Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(333)
Álava/Araba(247)
Albacete(85)
Alicante(541)
Almeria(106)
Andorra(12)
Asturias(222)
Avila(35)
Badajoz(90)
Barcelona(4.833)
Bizkaia(628)
Burgos(174)
Caceres(79)
Cádiz(169)
Cantabria(188)
Castellón(264)
Ceuta(15)
Ciudad Real(98)
Córdoba(188)
Cuenca(54)
Gipuzkoa(368)
Girona(540)
Granada(151)
Guadalajara(164)
Huelva(69)
Huesca(137)
Illes Balears(666)
Jaén(88)
La Rioja(184)
Las Palmas(399)
León(126)
Lleida(243)
Lugo(86)
Madrid(4.083)
Málaga(581)
Melilla(19)
Murcia(552)
Navarra(295)
Ourense(62)
Palencia(75)
Pontevedra(240)
Salamanca(100)
Santa Cruz de Tenerife(236)
Segovia(55)
Sevilla(529)
Sin especificar(619)
Soria(48)
Tarragona(497)
Teruel(83)
Toledo(210)
València(1.127)
Valladolid(298)
Zamora(65)
Zaragoza(613)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.774)
Administración Pública(1)
Atención a clientes(696)
Calidad, producción, I+D(1.238)
Comercial y ventas(2.185)
Compras, logística y almacén(2.003)
Diseño y artes gráficas(135)
Educación y formación(89)
Finanzas y banca(55)
Informática y telecomunicaciones(1.011)
Ingenieros y técnicos(1.723)
Inmobiliario y construcción(773)
Legal(133)
Marketing y comunicación(601)
Otras actividades(2.005)
Otros(3.725)
Profesiones y oficios(1.221)
Recursos humanos(472)
Sanidad y salud(1.052)
Sector Farmacéutico(164)
Turismo y restauración(838)
Ventas al detalle(75)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(450)
Ciclo Formativo Grado Medio(155)
Ciclo Formativo Grado Superior(182)
Diplomado(322)
Doctorado(11)
Educación Secundaria Obligatoria(3.175)
Formación Profesional Grado Medio(771)
Formación Profesional Grado Superior(747)
Grado(1.129)
Ingeniero Superior(208)
Ingeniero Técnico(52)
Licenciado(96)
Máster(48)
Otros cursos y formación no reglada(5)
Otros títulos, certificaciones y carnés(87)
Postgrado(6)
Sin especificar(13.546)
Sin estudios(979)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(12.865)
Indiferente(581)
Intensiva - Indiferente(265)
Intensiva - Mañana(172)
Intensiva - Noche(34)
Intensiva - Tarde(66)
Parcial - Indiferente(2.094)
Parcial - Mañana(199)
Parcial - Noche(87)
Parcial - Tarde(102)
Sin especificar(5.504)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(106)
Autónomo(1.045)
De duración determinada(2.696)
De relevo(5)
Fijo discontinuo(400)
Formativo(197)
Indefinido(8.972)
Otros contratos(5.395)
Sin especificar(3.153)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de nous

59 ofertas de trabajo de nous


Encarregat/ada Injecció M/T
Per a important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, ubicada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Encarregat/ada d'Injecció amb un equip a càrrec (unes 5-10 persones).

Reportant al Responsable de Fabricació o al Cap de Torn, les seves responsabilitats seran:
- Realitzar i controlar la producció que estigui sota la seva responsabilitat.
- Seguir les especificacions i els procediments de fabricació i qualitat.
- Solucionar les incidències de fabricació.
- Supervisar canvis de motlles.
- Posada al punt de les màquines i utillatges.
- Participar de les proves de nous motlles.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa sòlida i en creixement.
- Remuneració d'acord amb els coneixements i l'experiència del candidat. (a partir de 35000â?¬ SBA)
- Pla de creixement a 3 anys vista.
- Torn rotatiu matí i tarda amb 2 caps de setmana cada 3 mesos.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Tècnic/a Postvenda Internacional (Oficina)
Per a històrica empresa industrial d'Osona Nord, amb forta presència internacional i de reconegut prestigi i reputació, seleccionem a un/a Tècnic/a postvenda pel mercat internacional.

En dependència del/la Director/a Comercial, les seves principals tasques i responsabilitats seran les següents:
- Formació tècnica a la xarxa comercial.
- Formacions a personal tècnic del sector.
- Transmetre els suggeriments sobre nous productes (normatives).
- Preparar i impartir formació sobre productes tècnics de la seva especialitat tant a equips interns com a clients o distribuïdors.
- Resoldre consultes d'aspectes concrets de productes i normatives relacionades.
- Donar suport tècnic en la fase de preparació i en la fase d'instal·lació dels productes de la seva especialitat.
- Suport en l'elaboració de catàlegs.
- Suport en el Departament Tècnic per a tràmits relacionats amb l'R+D.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en reconeguda empresa industrial, amb sòlida trajectòria en el sector.
- Estabilitat laboral, formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional.
- Autonomia per a l'autogestió i organització del temps.
- Jornada completa, amb 2 dies de teletreball una vegada la persona estigui formada.
- Horari: De dilluns a dijous, de 8:30h a 17h amb 30 minuts per dinar. Divendres de 8h a 15h.
- Condicions salarials negociables, segons l'experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Persona amb clara orientació a l'assessorament tècnic consultiu, iniciativa per a proposar solucions o nous reptes, do de gents, resiliència envers el tracte a clients exigents,...
- Formació tècnica o experiència professional relacionada amb producte tècnic del sector industrial, enginyeries, constructores o similars.
- Residència al Ripollès, Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar

T'agrada fer de comercial? Creus que a la feina l'important és el treball en equip? Ets una persona polivalent que li agrada conduir?


Si totes les teves respostes han sigut positives, aquesta oportunitat és per a tu!

Des d'Adecco, estem col·laborant amb una empresa de la Garrotxa que es dedica a Hostaleria, en la cerca d'un perfil comercial-auto venda per cobrir la zona de Girona-Baix Empordà.


Quines seran les teves responsabilitats?

  • Repartir les comandes i autogestionar la ruta establerta sota la supervisió de Direcció Comercia.
  • Gestionar els cobraments als clients.
  • Donar seguiment i fidelitzar els clients.
  • Captació de nous clients.


Els requisits per aquesta posició són:

  • Nivell avançat de català (parlat i escrit).
  • Prèvia experiència en el repartiment en el sector Horeca
  • Orientació al client
  • Carnet de conduir B


Quin son els beneficis que ofereixen?

  • Contracte indefinit per empresa.
  • Sou a convenir + comissions + objectius.
  • Telèfon i vehicle d'empresa.
  • Horari central començant a les 8h.
  • Dietes per dinar quan ho fan fora de casa.

Si t'encaixa tot el que has llegit, no dubtis a aplicar!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 30.000€ bruto/año
Tècnic /a d'aprovisionament i gestio / planificació de la producció

El nostre client es una important industria multinacional de les rodalies de Girona, amb opercions a nivell nacional i internacional, amb una llarga trajectòria i en creixement.

Per la fàbrica que tenen a 15 minuts del nord de Girona, necessitem reforçar l'equip d'aprovisionadors amb un/a tècnic, que assumeixi la missió de generar i processar les comandes de fabricació amb la planificació de producció, amb l’adequada previsió de temps i quantitats , així com fer-ne el seguiment i la recepció de les comandes, per tal de garantir la disponibilitat dels materials semielaborats en el moment precís per a la seva entrada a fabricació.

FUNCIONS PRINCIPALS:

  • Generar ordres de fabricació i comandes a serveis de fora de la fàbrica i fer-ne el seguiment
  • Confirmar amb el seu superior les comandes a serveis exteriors de producció
  • Enviar i gestionar l'enviament de materials de les comandes que s'hauran de fer servir en cada ordre de facbricació
  • Actualització informàtica constant de cada ordre de fabricació i comanda, anulació, confirmació, modificació, incidències, ..
  • Aprovisionament de matèria primera segons ordres de fabricació
  • Seguiment de les comandes efectuades i de les No conformitats.

  • Recerca de nous materials.

  • Contacte amb proveïdors.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell nacional i internacional amb un gran prestigi
  • Paper protagonista en la organització
  • Salari en funció d'experiència aportada
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Delineant per a empresa fabricant metal·lúrgica
Empresa industrial familiar del sector metal·lúrgic d'Osona amb una ferma aposta per la qualitat i la personalització de producte, precisa incorporar un Delineant per a l'Oficina Tècnica.

En dependència del Responsable de l'Oficina Tècnica, les principals tasques i responsabilitats del lloc de treball seran:
- Disseny de gran varietat de peces metàl·liques (tubs, tuberies, perfils i altres accessoris d'acer) per assegurar un òptim rendiment de la màquina làser. L'empresa dissenya i produeix 5.000 referències.
- Crear noves categories de productes: Participar, juntament amb Direcció de Fàbrica, en el desenvolupament de nous productes (peces metàl·liques d'acer).
- Actualització de les fitxes tècniques de les peces fabricades (plànols de fabricació, pauta d'embalatge, llistat de components i accessoris que componen el producte,...).
- Comunicació i coordinació contínua amb tots els departaments implicats en la generació de nous productes i la seva posterior fabricació (Oficina Tècnica, Fabricació i Gerència).

S'ofereix:
- Incorporació immediata en excel·lent projecte professional en empresa industrial familiar en creixement.
- Horari: de dilluns a divendres: de 8h a 13h i de 14:30h a 17:30h (estiu: horari intensiu de matins fins les 14:30h).
- Estabilitat laboral (contracte indefinit), aprenentatge continu i opcions de desenvolupament professional.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Persona amb capacitat d'adaptació al canvi (l'empresa fabrica 5.000 referències de peces), proactivitat i capacitat per a treballar de forma autònoma.
- Motivació per a l'aprenentatge continu i per al desenvolupament professional.
- Domini avançat d'algun software de disseny (l'empresa actualment utilitza AutoCAD, però es pot adaptar si a la persona es troba més còmode utilitzant-ne un altre).
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Adjunt/a direcció general
Per important empresa fabricant de maquinària industrial, situada en la província de Girona, seleccionem a un/a adjunt/a a direcció general. La seva principal missió serà la de donar-li suport en la direcció general i estratègica de l'empresa, així com supervisar totes les activitats de la companyia. Pensem una persona amb esperit emprenedor, altes capacitats de lideratge i orientada a la innovació.

Principals funcions:
- Col·laborar en la direcció de l'empresa, presa de decisions estratègiques, supervisió i lideratge del personal.
- Ajudar en la gestió eficient dels diferents departaments que formen l'empresa.
- Gestionar els recursos financers, elaborar els pressupostos anuals i assegurar la rendibilitat financera.
- Supervisar les operacions diàries de totes les àrees per assegurar la qualitat i l'eficiència.
- Mantenir-se actualitzat amb els avanços tecnològics i aplicar-los a l'empresa.
- Participar en la innovació i el desenvolupament de nous productes, i la millora dels actuals.
- Implementar noves tecnologies que facilitin i optimitzin el flux de feina.
- Mantenir les relacions amb els clients i proveïdores, així com ampliar-les.

Es requereix:
- Persona orientada a l'excel·lència, amb capacitat d'anticipar-se a les situacions i lideratge.
- Pensament crític, honestedat i creativitat.
- Actitud positiva, sentit comú i capacitat per motivar a les persones.

S'ofereix:
- Posició estable en una empresa amb reconeixement internacional.
- Formació contínua.
- Salari d'acord amb la vàlua demostrada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Director/a de màrqueting estratègic
Per a La Selva, empresa del sector de l'alimentació, de la comarca del Gironès, seleccionem un/a director/a de màrqueting estratègic. Reportant a gerència, la seva principal missió serà la de definir l'estratègia i fomentar el reconeixement de la marca en el mercat. Pensem en una persona dinàmica i creativa, que pugui aportar noves idees, amb capacitat de lideratge i per treballar en equip.

Les seves funcions principals són:
- Definir, desenvolupar i implementar l'estratègia de màrqueting.
- Anàlisis de la tendència del mercat i de la competència.
- Organitzar les campanyes de publicitat.
- Gestió de l'equip i dels canals de distribució.
- Desenvolupament i promoció de nous productes.

Es requereix:
- Persona dinàmica i proactiva.
- Perfil analític amb capacitat de planificació i organització.
- Bones habilitats comunicatives, de negociació i do de gents.
- Capacitat de treball en equip i lideratge.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable.
- Formar part d'una empresa important i consolidada.
- Salari d'acord amb la vàlua.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Export Area Manager Júnior
Empresa industrial, líder a Espanya en fabricació i comercialització d'equips elèctrics i electrònics per a ús domèstic i professional i en plena expansió internacional, requereix incorporar un/a Export Area Manager Júnior, la missió del/la qual serà la d'aconseguir incrementar la presència de l'empresa en els diferents mercats internacionals en els quals aquesta opera.

