Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(433)
Álava/Araba(249)
Albacete(127)
Alicante(573)
Almeria(155)
Andorra(12)
Asturias(279)
Avila(34)
Badajoz(129)
Barcelona(5.416)
Bizkaia(620)
Burgos(202)
Caceres(78)
Cádiz(256)
Cantabria(224)
Castellón(282)
Ceuta(7)
Ciudad Real(115)
Córdoba(181)
Cuenca(49)
Gipuzkoa(366)
Girona(601)
Granada(196)
Guadalajara(168)
Huelva(98)
Huesca(148)
Illes Balears(771)
Jaén(110)
La Rioja(222)
Las Palmas(348)
León(155)
Lleida(357)
Lugo(111)
Madrid(4.501)
Málaga(708)
Melilla(12)
Murcia(589)
Navarra(289)
Ourense(65)
Palencia(107)
Pontevedra(298)
Salamanca(122)
Santa Cruz de Tenerife(234)
Segovia(82)
Sevilla(622)
Sin especificar(767)
Soria(60)
Tarragona(598)
Teruel(104)
Toledo(278)
València(1.325)
Valladolid(355)
Zamora(88)
Zaragoza(722)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.038)
Administración Pública(3)
Atención a clientes(947)
Calidad, producción, I+D(1.156)
Comercial y ventas(2.612)
Compras, logística y almacén(2.382)
Diseño y artes gráficas(205)
Educación y formación(110)
Finanzas y banca(58)
Informática y telecomunicaciones(1.032)
Ingenieros y técnicos(1.766)
Inmobiliario y construcción(824)
Legal(148)
Marketing y comunicación(840)
Otras actividades(3.397)
Otros(3.742)
Profesiones y oficios(1.284)
Recursos humanos(550)
Sanidad y salud(584)
Sector Farmacéutico(176)
Turismo y restauración(1.054)
Ventas al detalle(90)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(529)
Ciclo Formativo Grado Medio(229)
Ciclo Formativo Grado Superior(194)
Diplomado(316)
Doctorado(7)
Educación Secundaria Obligatoria(4.409)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(781)
Formación Profesional Grado Superior(836)
Grado(1.825)
Ingeniero Superior(301)
Ingeniero Técnico(36)
Licenciado(51)
Máster(51)
Otros cursos y formación no reglada(2)
Otros títulos, certificaciones y carnés(56)
Postgrado(14)
Sin especificar(14.344)
Sin estudios(1.012)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(14.423)
Indiferente(525)
Intensiva - Indiferente(315)
Intensiva - Mañana(163)
Intensiva - Noche(12)
Intensiva - Tarde(55)
Parcial - Indiferente(3.017)
Parcial - Mañana(215)
Parcial - Noche(85)
Parcial - Tarde(60)
Sin especificar(6.128)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(40)
Autónomo(968)
De duración determinada(3.363)
De relevo(9)
Fijo discontinuo(444)
Formativo(194)
Indefinido(9.393)
Otros contratos(7.447)
Sin especificar(3.140)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de cibernos

