Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(1)
A Coruña(6)
Albacete(2)
Alicante(13)
Almeria(4)
Andorra(1)
Asturias(7)
Badajoz(2)
Barcelona(171)
Bizkaia(7)
Burgos(2)
Caceres(3)
Cádiz(5)
Cantabria(1)
Castellón(2)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(4)
Gipuzkoa(8)
Granada(4)
Guadalajara(2)
Huelva(3)
Huesca(4)
Illes Balears(4)
Jaén(2)
Las Palmas(6)
León(1)
Lleida(8)
Madrid(183)
Málaga(12)
Murcia(7)
Navarra(3)
Pontevedra(2)
Santa Cruz de Tenerife(5)
Sevilla(6)
Sin especificar(18)
Tarragona(3)
Toledo(1)
València(15)
Valladolid(2)
Zamora(1)
Zaragoza(11)
Mostrar
más
menos
Población:
Breda(1)
Aiguaviva(1)
Amer(3)
Anglès(4)
Arbúcies(4)
Argelaguer(4)
Banyoles(14)
Besalú(2)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(9)
Caldes de Malavella(2)
Campllong(1)
Cassà de la Selva(13)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(7)
Celrà(3)
Cornellà del Terri(5)
Escala (L')(8)
Far d'Empordà (El)(2)
Figueres(35)
Flaçà(1)
Fontanals de Cerdanya(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(5)
Girona(166)
Hostalric(9)
Jonquera (La)(6)
Llagostera(3)
Llançà(1)
Lloret de Mar(3)
Maçanet de la Selva(12)
Massanes(1)
Olot(57)
Palafrugell(1)
Palamós(5)
Palol de Revardit(2)
Pals(1)
Peralada(1)
Puigcerdà(3)
Ribes de Freser(3)
Riells i Viabrea(5)
Ripoll(9)
Riudarenes(6)
Riudellots de la Selva(18)
Roses(2)
Salt(10)
Sant Climent Sescebes(1)
Sant Feliu de Buixalleu(4)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Gregori(2)
Sant Hilari Sacalm(3)
Sant Jaume de Llierca(6)
Sant Joan les Fonts(3)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(12)
Sant Miquel de Campmajor(3)
Sant Pere Pescador(2)
Santa Coloma de Farners(2)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(2)
Saus, Camallera i Llampaies(2)
Sils(7)
Torroella de Montgrí(3)
Vall de Bianya (La)(1)
Ventalló(1)
Vilablareix(8)
Vilafant(1)
Vilamalla(7)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1)
Estudios mínimos:
Sin especificar(1)
Jornada laboral:
Completa(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona » Empleos en Breda

Ofertas de empleo en Breda de Administración empresas

1 ofertas de trabajo en Breda de Administración empresas


Controller financer

El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.

Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.

FUNCIONS:

Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.

Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.

Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les

Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.

Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.

Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.

Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.

Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
  • Paper protagonista en la organització
  • 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
  • Retribució en funció d'experiència aportada
  • Creixement professional tant fucional com econòmic
  • Bon ambient de treball.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Anterior
Siguiente