Buscamos un/a Administrador/a de Sistemas y Cloud para gestionar, optimizar y securizar la infraestructura tecnológica en entornos on-premise y cloud de una compañía con presencia internacional y sede en la ciudad de Girona.
Serás clave en la administración de servidores, redes, almacenamiento y servicios cloud, garantizando disponibilidad, escalabilidad y eficiencia operativa.
También deberás diseñar e implementar soluciones de infrestructuras de TI.
En tu día a día gestionarás las operaciones IT, sistemas críticos, incluyendo servidores SAS / NAS, máquinas virtuales, AD, etc.
También deberás automatizar tareas usando PoweShell y Bash, soporte L2 y L3, etc...
OFRECEMOS:
Proyectos innovadores con tecnologías punteras.
Horario flexible (híbrido).
Formación continua y certificaciones.
Un equipo dinámico y con buen ambiente.
Incorporación inmediata, indefinida y totalmente estable en compañía totalmente consolidada y salario en función de lo que seas capaz de aportar y además tend´ras muchisimo recorrido porofesional, el que tú quieras!
Si te apasionan los sistemas, la infraestructura y la nube, ¡te estamos buscando!
Des de Marlex estem col·laborant directament amb INDCAR, fabricant de referencia a nivell Europeu en la gamma de minibusos, amb presència a nivell internacional, amb plantes productives a Espanya i Romania, i delegacions comercials pròpies a França i Itàlia. INDCAR es distingeix per l’alta qualitat dels seus productes i per ser una marca reconeguda en el sector.
Actualment es troba immers en un important procés de transformació estratègica, tant a nivell industrial com a nivell cultural i organitzacional, en el qual posa a la persona en el centre de totes les seves activitats.
Per aquest motiu, estem cercant un/a Consultor/a ERP (Infor LN).
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Pròximament, juntament amb una consultoria informàtica, estan iniciant una migració de l’ERP Infor al Cloud, de manera que la persona que s’incorpori serà la persona responsable del projecte, la implementació i posterior gestió del canvi i manteniment.
Les teves principals funcions a realitzar seran....
• Manteniment del Software de gestió empresarial ERP
-Suport “help desk” incidències dels usuaris
-Gestió d’incidències transferides al fabricant o a consultoria externa
-Formació a usuaris
-Creació i manteniment de documentació (procediments, manuals...)
-Manteniment i gestió de tasques automatitzades
-Gestió d’usuaris , administració de permisos i perfils
-Instal·lació i actualització del programari estàndard
-Seguiment i control de processos
-Anàlisis funcional i desplegament de nous requeriments
• Reporting i BI (Business Intelligence)
-Creació i manteniment de reports amb l’aplicació de reporting del ERP
-Creació i manteniment de nous KPI amb eines de BI
• Integració de solucions amb el ERP i desenvolupament de personalitzacions
- Dissenyar i coordinar integracions d’aplicacions amb el ERP
- Desenvolupament de petites personalitzacions a mida
Què s’ofereix?
• Participar en un procés de canvi organitzacional i cultural pioner a la zona i en el sector.
• Formar part d’una empresa líder i consolidada en el seu sector, en la que el/la candidat/a seleccionat/da podrà créixer professionalment, aprenent coses noves cada dia, i tenint l’oportunitat de treballar amb total autonomia, però sempre formant part d’un equip i treballant de manera interdepartamental, dins una estructura plana d’equips autogestionats sense jerarquies
• Projecte estable, amb salari competitiu i flexibilitat horària, i possibilitat de teletreball el 30% de la jornada, per potenciar al màxim la conciliació entre la vida professional i la personal.
• Distribució d’una part del resultat del grup entre totes les persones de l’organització.
• Participar en les decisions importants i rellevants de la empresa
• Treballar en un entorn de confiança, i màxima comunicació, amb total transparència.
Nuestro cliente es una importante cadena hotelera, en constante crecimiento y expansión.
Queremos reforzar el equipo de programadores con un Full Stack PHP. En este rol, serás responsable de desarrollar y mantener aplicaciones web completas, desde el front-end hasta el back-end. Si eres apasionado por la programación y te encanta trabajar en un entorno colaborativo, ¡esta es tu oportunidad!