1.247 ofertas de trabajo de cibernos


Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Personal de Salas para Museos
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional. T'apassiona l'art, la cultura i el tracte amb el públic? T'estem buscant, envia'ns la teva candidatura! Volem incorporar Controladors/ores de Sales per a un centre cultural de referència a la ciutat de Barcelona. La seva tasca principal serà exercir un rol clau en la protecció del patrimoni artístic i garantir una experiència enriquidora per al públic visitant. Imagina't com serà el teu dia a dia: - Contribuir i fomentar un ambient adequat a les sales, assegurant el compliment de les normes del museu i vetllant per la protecció de les obres d'art i el patrimoni exposat. - Oferir informació bàsica als/es visitants sobre la normativa i els serveis del museu. - Comprovar el correcte funcionament dels diferents elements expositius i encarregar-se de la reposició del material divulgatiu. - Controlar els aforaments i temps d'espera/accés del públic visitant. Què t'oferim: - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continu: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-te també forma part del procés. - Contracte: interinitat. - Jornada laboral i horari: Jornada mínima de 10 hores setmanals, amb possibilitat d'ampliació. - Incorporació: immediata. - Lloc de treball: Barcelona.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Educador/ora - Divulgació científica - Visites Guiades i Tallers a Centre Cultural
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional. T'apassiona la ciència, l'art i la cultura? Tens ganes de formar part d'un projecte innovador i dinamitzar l'experiència del públic? T'estem buscant, envia'ns la teva candidatura! Volem incorporar un/a Educador/ora per un prestigiós equipament cultural de Tarragona, amb la missió de fer visites guiades i tallers educatius, adaptant els continguts a diferents públics i fomentant l'aprenentatge interactiu en un entorn inspirador. Quines seran les teves funcions principals? -Dissenyar i dur a terme tallers i activitats educatives de divulgació científica per a diversos públics, especialment per a grups escolars i familiars (visites guiades, tallers i altres activitats educatives en l’àmbit de la ciència i la tecnologia). -Adaptar i transformar els continguts perquè cada públic visqui una experiència educativa única i enriquidora, fomentant la curiositat i el pensament crític. -Preparar l'espai i el material necessaris per a la realització dels diferents tallers i activitats. -Resoldre dubtes i apropar el coneixement científic a tots els públics amb entusiasme i dinamisme. Què t'oferim: - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Tipus de contracte: Fixe discontinu. - Jornada laboral i horaris: Mínim 3 h/ setmanals: Dimecres de 9:00 h a 14:00 h, dissabte de 9:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 20:00 h, diumenge de 9:00 h a 14:00 h. - Data d’incorporació al lloc de treball: immediata. - Lloc del centre de treball: Tarragona
Jornada sin especificar
Contrato fijo discontinuo
Salario sin especificar
educador, profesor
Educador/a social Espai Jove Montcada i Reixac 25h setmanals tardes indefinit

T'apassiona treballar amb joves? Et motiva ser part d'un projecte amb impacte social, comunitari i educatiu? En la nostra entitat social apostem per les persones, per això busquem un/a Dinamitzador/a Juvenil amb energia, compromís i ganes de transformar el territori des del vincle i la participació activa.

Què t'oferim?

- Formar part d'una entitat social consolidada i compromesa amb la transformació de l'entorn.

- Treballar amb un equip pròxim, divers i professional.

- Un entorn dinàmic i creatiu, amb llibertat per a proposar i innovar.

- Participar en un servei de referència per a adolescents i joves, amb fort arrelament comunitari.

- Estabilitat laboral i desenvolupament professional dins d'un projecte amb projecció.

Centre de treball: Servei d'Informació i Dinamització Juvenil – Espai Jove Can Tauler (Montcada i Reixac)

Incorporació: abril de 2025

Tipus de contracte: Indefinit

Jornada: 25h/setmana (Dilluns a divendres de 15h a 20h – Horari d'estiu: 15:30h a 20:30h)

Conveni: Acció Social, categoria de Graduat/a Superior (14 pagues)

Flexibilitat horària per a activitats nocturnes i de cap de setmana puntuals

Què faràs?

Formaràs part de l'equip de l'Espai Jove de Can Tauler dinamitzant, programant i acompanyant als joves en el seu procés de participació i creixement personal i col·lectiu.

Funcions principals:

- Dinamització d'espais i activitats: disseny, execució i avaluació de tallers, activitats comunitàries i propostes socioculturals.

- Gestió d'espais: obertura, tancament, control d'assistència, manteniment de l'espai jove i altres equipaments municipals.

- Suport logístic: contacte amb talleristas, compres de material, elaboració d'inventari, control de recursos.

- Treball en xarxa i comunitari: coordinació amb instituts, entitats del territori i l'Ajuntament.

- Seguiment del servei: comunicació d'incidències, revisió de normativa, suport en protocols i documentació del servei.

T'interessa? Inscriu-te

“Creiem en els espais on les i els joves volen, s'expressen i construeixen comunitat. Si tu també ho creïs, aquest és el teu lloc.”

Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
educador
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
¿Te imaginas formar parte de un proyecto que está transformando la educación y la empleabilidad en España? Somos XTART y te ofrecemos la oportunidad de crecer en un entorno innovador, dinámico y en plena expansión. Nuestra misión es conectar personas y empleo a través de una formación práctica, flexible y alineada con las necesidades reales de las empresas. Formamos parte del ecosistema de empresa del GRUPO UAX, combinando el respaldo de una institución líder en educación, con una visión moderna y disruptiva del aprendizaje. Si la educación y la innovación son tu pasión, y quieres formar parte de un proyecto que impulsa el futuro del talento, ¡te estamos buscando! ¿Qué harás junto a nosotr@s como Gestor/a de Talento? * Identificación, atracción, captación y selección de talento (fase end to end, sourcing, gestión contratación externa y negociacióon de oferta con candidatos). * Formación de los equipos de contratación y apoyo a managers en los procesos de selección y gestión de entrevistas. * Responsable del onboarding/offboarding para nuevos Xtarters. * Definición y descripción de puestos, propuestas de mejora en la organización y los procesos existentes. * Tareas administrativas y de soporte a las actividades de RRHH en la incorporación de nuevos Xtarters, formación, prevención de riesgos y actividades afines. * Liderar los proyectos de desarrollo interno para detectar y potenciar el talento de los empleados, apoyándose en los diferentes managers. (ciclo de desempeño, planes de formación, plan de sucesión).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
rrhh
Big Data Engineer (100% remoto)
Si eres un apasionado de Python, Spark y Big Data, y te gustaría trabajar en proyectos de alto impacto para el sector bancario, ¡este puesto es para ti! ???

¿Qué harás en este puesto?
?? Desarrollarás soluciones en Spark/Scala con pruebas automatizadas y controles de datos.
?? Gestionarás despliegues a través de pipelines y asegurarás una correcta implementación del código.
?? Documentarás desarrollos, cambios y enfoques de pruebas, asegurando la trazabilidad y claridad en el proceso. ??
?? Asegurarás que los equipos cumplan con los diseños técnicos y alinearse a las mejores prácticas de desarrollo.
?? Gestionarás infraestructuras escalables de Big Data utilizando IaC (Infrastructure as Code) con herramientas como Terraform.
?? Trabajarás con AWS, utilizando servicios como EMR, EC2, Lambda, Step Functions, Glue.
?? Diseñarás y supervisarás procesos por lotes para manejar grandes volúmenes de datos.
?? Scripting en Bash y Python para automatizar procesos y optimizar la eficiencia.
?? Experiencia en Unix/Linux para gestionar entornos de desarrollo y producción.
?? Gestionarás repositorios de código como GIT, Maven y utilizarás herramientas como Jenkins y Jira para la integración continua y despliegue.


Requisitos indispensables:
?? Experiencia en Big Data y en tecnologías como Hadoop, Spark/Scala y bases de datos NoSQL.
?? Conocimiento práctico de AWS y servicios relacionados con la gestión de datos.
?? Experiencia en el diseño y supervisión de procesos por lotes y análisis de grandes volúmenes de datos.
?? Experiencia con herramientas de DevOps (Jenkins, Scripts, Jira).
?? Conocimiento de lenguajes de scripting como Python y Bash.
?? Experiencia en Unix/Linux y en gestión de entornos de desarrollo.
?? Nivel de inglés mínimo C1 para leer y comunicarte eficazmente en entornos técnicos. ???


Experis, somos una compañía especializada en servicios profesionales y gestión de proyectos IT asociados a nuestras 3 prácticas: Business Transformation, Cloud & Infrastructure y Enterprise Applications.
En la actualidad combinamos nuestras soluciones tecnológicas con las habilidades más demandadas del mercado. Además, proporcionamos formación especializada asociada a las líneas de servicio antes mencionadas.
Contamos con una plantilla de más de 1.800 profesionales especializados en IT en España y presencia internacional en 54 países.

Lo que te ofrecemos:
?? Trabajo 100% remoto, sin importar donde te encuentres.
?? Contrato indefinido, para que disfrutes de estabilidad laboral.
?? Oportunidades de crecimiento profesional en un entorno dinámico y retador.
?? Salario competitivo acorde a tu experiencia y conocimientos.
? Flexibilidad horaria, para organizar tu jornada a tu manera.
?? Un equipo colaborativo que te apoyará en tu desarrollo profesional.


Encuentra tu próxima oportunidad con nosotros. Pasa al siguiente nivel con Experis ????
¡Te estamos esperando!
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
programador
Informador/ora - Centre Cultural
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional. T'apassiona l'art, la cultura i el tracte amb el públic? Cerques una oportunitat per a formar part d'un equipament cultural? T'estem buscant, envia'ns la teva candidatura! Volem incorporar un/a informador/ora per a un centre cultural de referència a Sitges. La teva tasca consistirà a acollir i oferir informació cultural al públic visitant, garantint i fomentant una experiència única per a les persones. Imagina com serà el teu dia a dia: - Donar la benvinguda al públic visitant i proporcionar informació cultural del centre, adaptant-se als diferents tipus de públic i tenint en compte les seves necessitats i interessos. - Garantir el compliment de la normativa del centre i participar en la conservació de les col·leccions i obres d'art exposades dins de l'espai cultural. - Controlar els espais expositius i vetllar pel bon funcionament de la visita. Què t'oferim: - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continu: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-te també forma part del procés. - Contracte: interinitat. - Jornada laboral i horaris: 23 h/setmanals. De dimarts a dijous de 14:30 h a 19:15 h. Dissabtes i diumenges alterns de 9:45 h a 19:15 h. - Incorporació: immediata. - Lloc del centre de treball: Sitges.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
guia
Consultor/a Success Factors
Desde Grupo Digital, estamos en búsqueda de un/a Consultor/a Success Factors para proyecto de uno de nuestros clientes. Duración: estable. Ubicaciones posición: Madrid y/o Barcelona. Modalidad de trabajo: Remoto, con reuniones puntuales en cliente y trabajo en momentos críticos de proyecto (Madrid o Barcelona). Horario: 9:00 a 19:00 de lunes a jueves, viernes de 8:00 a 14:30. Salario: Valorable en función de experiencia (hasta 62.000 € B/A) Tipo de proyecto: Implantación de Nómina en SuccessFactors (EC Payroll) Requisitos: * Al menos 5 años de experiencia * Conocimiento de herramientas: SuccessFactors EC Payroll, SAP HCM, SuccessFactors Empleado Central, SCPI, Integration Center, ABAP ¿Qué ofrecemos? * Salario competitivo en función de la experiencia * Contrato indefinido u Opción de Contrato Mercantil * 22 días laborables de vacaciones * Plan de retribución flexible: Seguro médico, cheques guardería, cheques transporte * Formación en Tecnología y Soft Skills * Programa de referidos: 500 € por candidatos recomendados que se incorporen con nosotros Grupo Digital Somos un equipo de más de 100 profesionales tecnológicos, en el que encontrarás proyectos estables, en los principales clientes nacionales e internacionales, desarrollando soluciones de Inteligencia Artificial, Cloud, Ciberseguridad, etc. Nos comprometemos a estar a tu lado en todas las fases del proyecto, para asegurarnos que creces profesionalmente con nosotros y que tu aportación cuenta. ¿Quieres estar al día con las últimas tecnologías y buscas nuevos desafíos? ¡Envíanos tu CV y nos ponemos en contacto contigo! #SAPSuccessFactors #SAPSFSF #SAP
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
consultor
Tienes don de gentes y te gusta trabajar en equipo? Únete a nostros
¿Quieres potenciar tu carrera inmobiliaria o iniciar una profesión de éxito en un sector en constante crecimiento? En RE/MAX Grup Direct, ponemos a tu disposición una red de oficinas local e internacional, formación de alto nivel y un plan de negocio personalizado para maximizar tu rendimiento. Nos especializamos en diferentes tipos de propiedades, con las mejores condiciones del mercado.
Jornada sin especificar
Contrato autónomo
30.000€ - 150.000€ bruto/año
comercial
Business Information Officer Cybersecurity/ Inglés C1/ Remoto

Experis, somos una compañía especializada en servicios profesionales y gestión de proyectos IT asociados a nuestras 5 prácticas: Soluciones Digitales, Cloud & Infrastructure, Enterprise Applications, Cibersecurity y Digital Workspace.

En experis, buscamos un Business Information Security Office Cybersecurity remoto residentes España. Inglés C1 , sólo se trabaja en inglés.

Requisitos

• To work together with cybersecurity, business and technology, and improve the security posture and IT hygiene in the business domains.

• To build and maintain strong relationships with CIOs, business leaders and project managers, and acting as cyber subject matter experts and single point

of contact for cybersecurity issues and initiatives in the domain.

• To help the business to have a good understanding of the cybersecurity risks, threats and attacks, and help them to ensure cyber risks are identified,

assessed, mitigated and monitored correctly.

• To ensure products and applications are developed following the security standards and guidelines

• To ensure reducing the attack surface of the business domain through the tracking, prioritization, and remediation of internal and external vulnerabilities

• To report to relevant stakeholder the status of the security posture and progress of the cyber initiatives of the domain.

Skills:

- At least 6-8 years experience related to Cyber Risk Management/Information Security (experience in financial services)

- Degree such in computer science, engineering or similar

- High level of English

- Strong working knowledge, understanding and experience in building, driving, and maturing effective Cyber Risk programs.

- Global vision of cybersecurity

- Knowledge in IT operations and processes.

- Excellent written and verbal communication skills, interpersonal and collaborative skills, and the ability to communicate information security and riskrelated concepts to technical and nontechnical audiences.

- Strong negotiating, conflict resolution, influencing and stakeholder management skills

- Capable of producing high quality output with a strong focus on attention to detail.

- Strong communication skills, both written and verbal, to communicate effectively across a wide range of stakeholders.

The following would also be great...

- Knowledge of Santander Cybersecurity systems and infrastructure

- Certified Information Security Manager ("CISM")

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
administrador-sistemas, informatico
Teleoperador/a comercial banca y finanzas

Ets una persona amb experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip!

Formaràs part d'un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T'encarregaràs de l'emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.


No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!


Formaràs part d'un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d'un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!


Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d'aquest projecte immediatament!


T'esperem!

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
teleoperador
¿Te gustaría ser el puente entre la tecnología y la industria en uno de los sectores más desafiantes y en plena transformación? Desde Adecco Selección estamos colaborando con Renault Group para encontrar un perfil con visión estratégica, capacidad de gestión y pasión por la innovación digital para unirse a su equipo como Responsable Funcional de Sistemas de Información en el área de fabricación de vehículos. Serás el nexo entre la tecnología y la fábrica, garantizando que las aplicaciones que dan soporte a la producción estén alineadas con la estrategia IT de la compañía. Liderarás la implementación de nuevas soluciones digitales que impulsen la eficiencia operativa, propondrás mejoras innovadoras que maximicen el valor del negocio e integrarás tecnologías de software y hardware adaptadas a las necesidades del entorno industrial. Además, serás el referente funcional para los equipos de planta, acompañándolos en el uso inteligente de los sistemas de información para optimizar sus procesos diarios.   ¿Qué harás en tu día a día? - Análisis funcional: Identificar y traducir las necesidades de los equipos de fábrica en soluciones técnicas, ya sea desarrollando directamente o coordinando con los equipos de desarrollo. - Soluciones basadas en datos e IA: Diseñar propuestas de valor con foco en Data e Inteligencia Artificial, respetando siempre la estrategia técnica y de ciberseguridad del Grupo. - Gestión de proyectos: Liderar iniciativas end-to-end, asegurando calidad, control de costes y cumplimiento de plazos. - Pruebas y despliegues: Validar resultados funcionales y coordinar el lanzamiento de nuevas soluciones en producción. - Soporte y evolución continua: Organizar el mantenimiento operativo y la mejora continua de los sistemas ya implantados. - Diseño y desarrollo técnico: Colaborar en tareas técnicas (análisis, diseño, desarrollo y despliegue de software). - Innovación tecnológica: Identificar nuevas tecnologías, adaptarlas al entorno industrial y aplicarlas con el apoyo de expertos/as.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Especialista técnico Murex (Híbrido)
Desde Grupo Digital, buscamos varios perfiles especialistas en Murex para trabajar con uno de nuestros grandes clientes. Lugar de trabajo: Madrid. Modalidad: híbrido (3 días semana presencial). Salario: negociable en función de experiencia. Requisitos: * Estudios en áreas STEM. * Conocimientos demostrables en SQL y Shellscripting. * Experiencia en desarrollos Murex, preferiblemente en el módulo Datamart y otros aplicativos de mercados. * Capacidad de gestión y autonomía en proyectos de frontoffice. * Nivel de inglés avanzado. Experiencia deseada según perfil: * Perfiles junior: Experiencia en desarrollos en Murex u otros aplicativos de mercados. * Perfiles medios: Mínimo dos años de experiencia en desarrollos Murex para el módulo Datamart y experiencia adicional en el módulo Exchange. * Perfiles senior: Mínimo cuatro años de experiencia en desarrollos en aplicativos de mercados/frontoffice con autonomía y capacidad de gestión. ¿Qué es lo que le ofrecemos? * Salario competitivo en función de la experiencia * Contrato indefinido u Opción de Contrato Mercantil * 22 días laborables de vacaciones * Plan de retribución flexible: Seguro médico, cheques guardería, cheques transporte * Formación en Tecnología y Soft Skills * Programa de referidos: 500 € por candidatos recomendados que se incorporen con nosotros Grupo Digital Somos un equipo de más de 100 profesionales tecnológicos, en el que encontraras proyectos estables, en los principales clientes nacionales e internacionales, desarrollando soluciones de Inteligencia Artificial, Cloud, Ciberseguridad, etc.… Nos comprometemos estar a tu lado en todas las fases del proyecto, para asegurarnos que creces profesionalmente con nosotros, y que tu aportación cuenta. ¿Quieres estar al día con las últimas tecnologías y buscas nuevos desafíos? ¡Envíanos tu CV y nos ponemos en contacto contigo!
Jornada completa
Contrato indefinido
28.000€ - 38.000€ bruto/año
Gerocultor/a a jornada completa i parcial a La Ràpita

Vols formar part del nostre equip?

A L'Onada Serveis a les persones busquem Gerocultor/a per a treballar a la nostra residència de La Ràpita.

Les funcions de lloc de treball, són referents a l’assistència a la persona usuària en les activitats de la vida diària orientant-se cap a la promoció de la seva autonomia, la seva atenció personal i la del seu entorn, actuant en coordinació amb un equip multidisciplinar de treball.

Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?

Les vacants són de diferent naturalesa, amb diferents horaris i jornades però amb continuïtat.

No ho dubtis i inscriu-te a la nostra oferta, aquesta pot ser la teva oportunitat.

S'ofereix:

  • Contracte estable i per substitució.
  • Salari segons conveni GERCAT anual de 18.150,05€.
  • Horari en setmana curta i llarga a jornada completa, es treballen caps de setmana alterns, torns de dia i nit.
  • INCORPORACIÓ IMMEDIATA.

Compromís de L’Onada Serveis amb la diversitat i la igualtat d'oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits. L’Onada fa un pas ferm per la igualtat, t'hi vols sumar?

Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!

Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 18.000€ bruto/año
cuidador, gerocultor
Mediador/a Cultural para Museo (con inglés y francés)
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional. Volem incorporar un/a Mediador/ora Cultural per a un centre cultural emblemàtic al cor de la ciutat de Barcelona. La teva funció principal serà realitzar visites guiades per a facilitar la comprensió de les obres del centre a les persones visitants, adaptant el contingut segons el públic i procurant garantir la millor experiència possible. Què faràs en el teu dia a dia: - Guiar al públic visitant durant el recorregut, proporcionant informació clara i atractiva de les exposicions, com també fomentar la interacció amb les persones generant una experiència dinàmica. - Explicar conceptes relacionats amb l'art i la cultura de manera accessible i enriquidora, adaptant el discurs segons el perfil del públic (grups, famílies, professionals, etc.). - Elaborar informes periòdics sobre el desenvolupament de les activitats i observacions rellevants per a la millora del projecte. Què t'oferim: - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: Fix discontinu. - Jornada laboral i horaris: 22,5 h / setmana: De dilluns a dimecres, de 14:45 a 20:15; dissabtes i diumenges, de 10:00 a 13:00 - Incorporació: immediata. - Lloc del centre de treball: Barcelona.
Jornada sin especificar
Contrato fijo discontinuo
Salario sin especificar
guia
Monitor/a Comedor Escolar Barrio Lacoma Ref. SMNTR
¡Serunion te está buscando! ¡Únete a nuestro equipo de monitores /as exclusivo en un centro escolar situado en Barrio de Lacoma! ¿Qué estamos buscando? * Serunion es una empresa líder en el sector de servicios de alimentación en el ámbito escolar. Nuestro compromiso es proporcionar comidas saludables y equilibradas a los/as estudiantes, promoviendo hábitos alimenticios positivos y un entorno de aprendizaje adecuado. Si tienes experiencia como monitor/a de comerdor escolar y buscas una oportunidad para demostrar tus habilidades, ¡esta oferta es perfecta para ti! * El requisito indispensable para trabajar con nosostros es que dispongas de tu Certificado de Delitos Sexuales y/o penales negativo actualizado, ya que en Serunion estamos comprometidos con el cuidado y pretección a la infancia y por ello desarrollamos un protocolo pionero en el sector. ¿ Cuales son tus responsabilidades? * Como monitor/a escolar de Serunion, desempeñarás un papel esencial en la promoción de un ambiente seguro y positivo en el comedor, donde tendrás la oportunidad de ser parte de nuestro equipo que se dedica a atender a los niños/as durante la comida generando hábitos correctos de comportamiento y alimentación. * Un