En dependència del/la Director/a d'Exportació, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Participar en el desenvolupament i implementació de plans estratègics de creixement de negoci a la zona assignada.
- Planificar i desenvolupar les accions comercials per assolir els objectius de vendes acordats amb Direcció per la zona assignada.
- Prospecció, visita i desenvolupament de relacions comercials amb clients o potencials clients.
- Captació de nous clients, mitjançant reunions planificades i accions comercials.
- Manteniment i ampliació de la xarxa de distribuïdors a la zona assignada.
- Cerca de noves oportunitats de negoci.
- Presentació d'ofertes de valor als clients amb la col·laboració dels altres departaments.
- Negociacions i tancaments d'acords amb els clients.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, líder nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa i pla de desenvolupament professional.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.

Es requereix:
- Persona capaç de planificar, programar i controlar les accions comercials orientades al desenvolupament de negoci en l'àmbit internacional.
- Persona compromesa, orientada a resultats, amb capacitat per a treballar de forma autònoma després del període inicial de formació en l'empresa / sector.
- Disponibilitat per a viatjar un 40% en àmbit internacional després del període de formació inicial en empresa i sector, el qual pot variar dels 6 mesos a 1 any. Durant aquest període de formació inicial, els viatges són molt menys freqüents (màxim un 15 o 20% del temps de treball).
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de residència en la zona.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
41333 - MBA

Invertim en altres empreses relacionades amb la nostra indústria o mercat, o en projectes totalment nous i disruptius per mirar el futur i participar en indústries emergents. Una de les nostres inversions més recents és una plataforma d'aprenentatge dissenyada per ajudar professionals, marques i startups a prosperar en l'economia virtual.

Estem buscant a una persona amb estudis de MBA:

  • Primera fase aprendre l'entremat d'empreses del grup, unes 5.
  • Segona fase, gestionar les empreses amb el CEO.
  • Analitzar i dentificar millores, propostes, avaluació, etc.
  • Analitzar resultats
  • Crear estratègies

S'ofereix:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Temporal
  • Durada de contracte: 6 (intenció de indefinit)
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 9:00-13:00 15:00-19:00
  • Retribució brut anual: 25-50k
Jornada completa
Contrato de duración determinada
24.000€ - 48.000€ bruto/año
Assessor/a Comptable Fiscal
Per a important Consultoria d'empreses de Vic, seleccionem a un/a Assessor/a Comptable i Fiscal.

En dependència del/la Responsable del Departament Fiscal, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Confecció i presentació declaracions fiscals, mensuals, trimestrals i anuals.
- Atenció i resolució per telèfon, email, i visites, bé a les oficines pròpies o bé a les instal·lacions del client, de consultes comptables i fiscals (impost de societats, IRPF, IVA).
- Confecció i presentació de comptes anuals.
- Confecció i presentació de declaracions de renda i patrimoni.
- Atendre notificacions de l'Agència Tributària espanyola i catalana (requeriments d'informació, presentació d'al·legacions i recursos).
- Assistència en el tancament comptable i fiscal de societats (feines a realitzar bé des de les oficines pròpies o bé mitjançant visites a les instal·lacions del client).
- Altres tràmits tributaris.

S'ofereix:
- Incorporació estable i immediata en Assessoria d'empreses referent a la Comarca d'Osona.
- Condicions salarials negociables, d'acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Formació contínua i opcions reals de desenvolupament professional en el sector de la consultoria empresarial.
- Horari flexible: entrada entre 8h i 9h, 1h de pausa per dinar, i sortida a partir de les 17h. Divendres: de 8h a 14:30h. Estiu: de 8h a 14:30h (es requereix certa disponibilitat per possible necessitat de perllongar la jornada durant la finalització dels terminis de presentació d'impostos i altres urgències).

Es requereix:
- Persona proactiva, amb habilitats comunicatives i bon tracte amb els clients.
- Proactivitat i iniciativa, amb ganes de créixer professionalment i d'assumir nous reptes progressivament.
- Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip.
- Coneixements actualitzats de legislació fiscal i comptable.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic Electrònic/Mecànic per Laboratori de Test
Empresa líder a Espanya en la fabricació d'equips elèctrics i electrònics per a ús domèstic i professional, requereix incorporar a la seva seu central d'Osona un/a Tècnic electrònic/mecànic per al Laboratori de Test:

En dependència del Director de I+D+I, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Testatge funcional de plaques electròniques.
- Muntatge i test d'electrònica.
- Muntatge de prototips en nous productes.
- Test de funcionament i avaluació d'aparells.
- Testatge experimental de recerca.
- Redacció de protocols de tests i informes de proves.

S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, líder nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Estabilitat professional i bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa i opcions de desenvolupament professional.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: Jornada completa de dilluns a divendres, de 8h a 17:30h, amb la corresponent pausa del migdia.

Es requereix:
- Persona dinàmica amb facilitat per a treballar en equip.
- Coneixements de dibuix 2D i 3D, preferiblement en Aucotad i CREO.
- Coneixements d'electrònica bàsica, analògica i digital.
- Coneixements d'instrumentació bàsica: oscil·loscopis, tester, mesuradors de potència,...
- Coneixements d'ofimàtica per a escriure informes per al grup.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
Encarregat Supermercat Besalú
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat de Besalú.Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 22.000€ bruto/año
Commercial France (Français Natif)
Bonjour ! Nous recherchons un Français avec un ADN de vente et prêt à relever des défis chaque mois. The Mind Hub est né avec un objectif clair: nous avons tous le droit de nous sentir mieux. À travers de nos portails dans neuf pays, nous mettons en relation des professionnels du bien-être émotionnel et mental avec des personnes cherchant à améliorer leur vie. Le meilleur reste à venir... Nous sommes une entreprise certifiée Great Place to Work depuis 2023 ! Cette année, nous avons été reconnus comme une des meilleures entreprises pour travailler dans la catégorie digitale en Espagne. Nous recherchons un(e) expert(e) de ventes pour rejoindre notre super équipe de commerciale, une équipe multiculturelle avide de conquérir le monde de la vente. Pourquoi devenir le/la prochain(e) Minder ? * Flexibilité horaire ! L'heure d'entrée et de sortie n'est pas fixe,, vous pouvez adapter votre emploi du temps tant que cela n'affecte pas l'accomplissement de vos tâches. * Contrat à durée indéterminée, bien sûr ! Et possibilité de tickets restaurant et autres réductions. * Assurance santé privée avec CIGNA, en plus de la possibilité de réductions sur de nombreuses plateformes. * Remboursement des thérapies de psychologie, nous aidons à se sentir mieux ! * Salaire : 20 000 € brut annuel fixe. * Commissions : 7 000 € brut annuel. ICI, LA LIMITE C'EST VOUS QUI LA FIXEZ ! IL N`Y A PAS DE PLAFOND POUR LA PARTIE VARIABLE. * Bureaux au centre de Barcelone et un jour de télétravail par semaine. * La transparence fait partie de notre culture, vous saurez à tout moment comment va l'entreprise. C’est le CEO qui vous tiendra informé au moins une fois par mois de nos progrès et objectifs. * Nous avons tous le droit de nous sentir mieux, c'est l'objectif de l';entreprise et il est important que vous y croyiez si vous souhaitez nous rejoindre car c'est une valeur omniprésente dans tout ce que nous faisons. * On est un peu fous ! Lors de l'onboarding, vous recevrez une boîte avec le matériel nécessaire pour travailler et de nombreux cadeaux/objets liés à la technologie, l'écologie et le bien-être. Prêt(e), Feu, Partez ! Votre mission sera... * Prospection et vente de notre service * Suivi commercial des clients potentiels * Décrocher un maximum de bonus Qui sommes-nous ? Nos valeurs nous définissent bien. Nous croyons que... * Notre moteur, ce sont les personnes * Nous brillons bien plus en équipe * Énergie positive * Nous croyons en ce que nous faisons * Nous nous demandons toujours : et pourquoi pas ? * Donc du coup, pourquoi ne pas postuler à cette offre ? Qu'avez-vous qui fera que nous brillerons ensemble ? * La vente, c'est votre truc * Vous parlez français à un niveau natif * Vous êtes proactif(ve) * Vous avez une attitude positive * Vous aimez travailler en équipe * Vous avez des compétences en communication * Vous êtes passionné(e) par le travail orienté vers les objectifs
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Enginyer Tècnic Comercial
Empresa especialitzada en instal·lacions de climatització situada al Vallès, precisa incorporar el seu equip un perfil d'enginyer tècnic mecànic per desenvolupar funcions de tècnic comercial especialista de equips a pressió.

La missió principal de la persona que s'incorpori serà tant mantenir la cartera de clients actual realitzant visites tècniques, com generar-ne de nous, tant a nivell autonòmic com a nivell nacional.

Les funcions principals seran les següents:
-Realització de visites tècniques i/o comercials (Catalunya-Espanya).
-Preparació de plans de punts d'inspecció.
-Preparació de les especificacions tècniques de materials.
-Preparació de croquis d'assajos no destructius.
-Preparació de llistes de materials.
-Supervisió de proves de pressió i altres assaigs.
-Supervisió d'inspeccions inicials, intermedis i finals.
-Tracte amb inspectors de clients o altres organismes (Generalitat).
-Elaboració de dossiers de qualitat.
-Elaboració de memòries i projectes per a la seva legalització.

Es requereixen:
-Coneixements dels codis de disseny d'aparells a pressió
-Coneixement del Reglament d'equips de pressió i les instruccions tècniques complementàries EP-1 a EP-2.
-Coneixements Directiva 2014/68/UE d'equips de pressió
-Utilització AutoCAD per realització de plànols.
-Disponibilitat per viatjar esporàdicament.

S'ofereix:
-Horari: jornada partida de dilluns a dijous i divendres intensiva
-Vehicle d'empresa
-Targeta d'empresa per benzina, dietes, etc.
-Equips tecnològics per desenvolupament de tasques (telèfon, ordinador, etc)
-Variable per nous prospectes i per manteniment de cartera de clients.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Product Manager (Enginyer Mecànic)
Per important i històrica empresa, líder nacional en el sector metal·lúrgic, seleccionem un/a Cap d'equip del Departament de Producte. La principal missió del lloc de treball és la de liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a persona de referència i Enginyer en Cap.

En dependència de la Direcció de Desenvolupament de Negoci i del Cap de l'Oficina Tècnica i amb la col·laboració de 2 Enginyers d'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions internes i externes, proves test, coordinació de projectes (nous, actuals i modificacions), processos de plantes, i contacte amb clients i proveïdors.
- Assegurar el compliment de les línies definides i requerides.
- Coordinar i treballar en equip amb tots els altres departaments de l'empresa.
- Disponibilitat per viatjar tant a les plantes de producció pròpia com a proveïdors i clients arreu del món, amb capacitat per negociar i acordar temes necessaris durant aquestes visites.
- Gestionar tècnicament els projectes durant tota la seva vida: des de la petició inicial, ofertes, prototipus, SOP, modificacions, etc.
- Gestionar els temes tècnics interns amb les plantes i altres departaments com comercial o QA.

S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Formar part d'una històrica empresa, líder internacional en el seu sector, amb escassa rotació laboral i de reconegut prestigi i reputació.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional.
- Horari: De dilluns a dijous, de 8h a 17h. Divendres i estiu: de 8h a 14h.
- Condicions salarials a acordar, segons experiència, coneixements i valors aportats.

Es requereix:
- Coneixements avançats del següent software: dibuix amb sistema paramètric INVENTOR o similar, simulació per elements finits
ANSYS, programes de simulació mecànica i numèrica MATLAB, Microsoft Project i Microsoft Excel.
- Altes capacitats i coneixements tècnics mecànics per entendre el funcionament del producte.
- Excel·lent capacitat d'organització i planificació, amb flexibilitat i compromís.
- Persona amb les soft skills necessàries per a liderar i gestionar equips de treball; coherent, amb un alt nivell d'empatia, d'assertivitat i d'habilitats de comunicació.
Jornada completa
Contrato indefinido
45.000€ - 50.000€ bruto/año
Director /a de Marketing

El nostre client es una empresa confidencial de la província de Girona del sector alimentació, amb forta presència nacional i internacional, centenària, que es troba en un moment de creixement.

Volem reforçar de manera estratègica l'equip amb un/a professional del màrketing en totes les seves vessants, amb una orientació molt forta a desenvolupament de negoci, siguen membre del comité de direcció.

Pensem en un/a professional consolidat i amb molt de recorregut.

FUNCIONS:

  • Definir l'estratègia de la companyia a curt, mitjà i llarg termini
  • Investigar el mercat per desenvolupar i promocionar nous productes
  • Responsabilitzar-se de les fires sectorials (Anuga, Sial, Alimentària, ...)
  • Gestionar canals de distribució
  • Gestionar els indicardors necessaris
  • Pricing
  • Incorporació d'eines digitals
  • Fomentar el reconeixement de la marca, creació de packaging, campanyes de publicitat, ...
  • Gestió de les agències externes de disseny, publicitat, ...
  • etc...

OFERIM:

  • Incoporació en empresa molt reconeguda, sòlida, amb plans de creixement més que interessants.
  • Paper protagonista en la organització
  • Horari flexible
  • Retribució totalment negociable
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administrativo/a de Logística
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Seleccionem un/a Administratiu/va de logística per a sumar-se a un equip de treball especialitzat en el disseny, producció i distribució de productes i marxandatge artístic. La teva funció serà assegurar que els productes arribin en temps i amb les condicions òptimes als clients. Imagina't com serà el teu dia a dia: - Col·laborar en la compra de materials per a la producció de productes artístics, assegurant els nivells d'estoc adequats per a la producció. - Coordinar de manera eficient l'enviament i seguiment dels productes, assegurant la satisfacció del client en cada etapa del procés. - Controlar metòdicament l'entrada i sortida de materials, així com organitzar l'emmagatzematge d'acord amb els estàndards de seguretat i eficiència establerts. - Mantenir contacte constant amb els proveïdors per assegurar subministraments adequats i una col·laboració efectiva. Què t'oferim: - Sumar-te a un projecte creatiu i dinàmic que busca nous reptes. Estaràs en un ambient de treball desafiador i inspirador on estaràs acompanyat per grans professionals en el teu dia a dia. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte indefinit a jornada completa, amb horari de 09.00 a 18.00 de dilluns a dijous i jornada intensiva els divendres. Els mesos de juliol i agost podràs gaudir de les teves tardes lliures. - Lloc de treball: Barcelona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
41336 - Business Analyst

Empresa espanyola especialitzada en tecnologia i serveis de consultoria informàtica que ofereix solucions en àrees com el desenvolupament de programari, infraestructura IT, ciberseguretat i serveis al núvol.

Es centra en ajudar les organitzacions a optimitzar els seus processos mitjançant tecnologies innovadores, oferint serveis personalitzats i suport tècnic per millorar l'eficiència i la seguretat digital dels seus clients.

Actualment està cercant a un/a Business Analyst que haurà de recòrrer els diferents departaments de l'empresa amb l'objectiu de:

  • Anàlisis de millora dels processos interns.
  • Identificar oportunitats de millora.
  • Identificar oportunitats de projectes nous.
  • Analitzar necessitats
  • Recollida de requeriments
  • Crear documentació funcional

S'ofereix:

  • Contracte Indefinit
  • Jornada completa
  • Horari presencial de 9 a 18h (1h per dinar)
  • Retribució bruta anual: 32K

Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 33.000€ bruto/año
BACKOFFICE COMERCIAL

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:

En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.

Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.

    • Obertura de nous clients al programa de gestió.
    • Mantenir actualitzada la BBDD de clients.
    • Entrar comandes al suport informàtic.
    • Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.
    • Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.
      Passar tarifes actualitzades als clients.
    • Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.
    • Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.
    • Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de loficina.
    • Arxiu de la documentació relativa al departament.
    • Assistència i participació a reunions departamentals.
    • Traducció de documentació tècnica o de qualitat.
    • Assistència a fires internacionals. (Molt puntual)
    • Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.
    • Recepció i gestió de les especificacions de clients.
    • Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.
    • Complir la normativa interna.

Què oferim?

  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
  • Contractació indefinida amb període de prova

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!

Et volem conèixer!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Muntador/a Motlles/Matrius
Per important empresa del sector del metall de Ripoll, seleccionem un/a muntador/a per realitzar les següents funcions:
- Realitzar el muntatge de motlles i/o matrius seguint els plànols tècnics.
- Verificació dimensional de cadascun dels components del producte.
- Coordinar-se amb els companys d'altres departaments per a garantir la qualitat del producte acabat.

S´ofereix:
- Contracte directament per empresa.
- Pla de carrera en empresa consolidada.
- Salari segons conveni i vàlua de/la candidat/a.
- Majoritàriament torn de matí, puntualment alguna tarda.

Es requereix:
- Perfil amb iniciativa i ganes d'aprendre que vulguin assumir nous reptes professionals i vagin adquirint majors responsabilitats i funcions.
- Treball de qualitat i precisió.
- Residència a la comarca del Ripollès, Osona o la Garrotxa.
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
Gestor/a de Corredoria d'Assegurança a Andorra
Adecco Andorra cerca Gestor/a de Corredoria d'Assegurança per una important empresa del Principat d'Andorra.Tens alta orientació al client? T'agrada treballar en equip? Si vols desenvolupar la teva carrera professional en un treball dinàmic, continua llegint...Les teves funcions seran:- Realitzar anàlisis de productes i assessorar els socis i no socis. - Realitzar captació de nous clients.- Gestió de sinistres, seguiment i resolució acompanyant al client fins al final del procés. - Gestionar cartera de socis/clients.- Atenció telefònica i presencial orientada a la resolució de problemes. - Tramitar l'execució de pòlisses, venciments i baixes.
Jornada completa
Contrato indefinido
19.000€ - 22.000€ bruto/año
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem un/a Responsable de Supermercat per Sant Gregori, per fer la gestió integral de 3 botigues. Cerquem a una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal.Les teves tasques seran les següents: - Gestionar els equips de cada tenda (gesitó dels calendaris, horaris, necessitats de personal, resolució d'incidències, etc.). - Resolució de possibles incidències amb les comandes, preus, campanyes, etc. - Proposar accions i millores. - Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 25.000€ bruto/año
Assessor comercial automoció provincia Girona
T'agrada el tracte amb el client i les vendes? Ets un/a apassionat/a dels cotxes?Continua llegint, aquesta pot ser la teva oportunitat!Des d'Adecco Selecció estem col·laborant amb un concessionari oficial de vehicles prèmium nous que necessita incorporar de manera estable una persona en el seu departament de vendes.Les funcions del lloc de treball són:-Assessorament comercial-Seguiment de clients potencials-Negociació i gestió d'ofertes-Venda nova i venda d'ocasióPodràs créixer en un important grup empresarial amb molt bon ambient de treball!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Tens formació en administració? Et consideres una persona proactiva i dinàmica i estàs buscant un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar! Des d'Adecco Selecció precisem incorporar a un/a Administratiu/va per una empresa situada a la zona de Girona. Les teves funcions seran: -Facturació (introducció de factures al programa que utilitzeu de registre)-Control de les ITV de la flota de camions. Quan estan apunt de caducar, gestionar el procés de renovació-Gestió dels onboardings dels nous treballadors-Entrega dEPIs-Atenció al client per telèfon i mail (bàsica, i enfocada en la recepció de factures i renovacions ITV sobretot)Requisits: -CFGM o CFGS en administració.-Experiència en certificació IF Logístics (valorable)-Idioma: Català i CastellàSofereix: -Contracte directament per empresa i indefinit. -Horari de Dilluns a Divendres de 9h a 18h. -Salari: segons conveni. T'estem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Gestor/a de projectes digitals Espai de Dades

La Fundació i2CAT està cercant un/a Gestor/a de Projectes Digitals amb un mínim de 5 anys d’experiència per incorporar-se a l’equip de Public Sector Innovation (PSI).

Les responsabilitats de la persona seleccionada seran:

  • Gestió de projectes tecnològics: Planificar, coordinar i supervisar tot el cicle d'un projecte amb la finalitat de garantir el correcte desenvolupament del mateix tant dels aspectes tècnics com financers.
  • Disseny de solucions i desplegament de casos d'ús: Definir l'arquitectura tecnològica necessària en la preparació de propostes, col·laborant amb l'equip de Desenvolupament de Negoci.
  • Execució d'activitats: Investigar sobre solucions, generar informes, comparatives de mercat, etc.
  • Col·laboració amb altres Àrees i2CAT: Per tal de garantir el correcte desenvolupament de les funcions de PSI, és necessari la interacció quotidiana amb altres àrees d'i2CAT, com ara els departaments de Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació, etc..
  • Gestió de noves oportunitats: Detecció de noves oportunitats en base als projectes existents així com suport en la presentació d'ofertes de nous projectes d’innovació.

Qui som?

La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.

i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.

Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)

Què t'oferim?

  • Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.
  • Contracte a temps complet.
  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
  • Salari fix + variable per objectius.
  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
  • 27 dies laborables de vacances a l'any.
  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
  • Cafè i te gratuït.
  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.

On ho faràs?

A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.

Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.

Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.

i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.

i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.

Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!

En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!

Jornada completa
Contrato indefinido
39.000€ - 54.000€ bruto/año
Anterior