Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(385)
Álava/Araba(204)
Albacete(91)
Alicante(626)
Almeria(134)
Andorra(8)
Asturias(225)
Avila(36)
Badajoz(128)
Barcelona(5.316)
Bizkaia(660)
Burgos(142)
Caceres(84)
Cádiz(225)
Cantabria(195)
Castellón(284)
Ceuta(14)
Ciudad Real(84)
Córdoba(189)
Cuenca(56)
Gipuzkoa(351)
Girona(514)
Granada(187)
Guadalajara(156)
Huelva(82)
Huesca(125)
Illes Balears(707)
Jaén(94)
La Rioja(196)
Las Palmas(388)
León(115)
Lleida(292)
Lugo(114)
Madrid(4.258)
Málaga(586)
Melilla(14)
Murcia(532)
Navarra(283)
Ourense(64)
Palencia(81)
Pontevedra(264)
Salamanca(72)
Santa Cruz de Tenerife(208)
Segovia(65)
Sevilla(552)
Sin especificar(563)
Soria(50)
Tarragona(459)
Teruel(60)
Toledo(218)
València(1.159)
Valladolid(197)
Zamora(51)
Zaragoza(648)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.931)
Administración Pública(3)
Atención a clientes(791)
Calidad, producción, I+D(1.451)
Comercial y ventas(2.623)
Compras, logística y almacén(1.711)
Diseño y artes gráficas(148)
Educación y formación(75)
Finanzas y banca(101)
Informática y telecomunicaciones(1.232)
Ingenieros y técnicos(1.766)
Inmobiliario y construcción(703)
Legal(147)
Marketing y comunicación(622)
Otras actividades(1.623)
Otros(3.777)
Profesiones y oficios(1.309)
Recursos humanos(549)
Sanidad y salud(1.065)
Sector Farmacéutico(181)
Turismo y restauración(924)
Ventas al detalle(59)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(421)
Ciclo Formativo Grado Medio(172)
Ciclo Formativo Grado Superior(149)
Diplomado(373)
Educación Secundaria Obligatoria(2.730)
Enseñanzas artísticas (regladas)(2)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(814)
Formación Profesional Grado Superior(706)
Grado(1.171)
Ingeniero Superior(226)
Ingeniero Técnico(65)
Licenciado(80)
Máster(48)
Otros cursos y formación no reglada(20)
Otros títulos, certificaciones y carnés(98)
Postgrado(17)
Sin especificar(14.917)
Sin estudios(777)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.255)
Indiferente(483)
Intensiva - Indiferente(221)
Intensiva - Mañana(157)
Intensiva - Noche(18)
Intensiva - Tarde(41)
Parcial - Indiferente(2.278)
Parcial - Mañana(152)
Parcial - Noche(67)
Parcial - Tarde(92)
Sin especificar(6.027)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(113)
Autónomo(1.056)
De duración determinada(2.729)
De relevo(7)
Fijo discontinuo(432)
Formativo(157)
Indefinido(9.072)
Otros contratos(5.279)
Sin especificar(3.946)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de AmRest

4 ofertas de trabajo de AmRest


AmRest somos uno de los mayores operadores independientes de restaurantes a nivelinternacional. Desde 1993, hemos estado construyendo una cartera de marcas propias,asociaciones de franquicia y "joint venture" reconocidas y sólidas. Entre ellas podrás encontrara KFC, La Tagliatella, Sushi Shop, Pizza Hut, Burger King y Starbucks.En Amrest, se respira multiculturalidad y sinergia internacional entre nuestros equipos. Además, contamos con la oportunidad de desarrollar nuestras habilidades lingüísticas ennuestro trabajo diario.Buscamos nuevas soluciones, que a menudo sobrepasan los esquemas habituales. Mostramosun enfoque responsable en nuestros proyectos, pero también somos capaces de divertirnos,¡porque todo lo que hacemos es resultado de la pasión!AmRest se compromete a velar por la igualdad de oportunidades de mujeres y hombres alacceso a la empresa, la contratación, la promoción, la formación, la retribución, la conciliaciónde la vida personal laboral y familiar y la salud laboral. De igual modo, respeta la diversidadindividual y apoya medidas de inclusión e integración laboral.
AREA FACILITY MANAGER

Fundada en 1993, actualmente somos uno de los mayores operadores de restaurantes en Europa y un referente en el sector de la restauración en China. Desde sushi hasta hamburguesas, desde restaurantes físicos a marcas digitales, nuestro objetivo es ofrecer a todos nuestros clientes alrededor del mundo, un servicio excepcional junto con el sabor irresistible de nuestros productos y a precios accesibles. Con más de 45.000 personas en 22 países por todo el mundo, somos una compañía global impulsada por un propósito común y una firme creencia: la excelencia de nuestro servicio es la manera de ganarnos el corazón de las personas.

Job Responsibilities

  • Building Maintenance managed by FM.
  • Manages framework agreements with all vendors and partners in region.                 
  • Secures best possible business conditions for FM area. 
  • Implements FM innovations and value engineering solutions.
  • Ensure smooth execution of team goals and priorities (long and short term) to support FM strategy.
  • Manage FM audits process of restaurants and training in the region.
  • Delivers rapid, cost effective and high-quality FM support for all brands.
  • Provides technical support & training for multidepartmental.
  • Manage inspections and PPM process in FM to ensure that all business units are compliant with law in areas: construction, fire protection...
  • Manages PPM / RM ratio, supports equipment purchasing procedure to secure best possible TLC of equipment and installations.

Requirements for Candidate

  • Engineering Degree.
  • 3 years of experience in Facility Management. 
  • 3 years of experience as a Team leader and cost management.
  • Ability to work as part of a team and high adaptability to change.
  • Air conditioning accredited course.
  • High level of English, written and spoken.
  • Retail sector experience

Benefits

  • Join a growing multinational group and owner of leading brands in the restaurant sector.
  • Be part of a dynamic and fun team.
  • Hybrid model
  • Flexible working hours.
  • Job stability.
  • Private medical and life insurance.
  • 25% discount on all our brands.
  • Flexible remuneration package.
  • Access to Gympass.

 

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar

Fundada en 1993, actualmente somos uno de los mayores operadores de restaurantes en Europa y un referente en el sector de la restauración en China. Desde sushi hasta hamburguesas, desde restaurantes físicos a marcas digitales, nuestro objetivo es ofrecer a todos nuestros clientes alrededor del mundo, un servicio excepcional junto con el sabor irresistible de nuestros productos y a precios accesibles. Con más de 45.000 personas en 22 países por todo el mundo, somos una compañía global impulsada por un propósito común y una firme creencia: la excelencia de nuestro servicio es la manera de ganarnos el corazón de las personas.

 

 

 

Responsabilities

We are seeking a dynamic and experienced Country Buyer to join our Procurement team. The ideal candidate will be responsible for managing sourcing activities in Spain, with a focus on categories such as IT, travel agency, company cars, service contracts, supply agreements, etc

  • Lead supplier negotiations for the designated categories.
  • Identify cost-saving opportunities and drive efficiency in procurement processes.
  • Collaborate with internal stakeholders to understand their needs and requirements.
  • Ensure compliance with company policies and regulations.
  • Monitor market trends and industry developments to inform sourcing decisions.
  • Analytical ability to identify cost-saving opportunities through TCO analysis.
     

Requirements

  • Bachelor's degree.
  • Experience in Indirect Procurement roles, preferably within a multinational environment.
  • Knowledge of the Spanish market.
  • Proven expertise in managing RFx processes (RFI, RFQ, RFP), including vendor selection, proposal. evaluation and contract negotiation, for the specified categories.
  • Experience with Source-to-Pay (S2P) tools and platforms is highly desirable.
  • Strong analytical skills with the ability to drive data-driven decision making.
  • Excellent communication and interpersonal skills.Upper-intermediate English level.

What we offer?

  • Join a growing multinational group and owner of leading brands in the restaurant sector.
  • Be part of a dynamic and fun team.
  • Hybrid model
  • Flexible working hours.
  • Job stability.
  • Private medical and life insurance.
  • 25% discount on all our brands.
  • Flexible remuneration package.
  • Access to Gympass.

 

 

 

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
GLOBAL TREASURY SENIOR MANAGER

Fundada en 1993, actualmente somos uno de los mayores operadores de restaurantes en Europa y un referente en el sector de la restauración en China. Desde sushi hasta hamburguesas, desde restaurantes físicos a marcas digitales, nuestro objetivo es ofrecer a todos nuestros clientes alrededor del mundo, un servicio excepcional junto con el sabor irresistible de nuestros productos y a precios accesibles. Con más de 45.000 personas en 22 países por todo el mundo, somos una compañía global impulsada por un propósito común y una firme creencia: la excelencia de nuestro servicio es la manera de ganarnos el corazón de las personas.

Responsabilidades

¿Qué buscamos?

¿Qué te ofrecemos?

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
GLOBAL TREASURY SENIOR MANAGER

Fundada en 1993, actualmente somos uno de los mayores operadores de restaurantes en Europa y un referente en el sector de la restauración en China. Desde sushi hasta hamburguesas, desde restaurantes físicos a marcas digitales, nuestro objetivo es ofrecer a todos nuestros clientes alrededor del mundo, un servicio excepcional junto con el sabor irresistible de nuestros productos y a precios accesibles. Con más de 45.000 personas en 22 países por todo el mundo, somos una compañía global impulsada por un propósito común y una firme creencia: la excelencia de nuestro servicio es la manera de ganarnos el corazón de las personas.

Job Responsibilities

Reporting to the Global Treasury Director, your main activities will include:

  • Ensure and optimize AmRest’ liquidity.
  • Ensure the implementation of Global Treasury tools for its centralization.
  • Manage Global Bank accounts (like optimization, fees, etc.).
  • Review cash transactions and accounting processes to ensure accuracy and transparency.
  • Maintain a working knowledge of local, regional and global cash management techniques.
  • Work with key managers to maintain focus on cash generation and necessary financing.
  • Review and drive improvements to treasury reporting with focus on data accuracy.
  • Support other functions by providing expertise in treasury related areas.
  • Manage the relationships with banks and financial institutions, as well as with internal partners.
  • Support the Treasury and financial risk management function globally.

Requirements for Candidate

  • University degree, preferably in Economy, Finance or Accounting.
  • At least 5 years of experience in a similar position in an international environment.
  • Minimum 3 years of experience in a global position, especially in a Global Cash Management.
  • Hands-on experience in treasury systems management.
  • Native Spanish and fluency in English (both written and spoken) is a must.
  • Advanced proficiency in MS Office tools.
  • Ability to establish cross-functional, collaborative relationships with external and internal business partners.
  • Strong communication and presentation skills.
  • Excellent analytical and problem-solving skills.
  • Proactive, goal-oriented, self-reliant.

Benefits

  • Accelerated professional and personal development driven by meaningful challenges and knowledge-sharing culture,
  • Friendly and open atmosphere in a fast-growing multinational company,
  • Full-time job with flexible working hours,
  • Long-term contract,
  • Private Life and Health Insurance after 3 months,
  • 25% discount to our restaurants,
  • Competitive remunerative package.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente