Cap de Manteniment Indústria Alimentària
Per a holding internacional del sector Alimentació (no càrni), seleccionem un/a Cap de Manteniment el/la qual tindrà la missió de gestionar el manteniment global de l'empresa, coordinant un equip de 5 persones de manteniment. Es responsabilitzarà d'assegurar el pla de manteniment preventiu i correctiu de totes les instal·lacions de l'empresa (productives i no productives), assegurant-ne el correcte funcionament i intentant aconseguir l'absència d'aturades no planificades. S'encarregarà de la millora contínua de mètodes i procediments.
En dependència del/la Director d'Operacions, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Definir i planificar la política de manteniment amb l'objectiu de millorar el model preventiu i establir metodologies operatives de manteniment.
- Assegurar el correcte funcionament dels equips de treball i de les instal·lacions de l'empresa.
- Planificar els manteniments preventius i correctius de les línies de producció, assegurant-ne el funcionament.
- Crear i mantenir actualitzats els manuals de manteniment preventiu i correctiu amb les corresponents actualitzacions.
- Assignar les tasques de manteniment.
- Dirigir, gestionar i motivar l'equip de manteniment intern (composat per 5 persones) i les empreses de manteniment extern.
- Juntament amb el responsable de prevenció de riscos laborals, coordinar les accions de manteniment de la maquinària, equips de treball i instal·lacions per tal de minimitzar el risc d'accidents.
- Coordinar processos amb el Cap de producció i amb altres caps de departaments de l'empresa, amb l'objectiu de dissenyar i posar en pràctica el manteniment de cadascun dels departaments.
S'ofereix:
- Incorporació immediata.
- Formar part d'una empresa consolidada i reconeguda en el seu sector, pertanyent a important holding internacional alimentari, en important creixement i amb contínues inversions per a ampliar i millorar instal·lacions.
- Oportunitats de desenvolupament professional dins d'un entorn internacional, dinàmic i orientat a la millora continua i a l'eficiència productiva.
- Horari: de dilluns a divendres de 8h a 17h o de 9h a 18h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Habilitats per a la presa de decisions, anàlisi de problemes, organització, lideratge, treball en equip i resolució de conflictes.
- Compromís, responsabilitat, orientació a resultats i tolerància a l'estrès.
- Coneixements tècnics en mecànica, electricitat, electrònica i en tecnologia de fabricació industrial.
- Coneixements i experiència demostrable en manteniment d'entorns productius d'indústria alimentària enfocada a la millora contínua.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
mantenimiento
Tècnic/a d'Automatització Industrial (PLC's, HMI i SCADA)
Empresa del Sud d'Osona, destacada per l'I+D en l'àmbit de l'IoT en la indústria 4.0. i en la monitorització i control de processos productius, requereix incorporar un/a Tècnic/a d'Automatització Industrial.
En dependència del Director d'Operacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Programació de PLC's.
- Programació de pantalles HMI i SCADA.
- Realització d?esquemes elèctrics.
- Muntatge d?armaris elèctrics.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa familiar, amb una gran projecció de creixement.
- Horari: De dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres: de 8h a 15h.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Formació inicial i contínua en producte i servei.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
Es requereix:
- Persona empàtica, proactiva, positiva i amb capacitat de treball en equip.
- Saber dissenyar i interpretar esquemes elèctrics
- Coneixements de programació de PLC's, HMI i SCADA.
- Residència a Osona, Vallès Oriental o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
ingeniero
Product Manager (Enginyer Mecànic)
Per important i històrica empresa, líder nacional en el sector metal·lúrgic, seleccionem un/a Cap d'equip del Departament de Producte. La principal missió del lloc de treball és la de liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a persona de referència i Enginyer en Cap.
En dependència de la Direcció de Desenvolupament de Negoci i del Cap de l'Oficina Tècnica i amb la col·laboració de 2 Enginyers d'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions internes i externes, proves test, coordinació de projectes (nous, actuals i modificacions), processos de plantes, i contacte amb clients i proveïdors.
- Assegurar el compliment de les línies definides i requerides.
- Coordinar i treballar en equip amb tots els altres departaments de l'empresa.
- Disponibilitat per viatjar tant a les plantes de producció pròpia com a proveïdors i clients arreu del món, amb capacitat per negociar i acordar temes necessaris durant aquestes visites.
- Gestionar tècnicament els projectes durant tota la seva vida: des de la petició inicial, ofertes, prototipus, SOP, modificacions, etc.
- Gestionar els temes tècnics interns amb les plantes i altres departaments com comercial o QA.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Formar part d'una històrica empresa, líder internacional en el seu sector, amb escassa rotació laboral i de reconegut prestigi i reputació.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional.
- Horari: De dilluns a dijous, de 8h a 17h. Divendres i estiu: de 8h a 14h.
- Condicions salarials a acordar, segons experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements avançats del següent software: dibuix amb sistema paramètric INVENTOR o similar, simulació per elements finits
ANSYS, programes de simulació mecànica i numèrica MATLAB, Microsoft Project i Microsoft Excel.
- Altes capacitats i coneixements tècnics mecànics per entendre el funcionament del producte.
- Excel·lent capacitat d'organització i planificació, amb flexibilitat i compromís.
- Persona amb les soft skills necessàries per a liderar i gestionar equips de treball; coherent, amb un alt nivell d'empatia, d'assertivitat i d'habilitats de comunicació.
Jornada completa
Contrato indefinido
45.000€ - 50.000€ bruto/año
ingeniero
Tècnic/a de plagues (sense experiència)
Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humanos amb més de 25 anys d’experiència en el mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional. La nostra missió principal es fer feliç a las persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Apostem per el desenvolupament de les persones. Potenciem el valor de las empreses a través de las persones. De veritat Des d'Empatif Recruiting, colaborem amb una empresa ubicada a Osona especialitzada en Serveis de gestió sanitària i ambiental. Estem cercant un/a persona que vulguis enfocar la seva carrera professional o adquirir la seva primera experiència com a Tècnic/a de plagues. Si tens formació universitària en Biologia, Farmàcia, Ciències Ambiental, Química o similar... T'estem buscant!!! Què et podem oferir: * Formació a càrrec de l'empresa * Posició estable amb contracte indefinit * Salari fixe amb projecció dins l'empresa * Jornada completa de Dll a Div de 8h a 16h amb flexibilitat horària * Vehicle d'empresa per a fer els desplaçament a les empreses client (tota catalunya) * Autoresponsabilitat per portar la teva pròpia agenda * Teletreball en moments puntuals
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
aplicador,control-plagas
Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa capdavantera al sector de l'energia i amb forta presència internacional, en creixement i amb una aposta clara per la innovació i tecnologia, amb oficines prop de la localitat de Centelles (Osona, Catalunya).
Actualment, l’empresa vol incorporar a un/a TÈCNIC/A DE CAMP (IT) per unir-se al departament IT com a suport de postvenda. En dependència directa del responsable de Servei Tècnic, la seva missió central és la instal·lació de nous productes i la resolució d'incidències tant de maquinari com de programari assignades.
Les teves principals funcions a realitzar seran…
En dependència directa del responsable de Servei Tècnic, la seva missió central és la instal·lació de nous productes i la resolució d'incidències tant de maquinari com de programari assignades a casa client:
• Instal·lació i configuració d’equips informàtics.
• Realització de la documentació i parts necessaris a les intervencions.
• Control d´inventari de material utilitzat.
• Formació dels equips i programes informàtics als clients.
L’empresa ofereix…
• Incorporació a empresa sòlida, en creixement i líder al sector TIC.
• Formar part d’un equip de treball jove i dinàmic.
• Formació interna a càrrec de l’empresa.
• Horari de treball de dilluns a divendres.
• La posició inclou la possibilitat de fer desplaçaments d'un dia o de diversos dies passant nits fora, fer guàrdies de cap de setmana i disponibilitat horària. L'empresa facilitarà el vehicle i dietes pagades segons conveni a càrrec de l'empresa fora del lloc de treball.
• Modalitat de treball presencial.
• Treball en equip multidisciplinar amb professionals altament qualificats.
• Contractació estable i directament amb l’empresa.
• Salari a valorar amb el candidat/a.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico
Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa líder al sector de l'energia i amb forta presència internacional, en creixement i amb una aposta clara per la innovació i tecnologia, amb oficines prop de la localitat de Centelles (Osona, Catalunya).
Actualment, l’empresa vol incorporar a un/a Tècnic/a de Sistemes per unir-se al departament de sistemes i seguretat del grup. Aquesta persona exercirà un paper crucial en la gestió global del departament de tecnologies de la informació (IT) per a un dels seus clients i per a la mateixa empresa. Aquest rol implica la supervisió i administració de diverses plataformes i serveis, incloent-hi entorns Office 365, Active Directory, virtualització amb VmWare i VeamBackup, gestió de proveïdors externs, assistència a l'usuari (Nivell 2 de helpdesk), ticketing, i la gestió de xarxes i seguretat, incloent Firewall FortiNet.
Quines seran les teves funcions principals?
Les principals responsabilitats, per a la companyia i els clients de la mateixa, seran:
• Gestió de l'Entorn Office 365: administrar la gestió documental, supervisar i mantenir Exchange Online, garantir la integritat i seguretat de les dades a l'entorn Office 365.
• Administració del Domini Active Directory: gestionar i mantenir lestructura del domini Active Directory, implementar polítiques de seguretat i d'accés.
• Virtualització amb VmWare i VeamBackup: mantenir i optimitzar entorns virtualitzats, realitzar còpies de seguretat i assegurar la recuperació de dades.
• Assistència a l'Usuari (Nivell 2 de Helpdesk): proporcionar suport tècnic avançat als usuaris, resoldre problemes de hardware i software de manera eficient.
• Ticketing: gestionar el sistema de tiquets per al seguiment efectiu de problemes i sol·licituds.
• Gestió de VPNs, Xarxes i Networking: configurar i mantenir connexions VPN segures, supervisar la infraestructura de xarxa i resoldre problemes relacionats.
• Firewall FortiNet: administrar i mantenir el Firewall FortiNet per garantir la seguretat de la xarxa, implementar polítiques de seguretat i fer auditories periòdiques.
L’empresa ofereix…
• Incorporació en empresa sòlida, en creixement i líder al sector TIC.
• Formar part d’un equip de treball jove i dinàmic.
• Formació interna a càrrec de l’empresa.
• Horari de treball de dilluns a dijous jornada completa i divendres jornada intensiva amb horaris rotatius amb la gent del departament.
• Possibilitat de realitzar un dia de teletreball (a partir de quan l’equip consideri que la persona te l’autonomia necessària)
• Treball en equip multidisciplinar amb professionals altament qualificats.
• Contractació estable i directament amb l’empresa.
• Salari competitiu a valorar amb el candidat/a.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico