Des de Quality Temporal, estem cercant un/a Helpdesk - Tècnic/a de Sistemes per donar suport al departament informàtic d'una empresa en fase de creixement. La persona seleccionada treballarà principalment a la planta de Les Presses (Olot) i s'encarregarà de realitzar tasques de suport tècnic i atenció a l’usuari. Les principals funcions serán: -Suport i resolució d’incidències en sistemes Windows. -Coneixements i gestió de la suite ofimàtica Microsoft Office 365. -Gestió d’usuaris de Microsoft 365 i Microsoft Teams. -Control i administració d’Active Directory. -Gestió i administració de SharePoint 365. -Resolució d’incidències de xarxa i switching. -Suport tècnic als llocs de treball. -Resolució i gestió d’incidències de perifèrics (impressores de xarxa, etiquetadores, etc.). Oferim: -Incorporació en una empresa sòlida i en creixement. -Bon ambient de treball. -Estabilitat laboral. -Jornada completa de dilluns a divendres. -Condicions salarials en funció de l'experiència i valors aportats.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
helpdesk, informatico
Anterior
1 de 1
Siguiente
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
¿Quieres crear una alerta?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.