desarrollo profesional continuo, llevando a cabo las actividades programadas y cumpliendo los objetivos establecidos, fomentando la participación de los niños y las niñas. * Organizar a los niños durante la hora de la comida, darles de comer y controlar que coman bien, así como ejercer una función educacional y de entretenimiento de los niños. ¿Qué ofrecemos? * Contarás con una jornada laboral parcial de 10 horas semanales, de lunes a viernes de 12:30 a 14:30 , lo que te permitirá disfrutar de tus fines de semana y tener un equilibrio entre tu vida profesional y personal. * Tu dedicación y talento serán reconocidos con un sueldo acorde al convenio. * Contaras con una incorporación inmediata en empresa líder en restauración, con presencia nacional y parte de grupo internacional de gran relevancia Si estás interesado/a .... En unirte a nuestro equipo como monitor/a de comedor escolar en Serunion y crees que tienes la pasión y las habilidades necesarias para tener un impacto positivo en la comunidad escolar, te invitamos a que te inscribas en la oferta Una vez que te inscribas en la oferta, recibirás un mensaje por WhatsApp con un enlace para realizar tu entrevista virtual de forma rápida y sencilla con DANI. ¡Estate atento/a y prepárate para dar el siguiente paso en tu camino laboral con Serunion!
Jornada sin especificar
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
monitor
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida. Funciones: Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad. Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales. Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
formacion
SALESFORCE Consultor sr + Catalan ** REMOTO
En GP DIGITAL necesitamos para cliente de sector publico cubrir la vacante de Consultor Salesforce SR Consultor / desarrollador SALESFORCE para CRM ambito SALUD realizará las tareas siguientes: * modelizar en la herramienta los flujos solicitados por el cliente * toma de requerimientos con el cliente * validación de los flujos parametrizados * preparación de planes de prueba * documentación Ubicación ESPAÑA >> imprescindible residir en territorio español CATALAN imprescindible Modalidad de trabajo: 100% remoto Requisitos minimo 4 años de experiencia en puesto similar * Conocimiento profundo de Salesforce Sales Cloud, Service Cloud y Experience Cloud * Experiencia gestionando implantaciones de Salesforce, desde la toma de requisitos hasta el despliegue. * Conocimiento de las mejores prácticas de Salesforce, modelos de seguridad y gobernanza de datos. * Familiaridad con Salesforce Data Cloud (anteriormente CDP) para gestionar datos de clientes de múltiples fuentes. * Capacidad para configurar la ingesta, unificación, resolución de identidad y segmentación de datos en Data Cloud. * Capacidad para crear objetos personalizados, flujos de trabajo y automatizaciones utilizando herramientas declarativas de Salesforce. Valorable * ingenieria infrmatica * Experiencia proyectos del sector publico ¿Qué ofrecemos? * Salario competitivo * Contrato indefinido -- opcion contrato colaboracion mercantil * Formación en Tecnología y también en 'Soft Skills' * Plan de retribución flexible (seguro médico, .. ). * Buen ambiente de trabajo, innovador, abiertos e inclusivos. en cuanto a nosotros Grupo Digital Somos un equipo de más de 100 profesionales tecnológicos, en el que encontraras proyectos estables, en los principales clientes nacionales e internacionales, desarrollando soluciones de Consultoria, CRM, ERP´s Desarrollo de aplicaciones, Big data, Inteligencia Artificial, Cloud, Ciberseguridad, etc.… Nos comprometemos estar a tu lado para asegurarnos que creces profesionalmente con nosotros, Ampliar informacion en nuestra web www.grupodigital.eu
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico
Gestor/a Planificación Corporativa

Quins projectes desenvolupem?

Planificació Corporativa, departament integrat en l'àrea de Comptabilitat, Control de gestió i Capital, té com a objectiu proporcionar la informació necessària als òrgans de govern i direcció del Grup perquè puguin prendre les decisions estratègiques necessàries per a assegurar la seva rendibilitat i solvència a mitjà i llarg termini. Per a exercir la seva funció requereix de la participació de múltiples departaments de l'Entitat així com de les filials.

El seu àmbit d'activitat és molt ampli emmarcat en la gestió de la rendibilitat del negoci i abasta des de la participació en comitè de productes i en la definició de les mètriques de rendibilitat ajustada al risc fins a l'elaboració de projeccions a diferents horitzons temporals i baix diferents escenaris i seguiment constant d'aquestes, com la quantificació de capital econòmic per risc de rendibilitat de negoci.

En termes generals, el departament és responsable d'aterrar l'estratègia de l'Entitat, que inclou l'elaboració de l'exercici de pressupost anual del Grup CaixaBank. Addicionalment, actua com a garant de la coherència global entre els diferents processos de planificació/seguiment del Grup, vetllant, especialment, per l'alineació del pressupost amb els objectius comercials definits en l'esquema de prima i incentius de la xarxa.

La posició vacant està situada en concret en l'equip de Projeccions Financeres, encarregat d'elaborar les previsions del Compte de Resultats i del Balanç, així com dels principals *KPIs per a analitzar la rendibilitat del Grup en diferents horitzons temporals i escenaris alternatius. Addicionalment, és l'equip encarregat de coordinar la documentació i les presentacions que s'eleven a *OOGG i l'Alta Direcció per a donar suport a la presa de decisions en la gestió del Grup.

Les responsabilitats associades a aquesta vacant abasten un ampli espectre de temàtiques que van donis de l'elaboració del pressupost fins a anàlisi e *business casis. En concret destaquen la participació en:

  • Visió de Rendibilitat de Negoci del Grup en sentit ampli:
    • Pressupost del Grup CaixaBank i visió a mitjà i llarg termini.
    • Anàlisi de la posició financera de les filials i la seva aportació al Grup.
    • Seguiment continuat del pressupost.
    • Requeriments de Capital Econòmic del Risc de Rendibilitat de Negoci
  • Elaboració de la documentació per a diferents Comitès, l'Alta Direcció i *Investor *Relation.
  • Anàlisi de *business casis
  • Elaboració de manuals de procediments, *governance…

Què oferim?

  • Formar part del “Banc més innovador a Europa Occidental 2021” segons els premis The Innovators de la revista nord-americana Global Finance.
  • Desenvolupar una carrera professional interna.
  • Programa d'onboarding i seguiment de desenvolupament professional, amb avaluacions individuals.
  • Programa de desenvolupament formatiu individualitzat. Accés a la nostra plataforma en línia de formació amb un ampli catàleg autoformatiu, perquè el teu aprenentatge sigui continu.
  • Atractiu paquet de beneficis socials: assegurança de salut, pla de pensions, ajut d'estudis i condicions financeres preferents.
  • Retribució flexible aplicat a transport, formació, idiomes, entre d'altres.
  • Mesures de flexibilitat
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior