Tècnic/a Comercial Catalunya i País Basc (50% Back Office)
Empresa d'Osona, dedicada al disseny i fabricació de maquinària industrial, requereix incorporar un/a Comercial Intern pel mercat nacional (especialment per a les zones de Catalunya i País Basc; zones en les quals l'empresa té la gran majoria de clients i potencials clients), la missió del/la qual serà realitzar tasques de Comercial Intern (Back Office) i gestió de vendes (edició d'ofertes, entrada de comandes, etc.) i visites comercials a clients importants (indústries tècniques o enginyeries) del territori nacional (50% del temps, aprox.), sobretot de Catalunya i el País Basc.
En dependència del Director Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball, les quals es realitzen en un 50% aprox. des de l'Oficina, són:
- Redacció i presentació d'ofertes comercials.
- Entrada i seguiment de les comandes al sistema.
- Atenció telefònica i via e-mail als clients.
- Proposar i implementar millores en el procés de comercialització dels productes de la companyia, així com en el procés d'administració de vendes.
- Visites comercials a clients importants (indústries tècniques o enginyeries) del territori nacional (50% del temps, aprox.), sobretot de Catalunya i el País Basc.
- Garantir que, durant tot el procés de venda, es compleixin els procediments i les polítiques del departament Comercial, Financer i Legal.
S'ofereix:
- Estabilitat professional (contracte indefinit) en PIME industrial familiar de consolidada trajectòria, amb un gran know how del seu mercat i sector i fabricant i comercialitzadora de maquinària molt tècnica i específica per a un determinat nínxol de mercat.
- Horari: de dilluns a divendres de 8h a 13h i de 14.30h a 17.30h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Bones habilitats socials i comunicatives, capacitat de treball en equip, planificació i organització.
- Persona honesta i empàtica, amb una clara orientació al client.
- Disponibilitat per viatjar un 50% del temps dins del territori espanyol (principalment, Catalunya i País Basc). El 75% del temps es treballa des de l'Oficina de l'empresa.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes.
- Domini de Microsoft Office a nivell d'usuari i hàbit en l'ús d'ERP's i CRM's.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
administrativo, comercial
Enginyer/a de Projectes del cicle integral de l?aigua
Per a enginyeria referent a Osona en projectes del cicle integral de l'aigua, seleccionem un/a Enginyer de Projectes Sénior, preferiblement amb experiència en la gestió de projectes constructius.
En dependència del/la Responsable de l'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Redacció de projectes del cicle de l'aigua.
- Realització de projectes i memòries tècniques.
- Seguiment en l'execució d'obres, direccions d'obra.
- Realització de licitacions i presentació d'ofertes.
S'ofereix:
- Estabilitat professional, en enginyeria referent en el sector de l'aigua i en constant creixement.
- Excel·lent ambient laboral en empresa sòlida, en continu creixement i amb escassa rotació laboral.
- Flexibilitat horària: 8h diàries (de dilluns a divendres) en format de jornada contínua o jornada partida, a acordar amb la persona interessada segons les seves necessitats (l'empresa ofereix la possibilitat tant de fer horari seguit de matins; per exemple: de 7h a 15h, com de fer horari partit de matí tarda).
- Assegurança mèdica i formació interna i externa contínua, proporcionada o subvencionada per l'empresa.
Es requereix:
- Capacitat de treball en equip i de forma autònoma a parts iguals, capacitat de comunicació i d'interrelació amb clients, empatia i vocació de servei.
- Es valoraran positivament coneixements del següent software: REVIT o CAD (per a dibuix tècnic), EPANET (per al disseny de Xarxes) i PRESTO o TCQ (per a la realització de pressupostos).
- Residència a Osona o comarques limítrofs o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
45.000€ - 50.000€ bruto/año
vendedor,comercial
Tècnic/a de medi ambient per Consultoria mediambiental
Consultoria mediambiental d'Osona, dedicada a la realització de projectes d'avaluació mediambiental estratègica, requereix incorporar 1 Ambientòleg o Tècnic/a de medi ambient per a formar part de l'Oficina Tècnica.
En dependència del Cap de l'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Elaboració i redacció d'informes d'avaluació ambiental estratègica.
- Elaboració i redacció d'informes d'estudis d'impacte mediambiental.
- Elaboració i redacció d'informes d'estudis d'impacte paisatgístic.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en consultoria mediambiental de referència a Osona.
- Horari flexible i adaptable a les necessitats de la persona incorporada, amb possibilitat de fer horari seguit de matins (actualment, la major part de l'equip fa horari de 8h a 16h amb 2 dies de teletreball, però es pot adaptar a les necessitats de la persona interessada).
- Teletreball parcial (actualment la major part de l'equip fa 2 dies de teletreball).
- Condicions salarials a acordar, segons els coneixements, experiència i valors aportats.
