Empresa de la comarca d´Osona busca incorporar una persona per treballar al magatzem de congelats. Els requisits que demanem: - Experiència minima de 1 any - castellà ben parlat i escrit - Carnet de transpaleta i toro Oferim jornada completa (MATÍ), contracte de durada determinada amb perspectives d´estabilitat. T´HI ESPEREM!
Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys al mercat. Estem ubicats estratègicament a diferents punts de la Geografia Nacional. La nostra missió principal és fer feliç les persones, fer-les créixer i que siguin més competitives. Apostem pel desenvolupament de les persones. Potenciem el valor de les empreses a través de les persones. Ara mateix, treballem amb una empresa que fa més de 30 anys que ofereix serveis integrals de disseny i fabricació de sistemes electrònics amb productes electrònics per al sector industrial i de l'automoció. Actualment, ens trobem a la recerca d'un o responsable de magatzem, que treballaria en dependència directa de la responsable de logística. Les seves tasques principals seran: * Gestió d'inventaris: controlar entrades, sortides i nivells d'estoc, fent inventaris periòdics. * Organització del Magatzem: Optimitzar l'espai i garantir l'emmagatzematge correcte de productes. * Supervisió del personal: Coordinar, capacitar i assegurar el compliment de normes de seguretat. * Recepció i Despatx: Verificar mercaderies rebudes i garantir la correcta preparació de comandes. * Control Documental: Gestionar albarans, factures i mantenir registres actualitzats. * Compliment de normes: Supervisar higiene, seguretat i compliment regulatori. * Optimització: Millorar processos i adoptar tecnologies per a més eficiència. * Coordinació: Comunicar-se amb altres departaments per garantir fluïdesa operativa. Què oferim? -Horari en torn partit (8.00 a 13.00 i de 15.00 a 18.00) -Posició indefinida amb pla de carrera. -Formar part d'empresa líder i en creixement.
En Grupo CTC, buscamos 1 operario de limpieza para uno de nuestros servicios ubicado en VIC: Las funciones a realizar serán: * Gestión de residuos y embalajes en el almacén. * Recogida de papeles, restos de etiquetas... * Apilamiento de material. Las estanterías, recipientes y áreas de almacenaje. * Máquinas y equipos de trabajo. El hecho de mantener limpios y utilizar las máquinas y vehículos de manutención para la recogida de palets rotos. Horario: - De lunes a viernes de 08:00 a 14:00hrs (30 horas semanales) Salario: 1113,24 euros brutos mensuales y contrato indefinido. Se requiere: Conocimientos en productos de limpieza. Trabajo físico. Incorporación inmediata. Diploma de carretillero.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
Salario sin especificar
operario
Anterior
1 de 1
Siguiente
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
¿Quieres crear una alerta?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.