Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(51)
A Coruña(33)
Álava/Araba(9)
Albacete(10)
Alicante(32)
Almeria(6)
Andorra(1)
Asturias(13)
Avila(1)
Badajoz(3)
Barcelona(558)
Bizkaia(59)
Burgos(11)
Caceres(3)
Cádiz(15)
Cantabria(16)
Castellón(17)
Ciudad Real(2)
Córdoba(12)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(30)
Granada(15)
Guadalajara(13)
Huelva(3)
Huesca(11)
Illes Balears(27)
Jaén(3)
La Rioja(5)
Las Palmas(19)
León(12)
Lleida(25)
Lugo(5)
Madrid(511)
Málaga(48)
Murcia(30)
Navarra(17)
Ourense(2)
Palencia(4)
Pontevedra(16)
Salamanca(10)
Santa Cruz de Tenerife(11)
Segovia(6)
Sevilla(45)
Sin especificar(111)
Soria(3)
Tarragona(32)
Teruel(4)
Toledo(12)
València(78)
Valladolid(14)
Zamora(3)
Zaragoza(32)
Mostrar
más
menos
Población:
Agullana(1)
Aiguaviva(2)
Anglès(1)
Arbúcies(9)
Argelaguer(12)
Banyoles(10)
Begur(1)
Besalú(6)
Bisbal d'Empordà (La)(2)
Blanes(5)
Breda(2)
Caldes de Malavella(2)
Calonge(8)
Camprodon(3)
Cassà de la Selva(18)
Castell-Platja d'Aro(3)
Castelló d'Empúries(5)
Celrà(10)
Cornellà del Terri(4)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(34)
Fornells de la Selva(4)
Garrigàs(1)
Gerona(2)
Girona(212)
Hostalric(13)
Jonquera (La)(3)
Lladó(1)
Llers(1)
Lloret de Mar(21)
Maçanet de la Selva(13)
Mieres(1)
Olot(53)
Ordis(1)
Palafrugell(4)
Palamós(5)
Palau-saverdera(1)
Palol de Revardit(3)
Pals(1)
Planes d'Hostoles (Les)(2)
Portbou(1)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(5)
Ribes de Freser(2)
Riells i Viabrea(4)
Ripoll(18)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(22)
Roses(5)
Salt(9)
Sant Aniol de Finestres(1)
Sant Feliu de Buixalleu(1)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Hilari Sacalm(2)
Sant Jaume de Llierca(6)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(1)
Sant Miquel de Campmajor(2)
Sant Pau de Segúries(1)
Sant Pere Pescador(3)
Santa Coloma de Farners(7)
Santa Cristina d'Aro(2)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(7)
Saus, Camallera i Llampaies(2)
Sils(2)
Torroella de Montgrí(3)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(3)
Vall d'en Bas (La)(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(2)
Vilablareix(5)
Viladrau(2)
Vilamalla(6)
Vilaür(2)
Vilobí d'Onyar(6)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(51)
Atención a clientes(29)
Calidad, producción, I+D(37)
Comercial y ventas(36)
Compras, logística y almacén(50)
Diseño y artes gráficas(2)
Educación y formación(22)
Informática y telecomunicaciones(15)
Ingenieros y técnicos(63)
Inmobiliario y construcción(25)
Legal(3)
Marketing y comunicación(21)
Otras actividades(48)
Otros(169)
Profesiones y oficios(7)
Recursos humanos(16)
Sanidad y salud(6)
Turismo y restauración(24)
Ventas al detalle(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Ciclo Formativo Grado Medio(1)
Ciclo Formativo Grado Superior(3)
Diplomado(5)
Educación Secundaria Obligatoria(2)
Formación Profesional Grado Medio(2)
Formación Profesional Grado Superior(1)
Grado(1)
Sin especificar(36)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(41)
Intensiva - Indiferente(1)
Parcial - Mañana(1)
Sin especificar(8)
Tipo de contrato:
De duración determinada(2)
Formativo(1)
Indefinido(35)
Otros contratos(5)
Sin especificar(8)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

63 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Per una reconeguda firma del sector estem buscant incorporar un/a audiòleg/a amb passió per la salut auditiva i vocació de servei. La persona seleccionada donarà suport a dos gabinets: un a Girona i un a Figueres, combinant torns intensius i partits segons la ubicació.

