Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu! Funcions: - Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Vic. Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
¿Te apasiona el mundo de la belleza?¿Dispones de experiencia gestionando equipos? ¿Buscas un nuevo reto profesional? ¿Tienes disponibilidad horaria? Si es así, ¡no dejes escapar esta oportunidad Desde Adecco buscamos una persona organizada, resolutiva y con buenas dotes comunicativas y de gestión de personal para incorporarse como responsable de una tienda de cosmética, perfumes y maquillaje en Vic. Tus tareas serán las siguientes:- Gestionar las funciones de un equipo de personas.- Gestionar los horarios del equipo de trabajo.- Resolución de posibles incidencias.- Proponer acciones y mejoras.Requisitos- Experiencia de un o dos años en el sector retail o realizando tareas similares a las nombradas.- Disponibilidad horaria para trabajar fines de semana y algún festivo.- Residencia por la zona de Vic.- Capacidad de gestión de personal y resolución de incidencias.- Ingles valorable¿Qué ofrecemos?- Contrato estable directamente por empresa.- Posibilidad de entrar a trabajar en una empresa internacional consolidada en España.- Integración en un equipo importante del sector.- Buen ambiente de trabajo.Si te consideras una persona orientada a resultados, que le gusta el trabajo en equipo y tienes ganas de asumir nuevos retos, ¡APÚNTATE! ¡Te queremos conocer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
¿Tienes habilidades comunicativas, te gusta la atención al cliente y estás buscando un horario en turno de tarde para compaginar con tu vida personal?¡Tenemos un puesto de trabajo que puede encajar contigo! Estamos buscando una persona para incorporar directamente por empresa para estar en la sección de caja.
Jornada intensiva - tarde
Contrato indefinido
Salario sin especificar
dependiente
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