques, disseny i muntatge de quadres elèctrics, o de muntatge de maquinària industrial, aquesta oferta et pot interessar!
Important empresa en ple creixement i assumint interessants projectes industrials, especialitzada en serveis d’enginyeria d’automatització d’indústries i serveis industrials d’instal·lacions elèctriques i instrumentació, serveis de construccions mecàniques HVAC i serveis IT de cablejat estructurat, amb seu a Barcelona busca incorporar al seu equip:
Instal·lador/a elèctric Oficial 1ª
Instal·lador/a elèctric Oficial 2ª
Instal·lador/a elèctric amb un perfil polivalent (amb coneixements bàsics de programació i manteniment a nivell industrial)
Oferim
– Incorporació immediata per empresa.
– Contractació estable.
– Beneficis socials.
– Pla de carrera.
– Descomptes per formar part de la companyia.
– Formació continuada.
Horari
De 8 h a 17 h (l’horari pot variar de forma puntual segons el projecte)
Important empresa del sector de l'alimentació ubicada a Olot, busca incorporar al seu equip un/a electromecànic/a.
Funcions:
Què oferim?
Desde Marlex Human Capital, estamos colaborando con una asesoría en Olot, que actualmente tiene la necesidad de incorporar a un perfil de Asesor/a Fiscal con sólidos conocimientos fiscales para su equipo.
¿Cuál será tu misión en la empresa?
La persona seleccionada se encargará de:
• Asesoramiento en materia fiscal en general, y sobre las novedades de mayor trascendencia.
• Atención a requerimientos tributarios.
• Cierre de cuentas anuales.
• Confección y presentación de impuestos (IVA, IRPF, IS etc.).
• Identificación de problemáticas fiscales.
• Realización de los cierres contables y fiscales
• Llevanza de contabilidades.
• Revisar y responder las consultas de carácter tributario que reciba la asesoría.
Al perfil seleccionado se le ofrece:
• Posibilidad de promoción interna a nivel de gerencia de la firma a medio plazo.
• Proyección y carrera profesional.
• Jornada completa y contrato indefinido.
• Horario de 9h a 18h (agosto y setiembre jornada intensiva de 8h a 15h).
• Salario competitivo en función de la valía del candidato/a.
• Oficina en Olot.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.