Les seves funcions principals seran:
- Realització de proves audiològiques i diagnòstics auditius complets.
- Adaptació, programació i seguiment d?audiòfons segons les necessitats del pacient.
- Seguiment postvenda i atenció al client per garantir la seva satisfacció.
- Manteniment de l'equipament tècnic i gestió de l'inventari d?audiòfons.
- Coordinació amb l?equip comercial per assolir els objectius mensuals de la botiga.
- Contribució activa a un entorn de treball col·laboratiu i orientat a l?excel·lència.

Es requereix:
- Habilitats comunicatives, treball en equip i lideratge.
- Destresa manual i precisió, bona organització i planificació.
- Autonomia i organització.
- Orientació a resultats.
- Disponibilitat per desplaçar-se entre Girona i Figueres segons planificació.

S?ofereix:
- Contracte indefinit.
- Jornada completa: torn intensiu a Figueres / torn partit a Girona.
- Salari segons vàlua i experiència demostrable del candidat/a.
- Sistema d?incentius per objectius i vendes.
- Beneficis socials.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable equip instal·lacions Fred Industrial
Per a una empresa familiar consolidada a la comarca de la Garrotxa, especialitzada en la instal·lació, manteniment i servei tècnic d?equips de fred industrial i comercial, estem buscant incorporar un/a Responsable equip instal·lacions Fred Industrial amb vocació de lideratge i projecció dins l?organització.

Reportant directament a gerència, les principals tasques i funcions seran:
- Supervisar i organitzar l?equip tècnic (7 persones).
- Ser l?interlocutor directe amb els clients per assessorar, resoldre dubtes tècnics i garantir una bona experiència.
- Fer el seguiment de projectes, fent d?enllaç entre gerència i client.
- Vetllar pel compliment de protocols de seguretat i normatives tècniques.
- Participar en la proposta de millores als processos de manteniment i servei tècnic.
- Participar en el disseny a mida de les solucions i dels pressupostos així com de la gestió de proveïdors i subministraments necessaris per a les instal·lacions.
- Realitzar les instal·lacions, manteniments i reparacions d?equips de fred industrial i comercial tant al taller com a casa el client final.
- Supervisar i executar les instal·lacions de sistemes de fred industrial (cambres frigorífiques, centrals de refrigeració, circuits d?amoníac, CO?, etc.).

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa consolidada i referent a la Garrotxa.
- Remuneració fixe + variable en funció de la vàlua del candidat/a.
- Horari per a les tasques d?instal·lació és de 7 a 15h i l?horari de gestió a pactar amb l?empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
frigorista
Tècnic/a Fiscal
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal, comptable i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal per jubilació.
Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.

En dependència de la gerència i dins el departament fiscal de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Realitzar i gestionar liquidacions trimestrals i mensuals de les 100 societats que gestionen.
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Responsabilitzar-se dels impostos de societats dels clients.
- Planificacions fiscals.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Assessorament en l'àmbit fiscal.

Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals.

S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
asesor-juridico,abogado,derecho
Assessor/a Fiscal Sénior
Per a important despatx multidisciplinari, situat a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a assessor/a fiscal. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar els clients en totes les qüestions fiscals.

Les seves principals funcions són:
- Assessorament i gestió a clients.
- Planificació fiscal.
- Elaboració i presentació d'impostos (IS, IVA, IRPF...).
- Contestar i gestionar requeriments d'Hisenda.
- Assessorament fiscal i anàlisi financera.
- Contacte i gestions amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).

Es requereix:
- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.
- Persona habituada a treballar amb programes de gestió fiscal.
- Persones flexibles i resolutives.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable amb projecció i creixement professional.
- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.
- Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
contable
PRÁCTICAS GESTIÓN ADMINISTRATIVA, RECURSOS HUMANOS Y MARKETING
- No son prácticas para estudios que estés cursando- Son prácticas formativas NO REMUNERADAS- 6h de prácticas por las mañanas y 2 horas de formación por la tarde de lunes a viernes-Tener estudios relacionados con: Grado medio o superior de administración, finanzas, contabilidad, marketing o Grados como ADE, DADE, Económicas, Administración, Administración y Gestión, Administración y finanzas, Marketing, Recursos Humanos¿Y no tiene ningún coste?¡Exacto! La empresa te concede una beca de estudios que cubre el 100% del importe del máster que tiene un coste de 5988€ mientras realizas las prácticas SIN REMUNERACIÓN en la empresa.¿Qué consigues con la Beca TALENTic?> Multiplicar tu empleabilidad: Después de finalizar la Beca habrás conseguido un valor añadido que te hará destacar y diferenciarte del resto de profesionales del sector.> Formación multidisciplinar y especializada: Estudiarás un máster que te ofrecerá capacidad para desenvolverte bien en diferentes ámbitos digitales.> Destreza en herramientas digitales: aprenderás a manejar con soltura todos los programas y herramientas que se utilizan actualmente en tu sector.> Futuro contrato laboral: tendrás altas posibilidades de que te contrate la empresa que te concede la beca (7 de cada 10 alumnos lo consiguen).¿Por qué la Beca TALENTic te permite acceder al mercado laboral con éxito?Porque el año de prácticas te proporcionará la experiencia mínima que exigen en la mayoría de las ofertas de trabajo.¿Por qué el Máster AE te convierte en un profesional digital?Te especializarás en las metodologías y herramientas digitales que utilizan las grandes empresas en la actualidad en sus respectivos departamentos.Por su contenido actualizado basado en las necesidades actuales de las empresas y las ofertas de empleo digitales.Por su enfoque 100% práctico y útil donde aprenderás a manejar las herramientas digitales que se utilizan en tu sector.Por sus profesores, profesionales en activo en grandes empresas digitales, empresas referentes del sector y emprendedores del mundo digital.Únete a los más de 2500 alumnos que han dado el salto al mercado laboral digital con la Beca TALENTic.Más información en:https://nettdigitalschool.com/beca-talentic/Opiniones Google: https://cutt.ly/ErBfZmmVídeo #SoyDigital: https://cutt.ly/YfRQPKN
Jornada parcial - mañana
Contrato formativo
Salario sin especificar
administrativo, rrhh
Tècnic/a fiscal comptable sènior
Per a una empresa del sector de la consultoria administrativa i fiscal situada al Baix Empordà necessitem incorporar un/a Tècnic fiscal/comptable sènior per reforçar el departament de comptabilitat.

Principals tasques i funcions del lloc de treball:
- Realitzar la comptabilitat financera i fiscal, incloent-hi la gestió de l?elaboració d?impostos, balanços, i declaracions fiscals.
- Elaboració i presentació d?impostos (IVA, IRPF, Impost de Societats, etc.) i suport en informes financers.
- Analitzar i resoldre qüestions fiscals i comptables amb un enfocament crític.
- Assessorar els clients en matèria fiscal i comptable, aportant solucions eficients i ajustades a les seves necessitats.
- Realitzar la gestió de la documentació administrativa.
- Revisió de la feina de l?equip comptable.

Es requereix:
- Pensament crític i capacitat d?anàlisi per resoldre problemes complexos de forma autònoma.
- Agilitat i rapidesa en la resolució d?incidències.
- Dinamisme, autonomia i orientat a la millora contínua.
- Bona organització i habilitat per treballar seguint el calendari fiscal/comptable.

S?ofereix:
- Incorporació a una empresa dinàmica i en ple creixement dins del sector fiscal i comptable.
- Un ambient de treball estimulant amb possibilitats de desenvolupament professional.
- Retribució competitiva en funció de l?experiència i competències.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
contable
Encarregat/ada Injecció M/T
Per a important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, ubicada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Encarregat/ada d'Injecció amb un equip a càrrec (unes 5-10 persones).

Reportant al Responsable de Fabricació o al Cap de Torn, les seves responsabilitats seran:
- Realitzar i controlar la producció que estigui sota la seva responsabilitat.
- Seguir les especificacions i els procediments de fabricació i qualitat.
- Solucionar les incidències de fabricació.
- Supervisar canvis de motlles.
- Posada al punt de les màquines i utillatges.
- Participar de les proves de nous motlles.