- Excel·lent ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Formació contínua (interna o externa) a càrrec de l'empresa.
Es requereix:
- Capacitat de gestió integral de projectes, capacitat de comunicació i d'interrelació amb els clients, vocació de servei i coneixements i habilitats per a la redacció d'informes tècnics d'avaluació ambiental.
- Domini del software QGIS a nivell d'usuari (imprescindible), valorant-se positivament també el domini d'ArcGIS.
- L'empresa està oberta tant a un perfil júnior amb potencial i motivació per a l'aprenentatge i el desenvolupament professional com a un perfil sènior amb experiència i elevat coneixement en el sector de la consultoria mediambiental i paisatgística.
- Carnet de conduir (B) per a visites a clients o espais i, preferiblement vehicle propi (l'empresa abona les despeses de quilometratge). En el cas que no es disposi de vehicle propi, l'empresa proporcionarà el vehicle per les visites.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
medio-ambiente
SAFETY MANAGER (formación PRL) en obra - Manlleu (Barcelona)
Desde Q-safety by Quirónprevención, empresa líder en prestación de servicios de coordinación de seguridad y salud, buscamos un perfil con formación en Prevención de Riesgos Laborales (PRL) para realizar funciones de asistencia técnica en una obra en la zona de Manlleu (Barcelona).
Funciones:
- Asistencia técnica en PRL.
- Gestión documental y control de accesos en el centro de trabajo.
- Supervisión de subcontratas, trabajadores y coordinación de los recursos preventivos.
- Recibir las visitas del Coordinador de Seguridad y Salud en obra.
- Contacto directo con el cliente.
Ofrecemos:
- Horario de Lunes a Viernes de 8:00 a 18:00h (40h semanales)
- Lugar de trabajo: Manlleu (Barcelona)
- Duración del proyecto: 4 meses inicial + prorrógas.
- Salario en función del perfil aportado.
Si crees que tu perfil encaja con las funciones requeridas, no dudes en inscribirte en la oferta y te llamaremos para darte más detalles.
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
ingeniero
Pintor Industrial (per a peces metàl·liques d'acer)
Històrica i important empresa industrial d'Osona, fabricant de productes i components metàl·lics, en constant creixement, requereix incorporar un pintor industrial amb experiència de 5 a 10 anys en pintura de peces metal·liques industrials.
En dependència del Cap de Fàbrica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Aplicació de l'acabat de color necessari per a cada projecte.
- Realització de controls de qualitat i verificació del producte acabat.
- Introducció de registres segons les característiques i fitxes de producte.
- Control dels banys per a desengreixar les peces, control de la temperatura dels forns,...
- Avaluació del sistema de barreges i d'aplicació de colors per millorar l'eficiència de cada procés nou.
- Proposta de solucions noves i aportació de nous sistemes o models de treball professional.
S'ofereix:
- Incorporació immediata a jornada completa en reconeguda empresa industrial, amb sòlida trajectòria en el sector i en contínu creixement.
- Estabilitat laboral, formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional.
- Horari: de dilluns a divendres en horari a acordar amb la persona interessada (s'ofereix la possibilitat de realitzar horari continu de matins o de tardes).
- Condicions salarials atractives, negociables segons l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, proactiva, curiosa i amb capacitat per a treballar amb certa autonomia.
- Coneixement ampli sobre diferents tipus d'emprimacions, sobretot pintura sobre acer.
- Coneixement ampli sobre la realització de barreges i espessor de líquids
- Residència a Osona, Ripollès o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
operario-metal,pintor
Busques una feina estable de muntatge? Tens ganes de desenvolupar-te i créixer laboralment en el sector del cable?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Busquem un/a Tècnic/a de Muntatge d'Empalmaments per una important empresa de la indústria de cables d'energia i telecomunicacions ubicada a Manlleu.Quines serien les teves tasques?-Realitzar muntatges d'empalmaments, d'accessoris de cables submarins i de cables terrestres.-Desenvolupar empalmaments i accessoris per a diferents aplicacions.-Desplaçaments, habitualment a l'estranger i per períodes de vàries setmanes, per a la realització d'activitats en instal·lacions elèctriques, fàbriques de clients o instal·lacions petrolieres/vaixells.Requisits:-FP o CFGS en Electricitat, Electrònica o Mecànica.-Nivell d'anglès apte a nivell de lectura i comunicació oral.-Coneixements en ofimàtica Microsoft.-Curs Bàsic de Prevenció de Riscos Laborals valorable.-Permís de conduir (B).Què oferim?-Contracte estable directe per empresa.-Possibilitat de viatjar i créixer dins l'empresa.Si et consideres una persona metòdica, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, aquesta oferta és per a tu.Apunta't i en breu ens posarem en contacte amb tu!
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
ingeniero
Busques una feina estable de laboratori? Tens ganes de desenvolupar-te i créixer laboralment en el sector del cable?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Busquem un/a tècnic/a de laboratori per una important empresa de la indústria de cables d'energia i telecomunicacions ubicada a Manlleu.Quines serien les teves tasques?-Realització d'assaigs químics i de materials.-Realització d'assaigs mecànics i termo-mecànics.-Descripció dels assaigs i redacció d'informes.Requisits:-FP o Cicle Formatiu.-Nivell d'anglès apte a nivell de lectura, escriptura i comunicació oral.-Coneixements en ofimàtica Microsoft.-Curs Bàsic de Prevenció de Riscos Laborals valorable.-Experiència en entorn de qualitat o en sector cable valorable.-Persona endreçada, ordenada i rigorosa amb flexibilitat i adaptació a diferents tipus d'assaigs i feines.Què oferim?-Contracte estable directe per empresa.-Horari central de dilluns a dijous; divendres horari intensiu.-Possibilitat de viatjar i créixer dins l'empresa.Si et consideres una persona analítica, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, aquesta oferta és per a tu.Apunta't i en breus ens posarem en contacte amb tu!
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 32.000€ bruto/año
laboratorio
Tècnic/a de Compres (components mecànics, electrònics,...)
Empresa industrial del sector metal·lúrgic, amb presència internacional i referent a Espanya en fabricació i comercialització d'equips electrodomèstics per a ús domèstic i professional, requereix incorporar un/a Tècnic/a de Compres per a formar part del departament de Compres i Aprovisionaments de la companyia.
En dependència del/la Director/a de Compres, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Gestionar el procés de selecció, homologació i negociació amb proveïdors, tant en l'àmbit nacional com internacional.
- Col·laborar en la negociació de costos, termes i condicions, i resoldre problemes amb proveïdors segons l'escalat de preus establert.
- Donar suport a l'homologació de nous components i proveïdors, i col·laborar amb les plantes productives del Grup per resoldre problemes logístics o de subministrament.
- Identificar, proposar i implementar millores en els procediments de compra i proveïment.
- Col·laborar amb Qualitat en el desenvolupament de proveïdors per garantir una millora contínua en qualitat, capacitat i servei logístic.
- Analitzar la demanda de compra en comparació amb la demanda dels clients i donar suport en la gestió de comandes, ajustament de plans i dimensionament de capacitats.
- Mantenir actualitzats els preus al sistema ERP i elaborar informes de control de tarifes.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, referent nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
- Opcions de desenvolupament professional en empresa fabricant - tècnica, amb fort component tecnològic i en continu creixement i expansió.
- Jornada completa, amb possibilitat de teletreball parcial (1 o 2 dies a la setmana) una vegada superat el període de formació inicial. Horari: de dilluns a dijous, de 8h a 17h. Divendres, de 8h a 14h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements tècnics i comprensió dels processos i components de fabricació industrial i de la gestió de la cadena de subministrament.
- Coneixements tècnics bàsics o intermedis en àrees com mecànica, electrònica, materials o processos productius.
- Coneixements avançats en Microsoft Excel per fer anàlisi de dades, seguiments, comparatives i informes (s?utilitza diàriament).
- Elevades capacitats de: negociació, planificació i treball en equip.
- Gestió de l?estrès puntual: capacitat per mantenir la calma i el rendiment en situacions de tensió o càrrega de treball elevada (terminis ajustats, urgències,...).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrativo,compras
Jefe/a Operaciones Logísticas
¿Dispones de amplia experiencia y conocimientos en el ámbito logístico? ¿Has gestionado equipos y operativas en alguna de tus experiencias laborales? ¿Te consideras una persona con gran capacidad de liderazgo? Si estás buscando una oportunidad para poder desarrollarte en una empresa líder en su sector y seguir formandote, sigue leyendo, ¡esta puede ser tu oportunidad! Buscamos un Jefe/Jefa de Servicio para trabajar en la operativa logística llevada a cabo en las instalaciones de uno de nuestros clientes más importantes ubicado en MANLLEU. ¿Suena bien? Entonces sigue leyendo, te detallamos la oferta: Las funciones principales son: * - Gestionar un equipo de hasta 20 personas. - Confección de cuadrantes para los turnos con la posterior aprobacion del responsable. - Desarrollo y control de la actividad siguiendo los procedimientos operativos establecidos. - Cumplimiento de planificación, los indicadores, registros y cuadros de control. - Análisis y resolución de incidencias. - Cumplimiento de los niveles de servicio establecidos y acordados con el cliente con sus respectivos objetivos de productividad y fiabilidad de stock. - Desarrollo y control de la actividad siguiendo los procedimientos operativos establecidos. - Garantizar la buena integración (recibimiento, formación, acompañamiento) de los nuevos miembros del equipo. - Reportar todos los indicadores de la actividad y propuesta de áreas de mejora. - Conocimiento, seguimiento, cumplimiento y transmisión de los objetivos a través de los correspondientes indicadores de los KPIs de la operativa. - Responsabilización de la inspección y organización del área logística del almacén, tanto a nivel de mercancía y productos como a nivel de gestión de personal, con el objetivo de distribuir a los clientes los pedidos de mercancía en tiempo y forma. Las condiciones que ofrecemos son: * Contrato Estable * Jornada de 40 horas semanales * Horario de lunes a viernes de 08.00 a 18.00 (y disponibilidad para sábado si fuera necesario). * Salario 30,000 euros brutos anuales * Incorporación 3 de marzo de 2025.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 30.000€ bruto/año
logistica
Tallerista de diverses activitats per la localitat de Manlleu
Des de la Fundació Pere Tarrés estem cercant diversos talleristes per portar a terme diverses activitats a la localitat de Manlleu:
Taller 1: Mans i fils. Nocions bàsiques de ganxet
Data d'inici: 23/04/2025- Data fi: 18/06/2025
Tots els dimecres de 17:30 a 19:00h
Taller 2: Decoració amb pasta de paper
Data d'inici: 24/04/2025- Data fi: 19/06/2025
Tots els dijous de 17:30 a 19:30h
Taller 3: Les nostres tempestes interiors, com les puc gestionar?
Data d'inici: 22/04/2025- Data fi: 17/06/2025
Tots els dimarts de 19h a 20h
Taller 4: A poc a poc ens posem en forma
Data d'inici: 23/04/2025- Data fi: 18/06/2025
Tots els dimecres de 17:30h a 18:30h
Taller 5: Taller d'escriptura creativa
Data d'inici: 30/04/2025- Data fi: 18/06/2025
Tots els dimecres de 17:30h a 18:30h
Taller 6: Coneixem l'aromateràpia i els olis essencials
Data d'inici: 28/04/2025- Data fi: 16/06/2025
Tots els dilluns de 19h a 20h
Taller 7: Sexe / gènere i més! De què parlem? Aprèn tothom!
Data d'inici: 25/04/2025- Data fi: 20/06/2025
Tots els divendres de 18h a 19h
Taller 8: Arts marcials / defensa personal per a joves
Data d'inici: 25/04/2025- Data fi: 13/06/2025
Tots els divendres de 18:45hh a 19:45h
Si t'interessa qualsevol d'aquest tallers no dubtis en inscriure't, i especifica en quin taller estàs interessat/da.
Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
monitor
Proman és una consultoria de RRHH que opera des de fa més de 10 anys a nivell internacional. A Espanya som especialistes en treball temporal, selecció i formació. El nostre client i Epos són empreses compromeses amb la igualtat d´oportunitats a totes les candidatures del procés de reclutament i selecció. Apliquem el mètode del CV cec per evitar fer distinció d´ètnies, sexe i ideologies. Actualment estem seleccionant tècnic de manteniment elèctric i noves istal·lacions per una important empresa del sector del metall situada a Osona nord, amb molts anys d´experiència en el seu sector. ¿Quines tasques hauries de fer?. * Manteniment d'instal·lacions elèctriques * Noves instal·lacions elèctriques ¿Què podem oferir-te? * Estabilitat * Creixement professional * Bon ambient de treball Si creus que pots encaixar no dubtis a apuntar-te!!!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
electricista
Carretillero/a Frontal - Alto Tonelaje
¿Resides por la zona de Manresa o alrededores? ¿Tienes experiencia como operario/operaria de almacén, y manejando la carretilla frontal con alto tonelaje?¿te gustaría formar parte del servicio logístico que operamos en una industria dedicada a la fabricación de cableado eléctrico? Si estás interesado/a, en GRUPO CTC by Randstad tenemos una oportunidad laboral para tí. Buscamos operarios/as de logística, para trabajar en las diferentes áreas del almácén de nuesto cliente. Funciones a realizar: * Carga y descarga de camiones con carretilla frontal en el muelle. * Preparación de pedidos (bobinas de cable) en la máquina (trascana). * Participar en el proceso de realización de las bobinas. * Ubicación de material (paletizado y no paletizado). * Picking manual y radiofrecuencia. * Organización y limpieza del puesto de trabajo así como de la maquinaria utilizada. Qué Ofrecemos: * Contratación estable con excelentes condiciones laborables. * Salario:26000 euros brutos/anuales * Horario de LUNES a VIERNES de 8,00 a 13,00 y de 14,00 a 17,00 * Incorporación inmediata.
Jornada completa
Contrato indefinido
26.000€ - 26.000€ bruto/año
mozo,carretillero,almacen