FUNCIONES:
Desarrollo Full Stack: Colaborar en el diseño, desarrollo y mantenimiento de aplicaciones web desde la parte front hasta la parte back, utilizando una variedad de tecnologías, incluyendo API-Rest, NodeJS y PHP.
Integración de API: Trabajar en la integración de API externas y servicios web para mejorar la funcionalidad de las aplicaciones.
existentes.
Colaboración Interfuncional: Trabajar en estrecha colaboración con otros equipos de desarrollo, diseñadores y expertos en UX/UI para garantizar que los proyectos cumplan con los objetivos comerciales y las necesidades de los usuarios.
Desarrollo Front-end y Back-end: Contribuir tanto al desarrollo de la parte cliente como servidor para crear soluciones web completas y funcionales.
Pruebas y Depuración: Realizar pruebas unitarias y depurar problemas técnicos para garantizar la calidad del software.
OFRECEMOS:
Nuestro cliente es una importante cadena hotelera, en constante crecimiento y expansión.
Queremos reforzar el equipo de programadores con un Full Stack PHP. En este rol, serás responsable de desarrollar y mantener aplicaciones web completas, desde el front-end hasta el back-end. Si eres apasionado por la programación y te encanta trabajar en un entorno colaborativo, ¡esta es tu oportunidad!
FUNCIONES:
Desarrollo Full Stack: Colaborar en el diseño, desarrollo y mantenimiento de aplicaciones web desde la parte front hasta la parte back, utilizando una variedad de tecnologías, incluyendo API-Rest, NodeJS y PHP.
Integración de API: Trabajar en la integración de API externas y servicios web para mejorar la funcionalidad de las aplicaciones.
existentes.
Colaboración Interfuncional: Trabajar en estrecha colaboración con otros equipos de desarrollo, diseñadores y expertos en UX/UI para garantizar que los proyectos cumplan con los objetivos comerciales y las necesidades de los usuarios.
Desarrollo Front-end y Back-end: Contribuir tanto al desarrollo de la parte cliente como servidor para crear soluciones web completas y funcionales.
Pruebas y Depuración: Realizar pruebas unitarias y depurar problemas técnicos para garantizar la calidad del software.
OFRECEMOS:
Des de Marlex Great People estem col·laborant amb una important empresa del sector industrial, ubicada prop de Figueres, que actualment vol incorporar a un/a Tècnic/a Informàtic/a per unir-se a l’equip.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Reportant al Responsable, i formant part de l’equip de Sistemes, les teves principals funcions seran...
• Posada en marxa de software i hardware específics del sector.
• Tasques de suport intern d'incidències de sistemes informàtics, de formacions i de documentació.
• Tasques internes de manteniment de sistemes.
• Avaluar contínuament les solucions tecnològiques implementades i realitzar ajustaments segons calgui.
• Mantenir-se actualitzat amb les darreres tendències i avenços en tecnologia per proposar millores contínues.
L’empresa ofereix...
• Contracte indefinit directament per empresa.
• Formació inicial.
• Horari flexible amb entrada de dilluns a dijous de 8h-a 9h i sortint a partir de les 16.30h (30 minuts per dinar), divendres intensiu de 8h-15h.
• Modalitat presencial de treball amb flexibilitat.
• Pla de creixement dins de la companyia.
• Beneficis com Mutua de Salut, servei Guarderia i Ticket Restaurant com a part del Pla de Retribució Flexible de l'empresa.
Des de Marlex, estem col·laborant amb una consultoria informàtica ubicada a La Garrotxa, que actualment està en creixement, i vol incorporar al seu equip a un/a COORDINADOR/A DE SISTEMES per incorporar a un dels seus principals clients amb presència multinacional.
La persona seleccionada serà responsable de supervisar, organitzar i coordinar el bon funcionament dels sistemes tecnològics dins de l’empresa.
Quina serà la teva missió a l’empesa?
• Planificar i coordinar projectes tecnològics, com la implementació de nous sistemes o la migració de dades.
• Garantir l'assignació adequada de recursos tecnològics i humans per a projectes i operacions.
• Coordinar actualitzacions de programari i maquinari per mantenir la infraestructura segura i funcional.
• Prioritzar i assignar la resolució de problemes tècnics reportats pels usuaris.
• Supervisar el compliment dels cronogrames i objectius dels projectes.
• Coordinar la implementació de noves tecnologies i garantir l'adaptació dels usuaris.
• Crear informes sobre l'estat dels sistemes, incidències, projectes en curs i mètriques de rendiment.
• Assegurar que els sistemes compleixin amb les regulacions i estàndards de seguretat i qualitat.
L’empresa ofereix…
• Contracte indefinit.
• Horari jornada completa amb flexibilitat.
• Possibilitats de desenvolupament professional.
• Entorn laboral multinacional, innovador i amb projectes tecnològics punters.
• Modalitat presencial amb flexibilitat.
• Paquet salarial competitiu.
Des de Marlex Great People, estem col·laborant amb una empresa distribuïdora de materials d’instal·lació (fontaneria, climatització, electricitat...), amb instal·lacions a Girona, que actualment vol incorporar a un/a Responsable de Sistemes, per tal de col·laborar en la planificació, disseny i gestió dels sistemes d'informació i tecnològics de l'empresa.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Reportant directament a gerència, la persona seleccionada haurà de dur a terme les següents funcions:
- Proporcionar suport tècnic de nivell expert per a la infraestructura de TI, sistemes i software. Valorable coneixements amb virtualització VmWare, cabines QNAP i servidors Windows i LINUX.
- Solucionar problemes de TI, tant relacionats amb Hardware com amb Software, de manera oportuna.
- Es valoraran coneixements en Microsoft Business Central i demés solucions del paquet (Dynamics, Field Service,...).
- Helpdesk o suport a usuari en coordinació amb serveis externs.
- Verificar el funcionament correcte del software de seguretat. Firewalls, Antivirus, Backups, Certificats, ....
- Gestionar i mantenir bases de dades, assegurant la integritat i seguretat de les dades.
- Col·laborar amb equips de TI per implementar actualitzacions de sistema, millores i integracions.
- Mantenir-se actualitzat amb els avenços més recents en tecnologies de TI i recomanar solucions innovadores per millorar l'eficiència operativa.
- Elaborar protocols o procediments funcionals.
- Control i desenvolupar el pressupost del departament.
- Assegurar la qualitat de les dades, la consistència i el compliment de les normatives i polítiques rellevants.
- Establir i aplicar mesures de seguretat de dades per protegir la informació sensible.
- Gestió d'equips amb un MDM (Mobile Device Management.
- Col·laborar amb equips multidisciplinaris, incloent científics de dades, analistes de negocis i professionals de TI, per impulsar iniciatives de dades i alinear-les amb els objectius de l'organització.
- Comunicar de manera efectiva conceptes tècnics complexos i resultats analítics a les parts interessades tècniques i no tècniques.
L’empresa ofereix...
- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
- Oportunitat de gestionar el departament i servei IT.
- Formar part d’un equip proper, en un entorn familiar amb bon ambient laboral.
- Horari a jornada completa de dilluns a divendres. Hi ha menjador a l’oficina.
- Modalitat presencial.
- Salari competitiu i incentius basats en el rendiment.
- Oportunitats de creixement professional i desenvolupament de carrera.
Des de Marlex Great Poeple, estem col·laborant amb una consultoria informàtica ubicada a La Garrotxa, que actualment està en creixement, i vol incorporar al seu equip a un/a Consultor TIC Junior (Sage 200).
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Consultor Senior, les principals funcions a realitzar seran:
• Analitzar i interpretar les necessitats del client.
• Participar en la implementació de l’ ERP (Sage 200) a nous clients.
• Personalitzar i parametritzar l’ERP (Sage 200) a mida segons les necessitats.
• Donar suport en tot el procés de la posada en marxa i fer un correcte seguiment.
• Resoldre els dubtes i les possibles incidències que s’originin
• Formació als usuaris del clients sobre l’utilització del Sage 200.
• Suport post-venda i seguiment.
L’empresa ofereix...
• Incorporació en una empresa consolidada dins el seu sector i amb presència en el territori.
• Contracte indefinit directe amb l'empresa.
• Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
• Pla de formació inicial i contínua a càrrec de l’empresa sobre SAGE 200.
• Horari laboral de dilluns a dijous horari partit de 9h-14h i de 15h-18h (amb flexibilitat), i els divendres jornada intensiva.
• Possibilitat de modalitat híbrida un cop consolidades les tasques (fins a 3 dies de teletreball).
• Possibilitat d’obtenir certificacions de SAGE.
• Retribució competitiva segons experiència aportada.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.