Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(348)
Álava/Araba(238)
Albacete(96)
Alicante(538)
Almeria(132)
Andorra(14)
Asturias(226)
Avila(41)
Badajoz(100)
Barcelona(4.988)
Bizkaia(622)
Burgos(181)
Caceres(84)
Cádiz(202)
Cantabria(192)
Castellón(259)
Ceuta(13)
Ciudad Real(109)
Córdoba(183)
Cuenca(51)
Gipuzkoa(361)
Girona(570)
Granada(167)
Guadalajara(147)
Huelva(81)
Huesca(132)
Illes Balears(673)
Jaén(88)
La Rioja(192)
Las Palmas(408)
León(146)
Lleida(230)
Lugo(93)
Madrid(3.989)
Málaga(634)
Melilla(16)
Murcia(550)
Navarra(288)
Ourense(70)
Palencia(86)
Pontevedra(262)
Salamanca(91)
Santa Cruz de Tenerife(227)
Segovia(59)
Sevilla(612)
Sin especificar(633)
Soria(44)
Tarragona(518)
Teruel(75)
Toledo(218)
València(1.075)
Valladolid(301)
Zamora(69)
Zaragoza(640)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1.741)
Administración Pública(1)
Atención a clientes(719)
Calidad, producción, I+D(1.314)
Comercial y ventas(2.237)
Compras, logística y almacén(2.080)
Diseño y artes gráficas(132)
Educación y formación(279)
Finanzas y banca(56)
Informática y telecomunicaciones(1.012)
Ingenieros y técnicos(1.880)
Inmobiliario y construcción(781)
Legal(133)
Marketing y comunicación(628)
Otras actividades(1.768)
Otros(3.711)
Profesiones y oficios(1.254)
Recursos humanos(492)
Sanidad y salud(1.006)
Sector Farmacéutico(172)
Turismo y restauración(876)
Ventas al detalle(90)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(421)
Ciclo Formativo Grado Medio(161)
Ciclo Formativo Grado Superior(157)
Diplomado(328)
Doctorado(7)
Educación Secundaria Obligatoria(3.421)
Enseñanzas artísticas (regladas)(1)
Formación Profesional Grado Medio(844)
Formación Profesional Grado Superior(878)
Grado(1.115)
Ingeniero Superior(209)
Ingeniero Técnico(13)
Licenciado(102)
Máster(49)
Otros cursos y formación no reglada(5)
Otros títulos, certificaciones y carnés(66)
Postgrado(7)
Sin especificar(13.539)
Sin estudios(1.039)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.048)
Indiferente(547)
Intensiva - Indiferente(249)
Intensiva - Mañana(194)
Intensiva - Noche(30)
Intensiva - Tarde(52)
Parcial - Indiferente(2.262)
Parcial - Mañana(174)
Parcial - Noche(90)
Parcial - Tarde(269)
Sin especificar(5.447)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(117)
Autónomo(1.009)
De duración determinada(2.863)
De relevo(7)
Fijo discontinuo(405)
Formativo(198)
Indefinido(8.943)
Otros contratos(5.654)
Sin especificar(3.166)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de molins cement

5 ofertas de trabajo de molins cement


(HRBP) Técnico/a de Personas

En Molins Cement producimos clínkers eficientes que nos permiten la fabricación y comercialización de productos Pórtland. Distribuimos cemento Pórtland blanco producido en nuestra planta de Túnez y contribuimos a la producción de cemento de aluminato de calcio con las marcas Electroland y Aluminite.

DESCRIPCIÓN DEL PUESTO

Como integrante del equipo de personas tu objetivo será impulsar los diferentes procesos y acciones de la función, alineándolos con las necesidades del negocio y sus personas trabajadoras, así como también con las políticas de la Dirección de Personas de España.

Buscamos una persona con perfil generalista que, en dependencia de la Dirección de Personas de negocio, vele por la ejecución, coordinación y supervisión de todas las políticas, procedimientos y proyectos de la función.

PRINCIPALES FUNCIONES

  • Impulsar las acciones del plan estratégico de la función: desarrollo, liderazgo, engagement, compensación y beneficios, relaciones laborales, acción social, etc.
  • Identificar las necesidades de desarrollo de las personas y proponer las acciones formativas a incorporar al plan anual de formación, así como la identificación de altos potenciales y talentos para planes de sucesión.
  • Organizar y coordinar cursos, talleres y programas de desarrollo, así como evaluar y medir la efectividad de las formaciones impartidas.
  • Examinar las vacantes a cubrir y liderar los procesos de selección, sabiendo concretamente cuáles son las carencias de talento y qué perfil de persona podrá encajar en cada puesto de trabajo.
  • Organizar y seguir los procesos de onboarding e inducción de las nuevas personas trabajadoras.
  • Gestión del talento: seguimiento del proceso de evaluación de desempeño, junto con el apoyo a la Dirección para elaborar y desarrollar planes de carrera y sucesión, así como implementar estrategias para atraer, retener y desarrollar el mejor talento, y ser competitivos en el mercado.
  • Seguimiento y evaluación de acciones de mejora del clima laboral, definiendo estrategias para la creación y mantenimiento de un clima organizacional favorable para los equipos, que optimice la productividad.
  • Implementar y supervisar las políticas y procedimientos de compensación y beneficios, junto con la gestión administrativa que impacta en la nómina.
  • Participación y soporte a la Dirección en diferentes foros de negociación con la RLT (Comité de Empresa), como negociaciones de convenio, Comisiones paritarias, Comités de Seguridad y Salud, Planes de Igualdad, etc.
  • Velar por el cumplimiento de la legislación laboral.
  • Facilitar y promover acciones para la mejora de la comunicación interna.
  • Organizar y coordinar eventos internos que fomenten la cohesión del equipo.
  • Interlocución fluida con el negocio de Calucem by Molins para coordinar las acciones y necesidades de las personas trabajadoras en el centro de España de este negocio.
  • Desarrollar, implementar y comunicar políticas y procedimientos internos.
  • Elaborar informes y análisis relacionados con indicadores de gestión de la función.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
OPERARIO/A DE PRODUCCIÓN

Precisamos incorporar de forma temporal personal para realizar la supervisión y operación de instalaciones productivas, mantenimientos preventivos y las limpiezas industriales para mantener las secciones en correctas condiciones de funcionamiento.

El horario será de turno de Mañana (6 a 14h), de Día (8 a 13h y 14 a 17h) o de Tarde (14 a 22h) en función de la semana de trabajo.

PRINCIPALES FUNCIONES

  • Operación y mantenimiento del equipo de trituración de materias primas.
  • Operación y mantenimiento de las ensacadoras y llenadora de Big-Bags.
  • Limpieza industrial de material de proceso.
  • Rutas preventivas de limpieza.
  • Supervisión de descargas de suministros.
  • Control y vaciado de los contenedores de proceso.
  • Carga de camiones y contenedores de clientes.
  • Supervisión y operación del correcto funcionamiento de las cargas a granel.
  • Tareas varias de expediciones: preparación pedidos, recomposición palets,…
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
INFORMATION SECURITY ADMINISTRATOR

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management.

Our long history has been possible thanks to a team over 6,200 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are looking for a talented and dedicated professional to join the Information Security team reporting the Cybersecurity Manager.

The person in this position will be responsible for a broad range of tasks, including the day-to-day administration of cybersecurity tools and devices, as well as first-level and second-level support for security information and incident management. Their role may also include significant responsibilities regarding the security administration of a wide variety of IT systems across the enterprise.

Additionally, as legal and regulatory compliance drivers continue to grow in impact and importance, many of the security administrator's tasks may also be part of an audit support function.

In a world where cybersecurity has become the backbone of all business operations, your role will be key; and you will be able to contribute not only to protect our systems but also be the guardian of our clients’ trust. If you’re ready to take on this challenge and become the unsung hero in the digital age, we invite you to step forward and show that security is more than a job, it’s your passion.

MAIN RESPONSABILITIES

  • Security Operations
    • Participate in the design, implementation and operation of different security solutions in place.
    • Perform system security administration on designated technology platforms, including operating systems, applications, and network security devices, in accordance with the defined policies, standards and procedures of the organization, as well as with industry best practices and vendor guidelines.
    • You will need to be involved in heterogeneous projects in order to assure Security by default principles, giving the most suitable solutions to meet the right balance between business needs and cybersecurity requirements.
  • Security Management
    • Develop and maintain corporate security policy documentation (policies, procedures, guidelines, etc.)
    • Lead actions aimed at improving the cybersecurity culture of the organization.
    • Ensure alignment with Security Master Plan and associated budget.
  • Risk Management
    • Track lessons learned from security incidents and drive the remediation of audit findings.
    • Ensure that security controls are effective.
    • Manage risk in a pragmatic and cost-effective manner to ensure stakeholder confidence.
    • Report on the overall effectiveness of the security programme in the security domains against defined key performance indicators and drive continuous improvement.
    • Continuous and tight collaboration with GRC team.
  • Technology Prescription
    • Assess and recommend technologies, tools and solutions.
    • Identify opportunities to optimize technology landscape.
    • Promote the implementation of new cybersecurity tools to improve the security posture and propose innovative solutions according to the state of the art.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management. Our long history has been possible thanks to a team over 6,300 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are looking for a Experienced SAP Project Manager adept at leading cross-functional teams, implementing scalable solutions, and ensuring successful project delivery within budget and timeline defined. Proven track record of driving efficiency and innovation in SAP projects, with a focus on maximizing business value and client satisfaction.

Reporting to IT delivery Service Manager you will contribute significantly to the exciting digitalization journey facilitating knowledge, processes and technology within an environment of efficiency, growth and innovation.

MAIN RESPONSIBILITIES

  • Lead, coordinate and execute the projects assigned to him/her. Support group companies to optimize their management and decision making.
  • Participate in the design of project execution strategies, architectures and planning.
  • Work with the different Project Managers, Business Partners and Key Users.
  • Support configurations and assist in functional change requests.
  • Participate in the implementation of new solutions.
  • Training internal business units.
  • Dealing with the internal customer with a close, honest and differential approach.

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar

At Cementos Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management.

Our long history has been possible thanks to a team over 6,200 employees in twelve countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.

We are committed to embrace a technological transformation and leverage advanced solutions to drive innovation and stay ahead of the market.

To achieve this goal, we are opening the position of Enterprise Architect at Cementos Molins. The candidate will will play a crucial role in shaping our technological landscape.

The Enterprise Architect catalogs, develops, coordinates, communicates, maintains, and enforces the overall Enterprise Architecture Models, Representations, Initiatives, Capabilities, and Standard Components used by the Enterprise to perform all business and technology related activities.

This is an exciting opportunity to build the future of our organization through innovative tech and digital strategies and solutions, to learn and develop in a dynamic, innovative and global environment in one of the company's strategic pillars.

MAIN RESPONSABILITIES

  • Architectural Strategy: Develop and implement an effective enterprise architecture strategy aligned with business objectives.
  • Blueprint Design and Implementation
    • Design and oversee the implementation of scalable and efficient EA blueprint that meets current and future business needs, based on technology solutions that support business growth, operational efficiency, and innovation
    • Develop transition roadmap from the current to the future landscape.
    • Participate in the planning and execution of technology selection and oversee implementation projects.
  • Technology Evaluation and Selection:
    • Assess and recommend technologies, tools, and solutions.
    • Identify opportunities to optimize technology landscape.
  • Standardization:
    • Define and maintain the EA standards, principles and guidelines.
    • Ensure alignement of projects to these standards to maintain consistency and coherence across the IT landscape.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente