Des de Talent Room ajudem els nostres clients a trobar el talent adequat per a les seves organitzacions.
Amb més de 15 anys d’experiència en el sector, actualment col·laborem amb una empresa líder en assessorament tècnic que integra les diferents especialitats preventives: Seguretat en el Treball, Higiene Industrial, Ergonomia i Psicosociologia Aplicada, i Medicina del Treball.
Totes elles comparteixen un denominador comú: la salut i el benestar de les persones, i es regeixen pels principis de proximitat, excel·lència i democràcia interna.
Aquesta empresa es troba en la cerca d’un/a Administratiu/va per donar suport al departament de formació, ubicat a Vic.
Principals funcions:
Coordinar la logística dels cursos, incloent la programació, reserva d’aules i materials necessaris.
Gestionar la inscripció dels estudiants als cursos, assegurant una comunicació clara i oportuna.
Mantenir actualitzada la informació sobre els cursos a la plataforma digital i en tots els canals de comunicació.
Atendre consultes i proporcionar informació a estudiants i possibles clients sobre els cursos oferts.
Gestionar les plataformes de comunicació dels cursos, com ara FUNDAE, FLM i FLC.
Col·laborar amb l’equip d’administració en tasques generals, com arxivar documents i atendre trucades telefòniques.
Requisits:
Experiència prèvia en tasques administratives, preferiblement en el sector educatiu o de formació.
Habilitats organitzatives i capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament.
Bones habilitats de comunicació i atenció al client.
Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip, mostrant iniciativa i proactivitat.
S’ofereix:
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo
Adjunt/a de Director de Producció i Operacions
Per a empresa tècnica - tecnològica, líder en el desenvolupament de solucions per a equips audiovisuals automatitzats o robotitzats, seleccionem un/a Adjunt a Producció i Operacions. La missió del lloc de treball és la de donar suport a les activitats diàries de l'equip de producció i operacions, incloent-hi la programació de la producció, el seguiment de compres, la coordinació del personal i el control del magatzem. Aquest rol assegura un flux de treball fluid mitjançant l'assistència en la planificació operativa, l'entrada de dades, la comunicació amb proveïdors i el manteniment de registres precisos.
En dependència del/la Director/a de Producció, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
50% del temps, aprox:
- Preparar comandes de compra, fer seguiment de les entregues dels proveïdors i ajudar a mantenir els registres de compres.
- Recopilar cotitzacions de proveïdors, donar suport en la documentació de comparativa de preus i assistir en la preparació de negociacions de preus bàsiques.
20% del temps, aprox.:
- Col·laborar en l'elaboració i actualització dels calendaris de producció i fer seguiment del progrés de les tasques per garantir l'entrega puntual.
- Controlar els terminis de producció i comunicar retards o problemes a Gerència per a la seva resolució.
20% del temps, aprox.:
- Col·laborar en l'elaboració i distribució dels horaris de treball i col·laborar en la planificació de torns.
10% del temps, aprox.:
- Assistir en el manteniment dels registres d'inventari, verificar els nivells d'estoc i coordinar el moviment de materials amb l'equip del magatzem.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Formar part d'una empresa tecnològica innovadora i amb projecció internacional, guanyadora de múltiples premis de disseny i amb grans empreses clients tant en l'àmbit nacional com internacional.
- Horari amb flexibilitat d'entrada i amb sortida a partir de les 16:30h.
- Col·laborar directament en projectes innovadors per a importants empreses internacionals.
- Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements de compres, processos productius, logística i gestió d'inventaris.
- Fortes habilitats d'organització i gestió del temps.
- Domini de Microsoft Office (especialment Excel).
- Bones habilitats de comunicació i treball en equip.
- Persona capaç de diferenciar entre bona i mala qualitat relacionada amb el metall, l'alumini fresat i el treball de pintura.
- Motivació i facilitat per aprendre i créixer dins de l'àmbit d'operacions i de la gestió de la cadena de subministrament.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
ingeniero
Responsable tècnic d'Urbanisme
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Gestor / especialista en projectes urbanístics. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Programació de treballs i desenvolupament de noves implantacions arquitectòniques juntament amb el client/propietari que necessitin algún tipus de desenvolupament urbanístic (PAE's, modificacions de normes, reparcel·lacions, etc.).
- Desenvolupament dels projectes urbanístics indicats, desde la vessant del plantejament general del sòl (PAE?s, plans especials, modificacions de normes, reparcel·lacions,...).
- Gestió d'un petit equip de treball (2-3 persones) que posteriorment desenvoluparan el projecte.
- Assistència a reunions amb el client/propietari i l'Administració Pública per tal de buscar solucions als problemes de desenvolupament urbanístic.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: liderar i participar en projectes urbanístics per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h). Es pot valorar l'opció d'una col·laboració a mitja jornada, tot i que l'ideal és jornada completa.
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Capacitat de lideratge, comunicació assertiva, treball en equip, organització i planificació.
- Habilitats comunicatives per al tracte amb el client i amb col·laboradors interns.
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
50.000€ - 75.000€ bruto/año
supervisor,responsable,gerente
Enginyer/a de Producte (fabricant metal·lúrgic)
Històrica empresa industrial, fabricant de maquinària i referent internacional en el seu sector, requereix incorporar a la seva seu central d'Osona un/a Enginyer de Producte, la missió del/la qual serà responsabilitzar-se de la conceptualització i disseny de nous aparells, especialment des del vessant mecànic.
En dependència de Direcció Tècnica i formant part del Departament de Desenvolupament de Producte, les principals tasques i funcions del lloc de treball consisteixen a participar del desenvolupament tècnic i de la innovació permanent dels equips de maquinària que dissenya i fabrica l'empresa adhoc per a clients nacionals i internacionals, especialment des del vessant mecànic.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlid i prestigiós grup empresarial, referent internacional en el seu sector i en continu creixement.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional a Coordinador o Responsable del Departament d'Enginyeria.
- Horari: de dilluns a dijous; de 8h a 14h i de 15h a 17:30h. Divendres: de 8h a 14h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Capacitat creativa (enginyeril), capacitat d'aprenentatge, capacitat de gestió de projectes i capacitat d'organització.
- Coneixements en disseny mecànic i, preferiblement, coneixements de fred i calor industrial.
- Persona dinàmica i amb facilitat per al treball en equip.
- Coneixements avançats de software CAD 3D (preferiblement Solidedge o Solidworks.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència en la zona.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Mozo/a Carretillero - Vic (Estable)
¡ÚNETE?A?LA?FAMILIA?ONTIME! En?Ontime,?empresa?en?la?que?promovemos?una?política?de?contratación?inclusiva,?justa?para?todos?y?uno?de?los?líderes?en?operaciones?logísticas?integrales?en?Iberia,?¡seguimos?creciendo?y?queremos?que?formes?parte?de?nuestro?equipo!? Nos?enorgullece?contar?con?una?gran?red?de?profesionales?apasionados?por?la?logística?y?el?transporte,?comprometidos?con?la?excelencia?y?la?innovación. Te?apasiona?la?logística??¡Esta?es?tu?oportunidad!?Estamos?buscando?talento?para?diversos?roles,?y?ahora estamos en búsqueda para la nave de Vic, Mozo/a con carnet de carretillero, para realizar turno partido. Requerimos una persona que busque una oportunidad de desarrollo, persona responsable, con alta orientación a la mejora, dinámico y proactivo. Imprescindible tener CARNET DE CARRETILLERO VIGENTE. Funciones principales: - Carga y descarga de camiones. - Almacenamiento y movimientos en Almacen. - Distribución de mercancías según destino. - Inventario. - Lectura y etiquetaje. - Prescintar. Ofrecemos: - Contrato INDEFINIDO directo por empresa. - Salario según convenio. - De LUNES a VIERNES realizando turno partido de 07:00 a 10:00 y de 15:00 a 19:30 horas. - Incorporación inmediata. *Si tienes un certificado de discapacidad igual o superior al 33%, te animamos a inscribirte en nuestras ofertas de trabajo* ¡Si estás interesado no dudes en inscribirte a nuestra oferta, te llamaremos lo antes posible!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
carretillero
Arquitecte Tècnic o CFGS d'Edificació i Obra Civil per a Constructora
Empresa constructora d'Osona, especialitzada en la rehabilitació i millora d'aïllaments en cobertes i façanes industrials, de consolidada trajectòria i en fase de creixement requereix incorporar un/a Arquitecte Tècnic o Delineant o CFGS en Edificació i Obra Civil per a realitzar amidaments, pressupostos i visites per a control d'execució d'obra.
En dependència del Responsable de l'Oficina Tècnica, les seves principals tasques i responsabilitats seran:
- Elaboració d'estudis (amidaments, delineació...), realització de pressupostos i seguiment d'aquests.
- Realització dels projectes amb els plànols corresponents, especialment de rehabilitació de façanes i cobertes industrials (no residencials),
- Control i gestió d'execució d'obra (amidaments d'obra i visites a obra per a seguiment i controls d'execució d'obra).
S'ofereix:
- Incorporació immediata a jornada completa en empresa sòlida, de consolidada trajectòria i reputació.
- Estabilitat professional i bon ambient de treball.
- Opcions de desenvolupament professional en empresa i sector en creixement.
- Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Capacitat per a gestionar els projectes amb certa autonomia (encara que sempre tindrà el suport de la resta de companys i de la Direcció Tècnica).
- Proactivitat i agilitat mental per a la presa de decisions.
- Capacitat de treball en equip i do de gents.
- Coneixements i/o experiència en l'ús d'AutoCAD.
- Coneixements i/o experiència en la interpretació de plànols, especialment de façanes i cobertes industrials (no residencials).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Enginyer/a o Arquitecte Estructurista
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Tècnic/a en enginyeria estructural de la construcció. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Director/a Tècnic/a, la principal funció serà el càlcul i disseny d'estructures i les principals tasques les següents:
- Utilització del software especialitzat (CYPE i Allplan o AutoCAD) per a dissenyar estructures de formigó, acer i fusta.
- Aplicació de normatives de construcció i seguretat.
- Avaluació de càrregues, esforços i deformacions en estructures.
- Simulació i modelatge de comportament estructural davant diferents condicions.
- Coordinació amb enginyers i arquitectes en la resolució de problemes constructius.
- Elaboració d'informes tècnics, memòries de càlcul i plànols estructurals.
- Verificació del compliment de normatives nacionals.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Coneixement a nivell d'usuari dels software: Cype i Allplan o AutoCAD.
- Coneixement en normes estructurals nacionals.
- Capacitat per a treballar en equip amb enginyers, arquitectes i projectistes
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Enginyer/a de projectes i Obres Públiques
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Tècnic/a pel desenvolupament de projectes d?enginyeria i obres públiques. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Cap de Projectes, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Realització de projectes bàsics i executius d'obres públiques (urbanització, col·lectors d'aigües, edificació d'obres públiques,...).
- Direcció facultativa d'obres.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Coneixement a nivell d'usuari dels software: Revit, Allplan o AutoCAD o similars.
- Capacitat de treball en equip, organització, planificació i capacitat resolutiva.
- Habilitats comunicatives per al tracte amb el client o amb proveïdors i amb col·laboradors interns.
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Arquitecte Tècnic / Aparellador per a direcció executiva d'obres
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Arquitecte Tècnic / Aparellador. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per a un/a persona amb motivació per a l'aprenentatge i el creixement constant i per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Director/a Tècnic/a, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Direcció d'execució visada pel Col·legi d'Aparelladors.
- Coordinació de seguretat i salut visada pel Col·legi d'Aparelladors.
- Visites periòdiques a les obres.
- Amidaments, pressupostos i certificacions.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Professional col·legiat doncs haurà de visar projectes.
- Coneixement a nivell d'usuari del software Presto (o similars).
- Capacitat de treball en equip, organització, planificació i capacitat resolutiva.
- Habilitats comunicatives per al tracte amb el client o amb proveïdors i amb col·laboradors interns.
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
arquitecto
Responsable de Comptabilitat i Finances
Empresa comercialitzadora de materials de construcció i de reformes integrals per a la llar, en fase de creixement i de reconegut prestigi i reputació, requereix incorporar un/a Responsable de Comptabilitat i Finances.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Control i gestió de pagaments i cobraments.
- Conciliació bancària.
- Control i seguiment de la tresoreria.
- Registre i supervisió comptable.
- Elaboració i presentació d'impostos i liquidacions fiscals.
- Suport en la preparació d'informes financers.
S'ofereix:
- Estabilitat professional en empresa familiar, referent en el seu sector i en constant creixement.
- Ser el/la Cap de l'Àrea de Comptabilitat i Finances (formada per 4 persones) i, per tant, la persona de referència a l'empresa en la gestió econòmica i la planificació/estratègia financera de la companyia.
- Horari: de dilluns a divendres, amb entrada a partir de les 8h i sortida a partir de les 17:30h.
Es requereix:
- Persona amb capacitat analítica i visió estratègica, planificada, organitzada i rigorosa.
- Formació i experiència sòlides com a Responsable Comptable, Adjunt a Director Financer o similars.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
financiero
Administratiu/va Comercial (Materials de Construcció i reformes)
Empresa comercialitzadora de materials de construcció i de reformes integrals per a la llar, en fase de creixement i de reconegut prestigi i reputació, requereix incorporar un/a Administratiu/va Comercial. La principal missió del lloc de treball és la de donar suport a l'equip comercial en la gestió administrativa i d'assessorament al client del pròpi Departament Comercial.
En dependència de la Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Atenció al client i gestió d'incidències: Proporcionar servei d'atenció al client, responent a consultes, solucionant dubtes i gestionant incidències de manera ràpida i eficient per assegurar la satisfacció dels clients.
- Generar pressupostos, ofertes i ordres de treball: Elaborar pressupostos detallats, preparar ofertes comercials i transmetre les ordres de preparació de comandes al Magatzem.
- Gestió de comandes: comercial - magatzem - enviament.
- Fidelització de la cartera de clients existents: Col·laborar amb els Comercials per mantenir i reforçar les relacions amb els clients actuals.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit en empresa en creixement i de reconegut prestigi i reputació a la zona.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: de dilluns a divendres, de 8:30h a 13h i de 15h a 18:30h.
Es requereix:
- Persona proactiva, amb capacitat organitzativa, adaptable, planificada i amb habilitats per al treball en equip.
- Bones habilitats comunicatives i clara orientació al client i a objectius.
- Es valorarà positivament experiència prèvia o coneixements en materials de construcció i reformes per a la llar.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
administrativo
Empresa constructora d'Osona, especialitzada en projectes de construcció residencial i industrial, amb un marcat caràcter col·laboratiu, precisa incorporar un/a Cap d'Obra Júnior amb certa experiència en obra residencial, per a responsabilitzar-se de la gestió tècnica i econòmica de diversos projectes de l'empresa.
En dependència de la Direcció Tècnica i amb la col·laboració de l'Encarregat d'obra, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Donar suport a la planificació i execució de projectes d'obra.
- Col·laborar amb el Departament d?estudis en tasques tècniques i d?anàlisi.
- Gestionar la coordinació dels equips i industrials durant l?execució de l?obra.
- Supervisar el compliment dels terminis, la qualitat i el pressupost d'obra establert.
- Treballar de manera col·laborativa amb l?equip humà de l?empresa per assolir els objectius comuns.
- Participar activament en la gestió documental i el control econòmic dels projectes d'obra.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa i sector en creixement.
- Bon ambient de treball en empresa liderarda per professionals amb dilatada experiència en el sector de la construcció.
- Formació i opcions de desenvolupament professional.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: De dilluns a dijous de 8h a 18h, amb la corresponent pausa per dinar. Divendres: de 8h a 15h.
Es requereix:
- Capacitat de planificació, organització i gestió del temps.
- Autonomia i iniciativa per resoldre problemes a peu d?obra.
- Habilitats comunicatives per coordinar equips i interlocutar amb industrials.
- Orientació a resultats i al detall.
- Compromís amb la qualitat, la seguretat i els terminis.
- Flexibilitat i adaptabilitat davant de canvis i imprevistos.
- Treball en equip i actitud col·laborativa.
- Motivació per a l'aprenentatge i de créixer professionalment.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-obra
Tècnic/a Informàtic/a per a empresa industrial (75% SW, 25% HW)
Per a important grup empresarial del sector agroalimentari amb més de 50 anys d'història i producció de cicle tancat, seleccionem un/a Tècnic Informàtic amb coneixements de sistemes i infraestructura i nocions de programació de BBDD SQL.
En dependència del/la Director/a IT, i amb el suport d'1 company que realitza tasques i funcions similars a les descrites, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Manteniment d'ordinadors, perifèrics, xarxa i telefonia (40 - 50 usuaris interns de l'empresa).
- Participar en la implementació i el manteniment dels projectes d'infraestructura informàtica (xarxes, comunicacions, tallafocs, sistemes de seguretat,...).
- Anàlisi de les actuals aplicacions informàtiques i proposta de millores.
- Modificacions i millores de l'ERP i noves aplicacions, Power BI, anàlisis de dades,...
- Verificació, configuració, actualització i funcionament del hardware i software de la companyia, proporcionant el millor servei possible al client intern (treballadors).
S'ofereix:
- Projecte atractiu: estabilitat laboral (contracte indefinit) en empresa familiar sòlida amb més de 50 d'història i referent en el seu sector.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Incorporació immediata.
- Autoorganització i gestió del temps.
- Horari intensiu: de dilluns a divendres, de 12h a 20:30h o de 13h a 21:30h (amb 30min. per dinar).
Es requereix:
- Persona proactiva, resolutiva, i amb motivació per a créixer i desenvolupar-se professionalment en una empresa industrial.
- Coneixements de Microsoft server, xarxes, comunicacions, virtualització i seguretat informàtica.
- Nocions de programació de base de dades SQL.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de residència a la zona.
Jornada indiferente
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
informatico
International Sales Area Manager (cosmetic oils)
Empresa de Osona, dedicada al import - export de materias primeras para el sector agroalimentario y cosmético, en importante fase de crecimiento a nivel internacional, precisa incorporar en sus oficinas centrales de Osona un/a International Sales Area Manager con el objetivo de colaborar en el desarrollo del mercado internacional de aceites para el sector cosmético.
Sus principales tareas y funciones serán las siguientes:
- Gestión y fidelización de clientes actuales: Supervisar y mantener relaciones sólidas con los clientes actuales, asegurando una atención personalizada y eficiente. Resolver problemas, gestionar reclamaciones y fomentar la satisfacción del cliente para garantizar la fidelización y el crecimiento de la cartera de clientes.
- Captación de clientes: Desarrollar nuevas oportunidades de negocio mediante la identificación de clientes potenciales, apertura de nuevas cuentas y establecimiento de relaciones comerciales sólidas. Asegurar la correcta implementación de acuerdos comerciales y la consecución de los objetivos de ventas.
- Benchmarking: Realizar estudios de mercado y análisis de la competencia para identificar nuevas oportunidades de negocio y áreas de crecimiento. Evaluar las tendencias del sector y adaptar las estrategias comerciales para posicionar a la empresa de manera competitiva en el mercado.
Se ofrece:
- Incorporación inmediata y estabilidad laboral en empresa en continuo crecimiento y con excelente ambiente laboral.
- Plan de desarrollo profesional.
- Posibilidad de formar parte de un equipo altamente cualificado y especializado.
- Formación inicial y continua en producto y sector.
- Horario: entrada de 8h a 9h y salida a partir de las 16:30h, viernes: hasta las 15h.
- Condiciones salariales negociables, acorde a la experiencia, conocimientos y valores aportados (incluye importante variable, derivado de la actividad comercial).
- Oficinas nuevas, amplias, diáfanas y con facilidad de aparcamiento.
Se requiere:
- Capacidad de trabajo en equipo, empatía, proactividad, ambición e ilusión por desarrollar una trayectoria profesional a largo plazo en la compañía.
- Persona ambiciosa, hunter, proactiva, con capacidad de autogestión y enfocada a resultados.
- Disponibilidad para viajar a nivel internacional (únicamente alrededor de un 10% del tiempo).
- Residencia en Osona y/o comarcas limítrofes o disponibilidad para el traslado de residencia en la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
50.000€ - 75.000€ bruto/año
comercial
Segundo/a Responsable de tienda - VIC
Desde Adecco colaboramos con una importante cadena de tiendas de descuento con presencia en Europa, especialistas en productos de decoración del hogar y ropa, y por expansión a nivel nacional, buscamos Un/a Segundo/a Responsable de tienda.Si eres una persona motivada por hacer carrera en una empresa que proporciona oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional, tienes experiencia en atención al cliente y tu incorporación puede ser inmediata, ¡Esta puede ser tu oportunidad! ¿Cuáles serán tus funciones más importantes? Tienes como objetivo garantizar que todos los clientes tengan una magnífica experiencia de compra, desarrollarás las estrategias de venta y te encargarás de planificar y ejecutar las presentaciones de merchandising en tu tienda.Gestionarás los stocks e inventarios que aseguran la disponibilidad del producto en la tienda.¡La iniciativa, creatividad y autonomía son parte del ADN de la empresa, por lo que será tu día a día con el equipo! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
20.900€ - 20.900€ bruto/año
dependiente
Si ets una persona acostumada a treballar en sector industrial, amb habilitats comunicatives i resolutiva, i amb ganes d´aprendre, tens formació i experiència en alguns aspectes de Prevenció de Riscos Laborals?Aquesta és la teva oferta!Treballaràs en contacte directe amb Recursos Humans que de forma interna s´encarreguen de prevenció de riscos laborals, donant suport entre altres funcions en:-Promoure la cultura preventiva en l´àrea de fàbrica i desenvolupar el pla estratègic preventiu amb especial dedicació a la conscienciació de la prevenció a tots els nivells.-Control de sinistralitat, recerca d´accidents, formació inicial de seguretat i salut, elaboració documentació tècnica.-Lliurament d´equips de protecció personal.- Control de que els operaris portin els EPIS, control de baixes, amb domini de la SS, gestió dels accidents.S´ofereix:-Treballaràs en la zona de Vic amb visites a altres plantes a Gurb, Roda de Ter.-Contractació directa per empresa.-Horari central.-Salari: a convenir d´acord amb l´experiència.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 30.000€ bruto/año
rrll
Comercial - Captador/a de leads (B2B)
Per a important empresa del sector IT (software) amb seu a Osona i en constant creixement, seleccionem un/a Comercial back office proactiu/va per a la captació i qualificació de nous leads. La persona seleccionada serà responsable de generar oportunitats de negoci mitjançant la investigació, prospecció i contacte amb clients potencials a través d'eines online i offline.
En dependència del/la Director Comercial i de Màrqueting les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Identificar i captar nous leads mitjançant diverses fonts (bases de dades, LinkedIn, esdeveniments, etc.).
- Qualificar i segmentar els leads segons el seu potencial de negoci.
- Contactar amb clients potencials per establir relacions comercials i programar reunions per a l'equip Comercial.
- Mantenir actualitzada la base de dades CRM amb informació detallada dels contactes i accions realitzades.
- Col·laborar amb l'equip de màrqueting en la creació d'estratègies per a la generació de leads.
- Fer seguiment de les oportunitats comercials fins a la seva conversió en clients.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Projecte estable en empresa tecnològica consolidada, en constant creixement i en plena fase d'internacionalització.
- Oportunitats de creixement i desenvolupament professional en un sector de gran creixement (tecnologia).
- Formació contínua en vendes i màrqueting, producte, serveis i sector (IT).
- Lloc de treball ubicat en les oficines centrals de l'empresa; oficines noves, diàfanes i totalment equipades (de forma molt esporàdica es realitzaran visites comercials o assistència a esdeveniments).
- Horari: de 9h a 18h, de dilluns a dijous. Divendres i estiu (juliol i agost): de 9h a 15h.
Es requereix:
- Persona proactiva, amb do de gents i amb competències digitals i amb iniciativa per col·laborar amb el departament comercial i de màrqueting.
- Habilitats comunicatives i capacitat de negociació.
- Domini de tècniques de prospecció comercial i eines digitals.
- Domini d'anglès (escrit i parlat). Es valoraran altres idiomes.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
comercial
Assistant Comercial i de Marketing
Per a important empresa del sector IT, seleccionem un/a Assistant comercial i de màrqueting per a donar suport als departaments Comercial i de Màrqueting de l'empresa, la qual està en constant creixement i en plè procés d'internacionalització.
Principals tasques i funcions del lloc de treball:
- 60% del temps (aprox.): Suport al Departament Comercial en tasques administratives i de comunicació, tals com l'elaboració i enviament de pressupostos i documents comercials, segons indicacions prèvies, mantenir actualitzada la base de dades de clients i possibles clients i dels corresponents registres de vendes,...
- 40% del temps (aprox.): Suport al Departament de Màrqueting: Estar en permanent contacte amb l'agència de comunicació i publicitat externa i col·laborar en l'elaboració i execució de campanyes de màrqueting digital, col·laborar en la gestio de les XXSS, newsletters i continguts web i donar suport en la creació de material promocional i de comunicació.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Projecte estable en empresa tecnològica consolidada, en constant creixement i en plena fase d'internacionalització.
- Possibilitats de desenvolupament professional en un sector de gran creixement (tecnològic).
- Formació contínua en vendes i màrqueting, producte, serveis i sector (IT).
- Horari: de 9h a 18h, de dilluns a dijous. Divendres i estiu (juliol i agost): de 9h a 15h.
Es requereix:
- Persona proactiva, amb do de gents i amb competències digitals i amb iniciativa per col·laborar en el departament comercial i de màrqueting.
- Domini d'anglès (escrit i parlat). Es valoraran altres idiomes.
- Coneixement d?eines de màrqueting digital (SEO, xarxes socials, Google Ads, Mailchimp, etc.)
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
marketing
Talleristes d'estètica a VIC
A la Fundació Pere Tarrés estem buscant persones dinàmiques, creatives i amb passió per l’educació en el lleure per monitoritzar dos tallers dirigits a joves aquest estiu:
1. Taller d’Ungles de Gel
Dates: Del 8 al 12 de juliol de 2025, els dimarts.
Horari: 18:00h-20:00h
Participants: Joves de 12 a 18 anys
Descripció: Aprèn i ensenya les tècniques bàsiques i creatives de decoració d’ungles de gel. Fomenta la creativitat i l’autoexpressió entre els participants!
2. Taller de Maquillatge
Dates: De l’1 al 5 de juliol de 2025, els dimarts.
Horari:18:00h-20:00h
Participants: Joves de 12 a 18 anys
Descripció: Comparteix els teus coneixements de maquillatge social i artístic, i ajuda els joves a descobrir el seu estil i potenciar la seva autoestima.
Què oferim?
Entorn de treball motivador i inclusiu
Material necessari a càrrec de la Fundació
Retribució segons conveni
Possibilitat de continuar col·laborant en futurs projectes
Què busquem?
Experiència en la temàtica del taller i/o en dinamització de grups de joves
Capacitat de comunicació i empatia
Creativitat i iniciativa pròpia
Disponibilitat en les dates indicades
Uneix-te al nostre equip i fes que aquest estiu sigui inoblidable per als joves!
Jornada parcial - indiferente
Otros contratos
Salario sin especificar
monitor
Responsable de Qualitat Alimentària (productes làctics)
Per a indústria alimentària familiar del sector dels elaborats làctics, seleccionem a un/a Responsable de Qualitat alimentària, la missió del/la qual serà la de dirigir i coordinar tots els aspectes relacionats amb la gestió de la qualitat de l'empresa, tant pel que fa als productes, com als processos i els seus procediments i supervisar el desenvolupament i aplicació de les normes de qualitat, coordinant les activitats destinades a millorar els processos en les diferents àrees de l'empresa.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Pla de No Conformitats i retirada de producte: respondre a incidències de clients, buscant les causes i obrint i preparant les accions correctives si s'escau.
- Simulacions anuals de retirada de producte.
- Actualització del manual APPCC: actualitzant diagrames de flux davant qualsevol canvi productiu i verificacions PCC's.
- PNCH: controls operatius a planta final, molls de càrrega i neteja de caixes.
- Seguiment a planta dels processos productius, en termes de Qualitat.
- Formació als operaris dels llocs específics de treball PCC's (contaminació,...) i formació de BPH a les noves incorporacions.
- Relació amb els clients, especialment per mail, per a tasques pendents (qüestionaris, requeriments documentació,...).
- Verificacions de registres.
- Seguiment en les auditories de qualitat.
- Preparació i planificació de l'empresa i de la planta productiva per obtenir la IFS en un termini de 2 anys.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral en empresa familiar en ple creixement.
- Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Plena autonomia en la presa de decisions relatives a la gestió de la Qualitat i Medi ambient.
- Inicialment, no hi ha equip propi de Qualitat a gestionar perquè la posició de Responsable de Qualitat és de nova creació però aquesta persona haurà de tenir la capacitat per, progressivament (mig termini), anar creant un petit Dept. de Qualitat del qual en serà el/la Responsable. Aquesta persona sí que tindrà el suport d'una enginyeria - assessoria tècnica externa especialitzada en qualitat alimentària.
- Horari: s'ofereix la possibilitat de poder adaptar l'horari en funció de les necessitats personals i familiars de la persona interessada (s'ofereix la possibilitat de fer horari seguit de matins; per exemple: de 7h a 15h).
Es requereix:
- Orientació a millora continua de processos, capacitat de treball en equip, capacitat de planificació i organització i proactivitat.
- Coneixements / experiència en obtenció de certificacions de qualitat alimentària, especialment IFS.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
- Carnet de conduir i vehicle propi per al trasllat fins al lloc de treball (ubicat als afores de la població).
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
calidad
Técnico de Mantenimiento Industrial (Turno noches)
Para industria alimentaria con sede en Osona, líder nacional en su mercado y con más de 40 años de historia, seleccionamos un/a Técnico de Mantenimiento para llevar a cabo el mantenimiento preventivo y correctivo de la maquinaria industrial de su fábrica (envasadoras, encajadoras, etiquetadoras, hornos, robots paletizadores, etc.).
Se ofrece:
- Incorporación inmediata y contrato indefinido en histórica empresa, líder en el sector alimentario.
- Plan de formación continua y plan de carrera dentro de la empresa fijado desde la incorporación a la empresa.
- Horario: turno de noches: de 22h a 6h, de domingo noche a viernes mañana.
- Condiciones salariales negociables, de acuerdo con los conocimientos, experiencia y valores aportados.
Se requiere:
- Persona proactiva, responsable, con capacidad para trabajar con cierta autonomía.
- Experiencia mínima de 2 o 3 años como Técnico de Mantenimiento de maquinaria industrial y/o formación en electromecánica, mecatrónica, electricidad, electrónica o similar.
- Motivación y deseo de realizar formación continua para crecer profesionalmente a medio y largo plazo en la empresa, líder nacional en el sector alimentario.
- Residencia en Osona o comarcas limítrofes o disponibilidad para el traslado de la residencia a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
electromecanico,mantenimiento
Responsable Supermercat Zona Vic
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Vic. Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 19.000€ bruto/año
jefe-almacen
Tècnic del departament de qualitat torn nit.
Horari: Diumenge a dijous, de 23:00 h a 07:00 h TEMPORAL QUALITY – Empresa especialitzada en gestió de Recursos Humans des de 1973 Descripció de l’oferta: Empresa del sector alimentari cerca incorporar un/a Tècnic/a de Qualitat per al torn de nit, amb l’objectiu de garantir el compliment dels protocols de seguretat alimentària i qualitat establerts per la normativa vigent i per les polítiques internes de l’empresa. Funcions principals: * Execució de controls preoperatius visuals de neteja, incloent instal·lacions, maquinària, estris i superfícies de contacte. * Realització de controls microbiològics preoperatius mitjançant la col·locació i anàlisi de plaques. * Control i registre de les temperatures de producte i d’equips d’esterilització. * Verificació i seguiment del correcte estat de les instal·lacions i infraestructures productives. * Elaboració d’informes tècnics detallats sobre els controls realitzats. * Supervisió del compliment dels criteris de benestar animal establerts. * Compliment estricte de la normativa de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) i protocols interns de seguretat i emergència. Requisits del perfil: * Formació universitària en Tecnologia dels Aliments, Biologia o titulació equivalent, o bé Cicle Formatiu de Grau Superior relacionat. * No és imprescindible experiència prèvia, tot i que es valorarà positivament l’experiència en llocs similars dins del sector alimentari o industrial. * Formació específica en Prevenció de Riscos Laborals i procediments d’actuació en situacions d’emergència. S’ofereix: * Incorporació a un entorn industrial consolidat amb possibilitats de creixement i desenvolupament professional. * Contractació mitjançant empresa líder en gestió de talent i selecció de personal. * Horari estable en torn de nit amb les condicions laborals ajustades a conveni. Les persones interessades poden fer arribar el seu CV a través del nostre portal o posar-se en contacte amb l’equip de selecció de TEMPORAL QUALITY.
Jornada intensiva - noche
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero
Empresa referent en el sector tecnològic i en important creixement en l'àmbit català, requereix incorporar un/a Comercial Back Office o Comercial Intern Júnior per a les seves oficines d'Osona. La principal missió del lloc de treball és la venda de productes i serveis tecnològics de la companyia a nous clients o clients actuals, així com resoldre possibles dubtes de clients o persones interessades.
En dependència del/la Responsable Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Realitzar trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix l'empresa.
- Enviar documentació contractual, si és procedent.
- Realitzar contractació per telèfon.
- Resoldre dubtes que sorgeixin als nous usuaris.
- Resoldre consultes que entren pel correu electrònic o per altres canals.
- Fer campanyes de promocions, quan n'hi hagi.
- Actuar com a interlocutor de l'usuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
- Aportar suggeriments i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades
- Utilitzar, conservar i mantenir correctament els mitjans i equips de protecció facilitats per l'empresa, d'acord amb les instruccions rebudes.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral (contracte indefinit directe per empresa) en empresa tecnològica referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.
- Excel·lent ambient laboral en empresa tecnològica, guiada per valors.
- Formació inicial i contínua i opcions reals de desenvolupament professional en empresa i sector en constant creixement.
- Empresa compromesa amb la diversitat, l'equitat i la inclusió perquè creu fermament que tenir un equip divers i inclusiu és un factor clau i estratègic per l'èxit del seu projecte, així com una forma de contribuir, de manera directa, a la millora de la societat i el territori del qual formem part.
- Horari: de dilluns a divendres, de 11h a 15h i de 16h a 20h.
- Condicions salarials: 21.060â?¬ bruts anuals + variable mensual segons vendes (100â?¬ al mes).
Es requereix:
- Coneixements i experiència en tècniques de venda (experiència prèvia en vendes, preferiblement en l'àmbit de la banca, asseguradores, telecomunicacions, alarmes,...).
- Capacitat de comunicació i d'escolta activa, capacitat de negociació i de resolució de problemes.
- Capacitat i motivació per a l'aprenentatge de coneixements tecnològics per tal de poder comprendre els productes i serveis que comercialitza l'empresa d'acord amb les necessitats dels clients o potencials clients.
- Residència a Osona (preferiblement Vic o localitats veïnes), Moianès o comarques limítrofes.
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
comercial
Tècnic/a Superior en PRL (horari a acordar i opció de teletreball)
Per a reconeguda empresa local de Prevenció de Riscos Laborals, amb extensa trajectòria en el sector i excel·lent reputació professional, seleccionem un/a Tècnic/a Superior de Prevenció de Riscos Laborals per la seva seu d'Osona.
Seguint les directrius de Gerència, les tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Visites a clients assignats (majoritàriament indústries de sectors diversos) i assessorament continu en matèria de PRL.
- Realització d'estudis tècnics i medicions higièniques.
- Avaluacions de riscos i planificació preventiva de clients.
- Seguiment i planificació dels clients.
- Assessorament en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Realització d'avaluacions de riscos, plans preventius, planificació preventiva, etc.
- Participació o realització d'auditories de PRL.
- Formació i informació relacionada amb la prevenció de riscos laborals.
- Gestió de documentació relativa al lloc de treball.
S'ofereix:
- Contracte indefinit i incorporació immediata en Servei de Prevenció Aliè local, amb excel·lent reputació i imatge i amb escassa rotació de personal.
- Incorporació a una empresa de reconegut prestigi i excel·lent reputació, amb un projecte en expansió i amb una interessant projecció laboral.
- Oficines noves, àmplies, diàfanes i totalment equipades (disposen d'office - menjador).
- Horari: totalment flexible i adaptable a les necessitats personals de la persona interessada (horari de lliure elecció, amb possibilitat de fer horari seguit de matins).
- Opció de teletreball (home office) 2-3 dies a la setmana.
- Vehicle d'empresa.
- Condicions salarials competitives, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, proa activa, amb habilitats comunicatives i amb capacitat per a treballar amb certa autonomia.
- Màster en Prevenció de Riscos Laborals.
- Experiència prèvia com a Tècnic de Prevenció de Riscos Laborals.
- Carnet de conduir tipus "B" (en cas de disposar de vehicle propi i de voler-lo utilitzar per a l'activitat professional l'empresa abona les despeses de quilometratge, així com les dietes i altres despeses de l'activitat habitual del lloc de treball).
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
rrll