S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa sòlida i en creixement.
- Remuneració d'acord amb els coneixements i l'experiència del candidat. (entre 30-40kâ?¬ SBA en funció del bagatge)
- Pla de creixement a 3 anys vista.
- Torn rotatiu matí i tarda amb 2 caps de setmana cada 3 mesos.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
mecanico,inyeccion,mantenimiento
Tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? T'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Una empresa ubicada a Figueres busca incorporar un/a Administratiu/va Comptable.Les teves tasques seran:- Realitzar el registre comptable diari.- Conciliació bancària i seguiment dels saldos pendents de conciliar.- Supervisar els comptes per pagar i realitzar un seguiment dels saldos pendents.- Realitzar la gestió de la facturació.- Encarregar-te de la liquidació i la comptabilització de les despeses de viatges.- Assistir a auditories comptables i fiscals.- Donar suport a RRHH.Requisits:- Formació administrativo/a.- Mínim 2 anys d'experiència en les tasques descrites.- Valorable experiència en ERP i A3.- Valorable francès.Què oferim?- Contracte estable directament per empresa.- Horari de 8h a 13h i de 14h a 18h; divendres intensiu de 8h a 14hSi creus que encaixes en el perfil que busquem,inscriu-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
administrativo, contable
Tens formació universitària en Educació Social o Psicologia? T'interessa assumir un nou repte laboral i resideixes per la zona d'Olot?Des d'Adecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a d'inserció per una important empresa a la zona d'Olot?Quines seran les teves funcions?-Acompanyament i orientació individualitzada-Selecció i acollida de les persones derivades.-Diagnòstic d'ocupabilitat i disseny de l'itinerari d'inserció.-Definició i seguiment del Pla Vital i del Pla de desenvolupament competencial.-Seguiment individual i familiar, coordinació amb agents derivadors i suport social en tràmits mèdics.-Contacte i prospecció amb empreses per detectar ofertes adequades.-Creació d'entorns laborals inclusius.-Acompanyament a l'empresa i a la persona en la integració laboral.-Proposta i execució d'activitats per treballar competències clau.-Elaboració de material pedagògic i coordinació amb l'equip tècnic.-Elaboració d'informes, memòres i seguiment d'indicadors.-Gestió de bases de dades.-Supòrt a nous projectes socials dins l'àrea d el'empresa.-Aplicació de bones pràctiques mediambientals, higièniques i de qualitat segons normativa interna.Requisits:-Grau Universitari en Educació Social. Psicologia o similar.-Competències: vocació de servei i creixement de els persones, planificació i organització, capacitat d'escolta, flexibilitat, adaptabilitat i polivalència.S'ofereix:-Contracte directament per empresa i indefinit amb periode de prova corresponent.-Horari: 40h setmanals de dilluns a divendres en torn parit.-Salari a valorar. des de 25.000 € B.A.Si tot el que has llegit fins ara t'interessa, no ho dubtis, estarem encantats de conèixer-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 27.000€ bruto/año
rrhh
Responsable de Recursos Humanos (HRBP)
Empresa dedicada a la gestión integral de residuos, está buscando un/a Responsable de Recursos Humanos para sus oficinas ubicadas en Hostalric.

Reportando a dirección, sus funciones principales serán:
-Coordinar los procesos de selección de personal mediante ETTs y otras herramientas de reclutamiento.
-Gestionar y supervisar la incorporación de nuevos empleados, asegurando el cumplimiento de las normativas vigentes.
-Seguimiento de fichajes y control de ausencias, permisos y vacaciones.
-Supervisar el cumplimiento de las normativas laborales dentro de las oficinas del grupo.
-Atención y resolución de incidencias relacionadas con el personal.
-Garantizar el cumplimiento de LOPD.
-Garantizar, mediante planes de igualdad y protocolos de prevención de acoso laboral, un entorno de trabajo seguro, equitativo e inclusivo, promoviendo la igualdad de oportunidades y evitando cualquier tipo de discriminación o violencia en el ámbito laboral.
-Asegurar el cumplimiento de la normativa de PRL en oficinas.
-Coordinar formaciones y medidas de seguridad para el personal.
-Alinear la estrategia de recursos humanos con los objetivos de la empresa.
-Realizar seguimiento de indicadores de gestión de personalidad para el personal.
-Supervisar el mantenimiento y buen funcionamiento de las instalaciones.
-Coordinar necesidades operativas en cada oficina.
-Supervisar y gestionar los cursos de formación de FUNDAE para trabajadores.
-Detectar necesidades de formación y proponer planes de desarrollo profesional.

Se requiere:
-Conocimiento en normativa laboral y herramientas de gestión de personal.
-Capacidad de organización, liderazgo y toma de decisiones.
-Manejo de herramientas digitales de RRHH y software de fichajes.
-Persona resolutiva, empática y cercana.

Se ofrece:
-Contrato indefinido.
-Jornada completa presencial.
-Posición estable con posibilidades de crecimiento.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
supervisor,responsable,gerente
Técnico/a de mantenimiento (Girona)
Para importante empresa especializada en el mantenimiento de peletizadoras y maquinaria industrial en fábricas de piensos, en constante crecimiento, necesita incorporar a un/a técnico/a de mantenimiento para ampliar su equipo en la zona de Girona.

Con dependencia de gerencia, sus principales funciones serán:
- Mantenimiento preventivo y correctivo: realizar inspecciones regulares y reparaciones en componentes mecánicos, en fábricas de piensos.
- Diagnóstico de problemas: identificar y solucionar averías o irregularidades en las máquinas, minimizando tiempos de inactividad y optimizando la eficiencia operativa.
- Realización de trabajos de soldadura (TIG,MIG, electrodo).
- Montaje de estructuras y ajustes de componentes mecánicos.
- Aplicación de normativas de seguridad en el mantenimiento de maquinaria y prevención de riesgos laborales.
- Documentar las tareas de mantenimiento realizadas y las incidencias detectadas para facilitar el seguimiento y la planificación de futuras intervenciones.

Se requiere:
- Persona proactiva, responsable, con capacidad para trabajar con cierta autonomía.
- Motivación y deseo de realizar formación continua para crecer profesionalmente dentro de la empresa.
- Habilidades de trabajo en equipo.
- Carnet de conducir B.

Se ofrece:
- Puesto estable en empresa consolidada.
- Trabajo en equipo multidisciplinar con profesionales altamente cualificados.
- Desarrollo profesional en destacada empresa del sector.
- Contrato indefinido.
- Condiciones salariales negociables, de acuerdo con los conocimientos, experiencia y valores aportados.
- Jornada completa (flexible) de lunes a viernes de 6:00 a 14:00.
- Vehículo de empresa (para uso profesional)
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
electromecanico, mantenimiento
Mecànic/a de camions Júnior
Per important empresa de transport d'animals vius i frigorífics, ubicada a la província de Girona, seleccionem un/a mecànic/a júnior.
En dependència del cap de taller les seves principals funcions seràn:
- Diagnòstic d'avaries.
- Manteniment i reparació de camions.
- Suport a la resta de mecànics.

Es requereix:
- Coneixements de mecànica, electricitat, pneumàtica i hidràulica.
- Capacitat de treball en equip.
- Persona polivalent i proactiva, amb ganes d? aprendre.

S'ofereix:
- Posició estable.
- Oportunitat de desenvolupar-se professionalment dins d? una empersa en constant creixememt.
- Formació contínua.
- Incorporació immeidata.
- Salari d'acord amb la vàlua i experiència.


Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
mecanico
Técnico/a taller de moldes (inyección plástica)
Para importante empresa de inyección plástica, con sede en La Garrotxa, dedicada al diseño y fabricación de piezas técnicas plásticas para la industria, seleccionamos a un/a técnico/a del taller de moldes. La empresa está dispuesta a valorar perfiles procedentes de todas las regiones de España, siempre que el candidato esté abierto a realizar un cambio de residencia.

FUNCIONES y RESPONSABILIDADES

-Ajuste, reparación y modificaciones de los moldes de inyección de plástico en producción.
-Desmontar, ajustar y montar los moldes.
- Reparación preventiva y mantenimiento correctivo.

FORMACIÓN y CONOCIMIENTOS

-Ajustador de moldes y/o matrices
-Manejo de Torno, Fresa y Rectificadora. (manual)
-Electroerosión de penetración (no hilo) (muy valorable)
-Mecanización fresa por control numérico. (muy valorable)
- Conocimiento de soldadura por láser.
-Conocimiento en sistemas de inyección en canal caliente.
-Formación profesional Mecánica o similar
-Técnico grado medio o superior en Mecánica.

SE OFRECE
-Incorporación inmediata
-Contrato indefinido
- Salario según conocimientos (+35kâ?¬)
- Horario rotativo M/T de lunes a viernes
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
operario-metal,produccion
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE

Des de Paul Marlex estem col·laborant amb una important empresa ubicada al Pla de l'Estany i que actualment està en cerca d'un/a ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

En dependència del cap de departament, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme les següents tasques:

  • Faràs la gestió comptable de cobraments, pagaments i tresoreria
  • Duràs a terme la conciliació bancaria
  • Elaboraràs els informes comptables i participaràs en l'elaboració de la comptabilitat general
  • Recepcionaràs i comptabilitzaràs les factures
  • Controlaràs i arxivaràs la documentació legal de la companyia
  • Prepararàs la documentació i elaboraràs les declaracions fiscal

Què s’ofereix?

  • Contracte indefinit i estable per empresa
  • Possibilitat de desenvolupar un rol polivalent
  • Treballar en una empresa reconeguda en el sector
  • Jornada completa de dilluns a dijous i divendres intensiu
  • Possibilitat de creixement dins l'empresa
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo, contable
Torner CNC Oficial 1ª
Per una empresa experta en motlles i matrius de les rodalies de Ripoll, seleccionem a un/a Torner/a CNC Oficial 1ª. En dependència directa del responsable de mecanitzats, la seva principal missió serà l'operació de torns Okuma de 200mm per a la fabricació de peces d'acer i altres materials com grafit o coure.

Les seves principals funcions són:
- Configurar el torn segons les especificacions del treball.(llenguatge propi Okuma)
- Carregar el material en el mandril del torn i assegurar-lo correctament.
- Llegir i interpretar plànols tècnics i dissenys.
- Operar el torn per donar forma, tallar i acabar les peces segons les especificacions.
- Mesurar i inspeccionar les peces acabades per verificar que compleixen les especificacions utilitzant instruments de mesura com peu de rei, micròmetres i galgues.
- Mantenir registres precisos de la producció, ajustaments de màquines i inspeccions de qualitat.

Es requereix:
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Atenció al detall i alta capacitat d'anàlisi.
- Capacitat per llegir i interpretar plànols tècnics.

S'ofereix:
- Incorporació en una empresa consolidada.
- Contracte indefinit.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
- Torns rotatius matí i tarda, puntualment nit (unes setmanes a l'any)
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
operario-metal
Muntador/a Motlles/Matrius
Per important empresa del sector del metall de Ripoll, seleccionem un/a muntador/a per realitzar les següents funcions:
- Realitzar el muntatge de motlles i/o matrius seguint els plànols tècnics.
- Verificació dimensional de cadascun dels components del producte.
- Coordinar-se amb els companys d'altres departaments per a garantir la qualitat del producte acabat.

S´ofereix:
- Contracte directament per empresa.
- Pla de carrera en empresa consolidada.
- Salari segons conveni i vàlua de/la candidat/a.
- Majoritàriament torn de matí, puntualment alguna tarda.

Es requereix:
- Perfil amb iniciativa i ganes d'aprendre que vulguin assumir nous reptes professionals i vagin adquirint majors responsabilitats i funcions.
- Treball de qualitat i precisió.
- Residència a la comarca del Ripollès, Osona o la Garrotxa.
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
produccion,montador
Adjunt/a a Responsable de Recepció
Per a una important empresa del sector turístic situada al Baix Empordà, seleccionem un/a Adjunt a responsable de recepció. La seva principal funció serà garantir el bon funcionament del servei de recepció.

Les seves principals tasques seran:
- Atenció al client, gestionar check-in i check-out, recepció dels clients i oferir recomanacions per garantir una estada inoblidable.
- Coordinació i supervisió del personal de recepció: assignació de tasques i optimització del servei.
- Gestió de reserves, correus electrònics i trucades, en col·laboració amb el departament de reserves.
- Millora i supervisió contínua dels processos interns del departament així com resolució d?incidències.

Es requereix:
- Experiència prèvia en recepció o atenció al públic, preferiblement en entorns hotelers o
de càmping.
- Bon lideratge, organització i habilitats comunicatives.
- Capacitat per planificar torns, gestionar reserves, i atendre múltiples tasques alhora.

S?ofereix:
- Incorporació en una empresa consolidada i amb visió de futur en el sector turístic sostenible.
- Possibilitat de creixement professional.
- Salari segons vàlua i experiència aportada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
recepcionista
Des d´Adecco estem buscant perfils administratius per tal de poder realitzar suport al departament d´Administració d´una de les empreses amb les que col·laborem a la zona de l´Empordà.El teu horari seria de dilluns a dijous de 9h a 18h, amb flexibilitat en l´entrada i sortida, i els divendres de 8h a 15h.Si creus que les condicions encaixen amb el que estàs buscant, apunta´t et volem conèixer.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
administrativo
Administratiu/va amb Francés
ens formació en administració i experiència en el sector, creus que tens un bon nivell de francés i estàs interessat en asumir un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar.Des dAdecco Selecció, precisem incorporar a un/a Administratiu/va amb Francés per una empresa del sector de la construcció situada a la zona de Celrà.Quines seran les teves funcions?Tasques administratives generals:Atendre el telèfon, fer trucades, rebre mails generals.Ajuda al departament comercial per Catalunya i França:Trucades per concertar visites comercials Ajuda al departament de Recursos Humans:Gestió documental, gestió roba laboral, organització interna, entre daltres tasques.Es requereix: Fromació en Administració.Idiomes: català(indispensable nivell alt), castellà i francès (indispensable nivell alt).Experiència en el sector administratiu.Sofereix:Contracte directament per empresa i indefinit.Horari partit: 8:30h a 13:00h i 14:00h a 17:30h Testem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
21.500€ - 21.500€ bruto/año
administrativo
Administrativo contable y fiscal para asesoría (centre Girona)

Administratiu/va Comptable i Fiscal per Assessoria (Centre Girona)

Introducció

Busquem un/a Administratiu/va Comptable i Fiscal per reforçar l'equip del nostre client, assessoria del centre de la ciutat, amb un equipàs d'unes 15 persones i en un moment de fort creixement.

Aquest rol és perfecte per a aquells que gaudeixen dels números i volen marcar la diferència en una empresa dinàmica i en creixement. Les teves responsabilitats seran clau per a l'èxit, ja que ajudaràs a gestionar les finances dels nostres clients amb precisió i eficàcia.

Responsabilitats Principals

  • Preparació i presentació d’impostos trimestrals d’autònoms i societats.
  • Preparació i presentació de declaracions de renda, impostos de societats i comptes anuals.
  • Gestió integral d’una cartera de clients, després d’un període d’adaptació. Periode de formació/adaptació de la mà d'un dels socis.
  • Introducció de comptabilitats a partir de la informació facilitada pels clients de SL i, puntualment, de clients autònoms d’estimació directa i objectiva.


Beneficis del Lloc

  • Salari competitiu entre 25.000 i 35.000 EUR anuals, en funció de la teva experiència.
  • Recorregut i creixment professional i salarial
  • Formació continua a càrrec de l'empresa
  • Horari flexible: dos dies a la setmana fins a les 17h (tú els tries) i els divendres fins a les 14h.
  • Durant l’estiu, gaudeix de 1.5 mesos de mitja jornada del 1 d’agost al 15 de setembre.
  • Oportunitats de desenvolupament professional en un entorn de treball amigable i motivador.
  • Gran ambient de feina, office a l'oficina per poder dinar allà, ...

Ubicació i Modalitat

Aquest és un lloc de treball presencial situat al centre de Girona.

Procés de Selecció

El procés de selecció inclourà una entrevista inicial per conèixer-te millor i una prova pràctica per avaluar les teves habilitats tècniques. Estem desitjant conèixer-te i veure com pots contribuir al nostre equip!

Si estàs preparat/da per a un nou repte i vols formar part d’una empresa que valora el teu talent, envia’ns el teu CV!

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo, contable
Para empresa ubicada en la zona de Vallès Oriental dedicada a la industria alimentaria buscamos un/a profesional con capacidad para llevar a cabo funciones propias de administración y oficina, esta persona dará apoyo en varias áreas y requiere de conocimientos en gestión administrativa general (compras, recursos humanos y contabilidad), trabajando codo a codo con la persona responsable del área administrativa. Si lo tuyo son las tareas administrativas y buscas un puesto estable y con buen ambiente, este puede ser tu sitio.

Funciones del puesto:

Gestión de compras:
Supervisión de Presupuestos
Seguimiento de las peticiones de compras realizadas

Contabilidad:
Registro y control de facturas (clientes y proveedores)
Seguimiento de pagos y saldos
Conciliaciones bancarias
Cierres mensuales
Gestión de archivo
Procesamiento de datos

Apoyo a RRHH.

Se Ofrece:
Horario de lunes a viernes de 8.00h a 16.00h o de 9.00h a 17.00h + viernes jornada reducida hasta las 15.00h
Jornada completa de 40 horas y contrato indefinido
Lugar agradable para trabajar, instalaciones óptimas y buen clima laboral.

Requisitos:
Persona administrativa polivalente.
Experiencia en facturación y albaranes.
Experiencia en registro y revisión de contabilidad.
Buen manejo de herramientas ofimáticas (Paquete Office, especialmente Excel y ERPs propios de contabilidad y facturación (valorable Dynamics)
Implantación y conocimiento de sistemas ERP
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
¿Has realitzat estudis relacionats amb administració i busques formar-te laboralment com a tal? Busquem una persona per a tasques administratives, amb la possibilitat de desenvolupar-se en comptabilitat a mesura que adquireixi experiència per a una consultoria de Girona!Les teves responsabilitats inicials inclouran la gestió de documents, atenció telefònica i correus electrònics, coordinació d'agendes i suport en la preparació de informes. A mesura que avancis, assumiràs tasques de comptabilitat com la gestió de factures i conciliacions bancàries.Oferim un ambient de treball dinàmic i col·laboratiu, amb formació contínua i oportunitats de creixement professional. Si vols començar la teva carrera en administració i comptabilitat, aquest és el teu lloc.
Jornada completa
Otros contratos
9€ - 10€ bruto/hora
laboral, rrhh, rrll
Adjunt/a responsable de manteniment (no industrial)
Per a una de les instal·lacions esportives més rellevants de la comarca de la Garrotxa, cerquem incorporar al seu equip de manteniment, un/a tècnic/a de manteniment sènior amb funcions d?adjunt a responsable.

Les tasques i funcions seran les següents:

- Definir i executar el pla de manteniment preventiu, correctiu i predictiu de les instal·lacions.
- Liderar i supervisar l?equip de tècnics de manteniment. (5 tècnics)
- Supervisar la recollida de mostres d?aigües per a realitzar controls de qualitat.
- Resoldre totes les incidències que es generin en el dia a dia.
- Gestionar els proveïdors existents i buscar-ne de nous.
- Gestionar el pressupost anual del departament.
- Reportar al gerent de les instal·lacions.
- Col·laborar en les inspeccions/auditories de sanitat.

Requisits:
- Coneixement de tractament d?aigües i/o instal·lacions depuradores.
- Capacitat de lideratge i bon gestor d?equips.
- Persona proactiva, resolutiva, amb iniciativa i amb competències digitals.
- Perfil acostumat a treballar en ambients burocràtics.
- Coneixements d?electricitat, lampisteria o llauneria.

S?ofereix:
- Incorporació directa en una empresa sòlida.
- Horari central de dilluns a divendres.
- Remuneració fixe en funció de la vàlua i experiència aportades.
- Pla de carrera en funció del perfil amb possibilitats de promoció interna.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
mantenimiento
Estás buscando una nueva oportunidad laboral? Desde Adecco estamos colaborando con una empresa donde producen y ofrecemos soluciones, servicios y recursos técnicos/as para sustentar y fortalecer la actividad y desarrollo profesional de el/la técnico/a de el/la taller mecánico/a.Si eres una persona proactiva, con iniciativa y experiencia en el campo de la contabilidad, capaz de afrontar nuevos retos, te ofrecemos la posibilidad de incorporarte de forma inmediata. Te encargarás de ayudar al equipo del departamento de administración contable. Registro de transacciones financieras, elaboración de estados financieros, control presupuestario, control de flujos de caja y previsiones financieras, cumplimiento fiscal, auditorias, etc. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
contable
¿Te gustaría formar parte de una empresa dinámica ubicada en Riudarenes, Girona? Ellos/as buscan incorporar a su equipo a una persona proactiva y con ganas de aprender para colaborar en la gestión y organización de sus procesos internos.¿Cuáles serían tus funciones?Entre las funciones se incluyen,Gestionar el sistema CRM/ERP (ODOO).Realizar el seguimiento de leads y la prospección de clientes/as.Enviar correos, realizar llamadas y coordinar con distribuidores/as y clientes/as.Generar material de marketing y gestionar datos de ferias, gastos y KPIs.Preparar documentación interna, presentaciones y listas de precios.Gestionar comandas y apoyar en la organización del equipo.Comunicarte en inglés de forma fluida en llamadas y correos.¿Qué ofrecemos?Retribución económica 9,49 brutos/hora.Jornada laboral completa y flexible.Contratos iniciales mensuales con posibilidad de estabilidad¿Qué necesitamos?Experiencia en funciones administrativos/as similares.Nivel intermedio/alto de inglés Ganas de aprender, buena actitud y presencia profesional.Si te entusiasma esta oportunidad, ¡inscríbete ahora!
Jornada intensiva - indiferente
Otros contratos
9€ - 9€ bruto/hora
administrativo
Anterior