Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(366)
Álava/Araba(261)
Albacete(97)
Alicante(546)
Almeria(93)
Andorra(13)
Asturias(244)
Avila(28)
Badajoz(111)
Barcelona(5.000)
Bizkaia(663)
Burgos(181)
Caceres(79)
Cádiz(182)
Cantabria(176)
Castellón(274)
Ceuta(15)
Ciudad Real(113)
Córdoba(202)
Cuenca(79)
Gipuzkoa(367)
Girona(557)
Granada(163)
Guadalajara(183)
Huelva(84)
Huesca(131)
Illes Balears(620)
Jaén(92)
La Rioja(184)
Las Palmas(413)
León(127)
Lleida(260)
Lugo(94)
Madrid(4.193)
Málaga(604)
Melilla(13)
Murcia(533)
Navarra(300)
Ourense(63)
Palencia(98)
Pontevedra(241)
Salamanca(92)
Santa Cruz de Tenerife(244)
Segovia(76)
Sevilla(530)
Sin especificar(756)
Soria(43)
Tarragona(532)
Teruel(81)
Toledo(247)
València(1.250)
Valladolid(265)
Zamora(66)
Zaragoza(704)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.850)
Administración Pública(3)
Atención a clientes(750)
Calidad, producción, I+D(1.298)
Comercial y ventas(2.402)
Compras, logística y almacén(2.195)
Diseño y artes gráficas(136)
Educación y formación(71)
Finanzas y banca(53)
Informática y telecomunicaciones(983)
Ingenieros y técnicos(1.778)
Inmobiliario y construcción(839)
Legal(147)
Marketing y comunicación(638)
Otras actividades(2.200)
Otros(3.819)
Profesiones y oficios(1.259)
Recursos humanos(455)
Sanidad y salud(1.078)
Sector Farmacéutico(185)
Turismo y restauración(733)
Ventas al detalle(57)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(477)
Ciclo Formativo Grado Medio(158)
Ciclo Formativo Grado Superior(166)
Diplomado(318)
Doctorado(10)
Educación Secundaria Obligatoria(3.310)
Enseñanzas deportivas (regladas)(1)
Formación Profesional Grado Medio(824)
Formación Profesional Grado Superior(741)
Grado(1.209)
Ingeniero Superior(212)
Ingeniero Técnico(45)
Licenciado(97)
Máster(41)
Otros cursos y formación no reglada(3)
Otros títulos, certificaciones y carnés(94)
Postgrado(7)
Sin especificar(14.163)
Sin estudios(1.053)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.322)
Indiferente(570)
Intensiva - Indiferente(240)
Intensiva - Mañana(170)
Intensiva - Noche(33)
Intensiva - Tarde(51)
Parcial - Indiferente(2.179)
Parcial - Mañana(206)
Parcial - Noche(89)
Parcial - Tarde(83)
Sin especificar(5.986)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(91)
Autónomo(1.033)
De duración determinada(2.745)
De relevo(7)
Fijo discontinuo(430)
Formativo(130)
Indefinido(9.238)
Otros contratos(5.881)
Sin especificar(3.374)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de molins cement

6 ofertas de trabajo de molins cement


OPERARIO POLIVALENTE MECÁNICO (ALICANTE)

Construimos el presente. Impulsamos el futuro.

En Molins, estamos en constante evolución, y hoy nos encontramos en un momento clave de transformación y crecimiento continuo, lleno de retos y oportunidades. Estos desafíos nos motivan a diario y nos llenan de pasión e ilusión, dos valores fundamentales que todas las personas que formamos parte de la compañía compartimos.

Te invitamos a sumarte a estos retos, a crecer tanto a nivel personal como profesional, y a unir tu talento con el nuestro para encontrar soluciones cada vez más sostenibles e innovadoras en el sector de la construcción. Priorizamos la mejora continua y buscamos generar un impacto positivo, siempre enfocados en crear un futuro mejor para todos y todas.

Y hablando de futuro, ¿hablamos del tuyo?

DESCRIPCIÓN DEL PUESTO

En Molins Cement producimos clínkers eficientes que nos permiten la fabricación y comercialización de productos Pórtland. Distribuimos cemento Pórtland blanco producido en nuestra planta de Túnez y contribuimos a la producción de cemento de aluminato de calcio con las marcas Electroland y Aluminite.

En dependencia del Gerente de Planta de Alicante, operar, controlar y reparar las líneas de producción de la fábrica y los equipos de descarga de los barcos para asegurar el correcto funcionamiento de éstos, evitando y solucionando averías y contribuyendo a una producción eficiente. Además, realizar las operaciones de carga y expedición de cemento a nuestros clientes y las gestiones administrativas relacionadas con los clientes y procesos internos en la Terminal del Puerto de Alicante.

¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?

Entre otras funciones, destacamos las siguientes:

  • Mantener y operar el correcto funcionamiento del proceso de producción y la descarga de los barcos.
  • Ejecutar y controlar todas las tareas e incidencias derivadas de la producción de la planta y de los equipos de descarga de los barcos.
  • Atender y solucionar las averías mecánicas de la planta y de los equipos de descarga de barcos.
  • Mantener las secciones en un estado adecuado de orden y limpieza, velando por el cumpliendo con las normas de seguridad, medioambiente, etc.
  • Ejecutar los planes preventivos y correctivos de mantenimiento establecidos por el Departamento de Mantenimiento de Cementos Molins Industrial, S.A.
  • Realizar el proceso de ensacado y paletizado del cemento.
  • Realizar la expedición del cemento ensacado y a granel.
  • Atender y seguir los pedidos de nuestros clientes y coordinarlos con los transportistas.
  • Tareas administrativas varias, toma y preparación de muestras, gestión de stocks, coordinación con otros departamentos, etc.

¿QUÉ OFRECEMOS?

  • Excelente oportunidad de desarrollo profesional dentro de la compañía, que se preocupa por el bienestar de sus empleados/as, es referente en el sector de la construcción y tiene sólidos valores éticos.
  • Muy buen ambiente laboral, compañerismo y trabajo en equipo.
  • Formación continua por parte de la empresa.
  • Retribución acorde con la experiencia, conocimientos y valores aportados.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
operario
Analista Físico/Químico de Calidad

DESCRIPCIÓN DEL PUESTO

Colaborar en la realización de los análisis y ensayos marcados en los Planes de Control de materias primas, intermedios y producto acabado.

PRINCIPALES FUNCIONES

  • Toma de muestras y registro
  • Preparación de muestras y equipos de análisis físico-químico
  • Registro de resultados
  • Limpieza herramientas/equipos
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
calidad
OPERARIO/A DE PRODUCCIÓN

Precisamos incorporar de forma temporal personal para realizar la supervisión y operación de instalaciones productivas, mantenimientos preventivos y las limpiezas industriales para mantener las secciones en correctas condiciones de funcionamiento.

El horario será de turno de Mañana (6 a 14h), de Día (8 a 13h y 14 a 17h) o de Tarde (14 a 22h) en función de la semana de trabajo.

PRINCIPALES FUNCIONES

  • Operación y mantenimiento del equipo de trituración de materias primas.
  • Operación y mantenimiento de las ensacadoras y llenadora de Big-Bags.
  • Limpieza industrial de material de proceso.
  • Rutas preventivas de limpieza.
  • Supervisión de descargas de suministros.
  • Control y vaciado de los contenedores de proceso.
  • Carga de camiones y contenedores de clientes.
  • Supervisión y operación del correcto funcionamiento de las cargas a granel.
  • Tareas varias de expediciones: preparación pedidos, recomposición palets,…
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
produccion
INFORMATION SECURITY ADMINISTRATOR

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management.

Our long history has been possible thanks to a team over 6,200 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are looking for a talented and dedicated professional to join the Information Security team reporting the Cybersecurity Manager.

The person in this position will be responsible for a broad range of tasks, including the day-to-day administration of cybersecurity tools and devices, as well as first-level and second-level support for security information and incident management. Their role may also include significant responsibilities regarding the security administration of a wide variety of IT systems across the enterprise.

Additionally, as legal and regulatory compliance drivers continue to grow in impact and importance, many of the security administrator's tasks may also be part of an audit support function.

In a world where cybersecurity has become the backbone of all business operations, your role will be key; and you will be able to contribute not only to protect our systems but also be the guardian of our clients’ trust. If you’re ready to take on this challenge and become the unsung hero in the digital age, we invite you to step forward and show that security is more than a job, it’s your passion.

MAIN RESPONSABILITIES

  • Security Operations
    • Participate in the design, implementation and operation of different security solutions in place.
    • Perform system security administration on designated technology platforms, including operating systems, applications, and network security devices, in accordance with the defined policies, standards and procedures of the organization, as well as with industry best practices and vendor guidelines.
    • You will need to be involved in heterogeneous projects in order to assure Security by default principles, giving the most suitable solutions to meet the right balance between business needs and cybersecurity requirements.
  • Security Management
    • Develop and maintain corporate security policy documentation (policies, procedures, guidelines, etc.)
    • Lead actions aimed at improving the cybersecurity culture of the organization.
    • Ensure alignment with Security Master Plan and associated budget.
  • Risk Management
    • Track lessons learned from security incidents and drive the remediation of audit findings.
    • Ensure that security controls are effective.
    • Manage risk in a pragmatic and cost-effective manner to ensure stakeholder confidence.
    • Report on the overall effectiveness of the security programme in the security domains against defined key performance indicators and drive continuous improvement.
    • Continuous and tight collaboration with GRC team.
  • Technology Prescription
    • Assess and recommend technologies, tools and solutions.
    • Identify opportunities to optimize technology landscape.
    • Promote the implementation of new cybersecurity tools to improve the security posture and propose innovative solutions according to the state of the art.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management. Our long history has been possible thanks to a team over 6,300 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are looking for a Experienced SAP Project Manager adept at leading cross-functional teams, implementing scalable solutions, and ensuring successful project delivery within budget and timeline defined. Proven track record of driving efficiency and innovation in SAP projects, with a focus on maximizing business value and client satisfaction.

Reporting to IT delivery Service Manager you will contribute significantly to the exciting digitalization journey facilitating knowledge, processes and technology within an environment of efficiency, growth and innovation.

MAIN RESPONSIBILITIES

  • Lead, coordinate and execute the projects assigned to him/her. Support group companies to optimize their management and decision making.
  • Participate in the design of project execution strategies, architectures and planning.
  • Work with the different Project Managers, Business Partners and Key Users.
  • Support configurations and assist in functional change requests.
  • Participate in the implementation of new solutions.
  • Training internal business units.
  • Dealing with the internal customer with a close, honest and differential approach.

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
project-manager

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management.

Our long history has been possible thanks to a team over 6,200 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are committed to embrace a technological transformation and leverage advanced solutions to drive innovation and stay ahead of the market.

To achieve this goal, we are opening the position of Enterprise Architect at Cementos Molins. The candidate will will play a crucial role in shaping our technological landscape.

The Enterprise Architect catalogs, develops, coordinates, communicates, maintains, and enforces the overall Enterprise Architecture Models, Representations, Initiatives, Capabilities, and Standard Components used by the Enterprise to perform all business and technology related activities.

This is an exciting opportunity to build the future of our organization through innovative tech and digital strategies and solutions, to learn and develop in a dynamic, innovative and global environment in one of the company's strategic pillars.

MAIN RESPONSABILITIES

  • Architectural Strategy: Develop and implement an effective enterprise architecture strategy aligned with business objectives.
  • Blueprint Design and Implementation
    • Design and oversee the implementation of scalable and efficient EA blueprint that meets current and future business needs, based on technology solutions that support business growth, operational efficiency, and innovation
    • Develop transition roadmap from the current to the future landscape.
    • Participate in the planning and execution of technology selection and oversee implementation projects.
  • Technology Evaluation and Selection:
    • Assess and recommend technologies, tools, and solutions.
    • Identify opportunities to optimize technology landscape.
  • Standardization:
    • Define and maintain the EA standards, principles and guidelines.
    • Ensure alignement of projects to these standards to maintain consistency and coherence across the IT landscape.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero,programador
Anterior
Siguiente