Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a cap d'obra per una important empresa del sector de la construcció ubicada a Manresa. Responsabilitats: * Supervisar i coordinar les activitats diàries al lloc de construcció. * Garantir que els projectes es duguin a terme en temps i forma, complint els terminis establerts. * Dirigir i motivar l’equip de treball, assegurant un entorn segur i productiu. * Controlar els recursos materials i humans, optimitzant-ne l’ús. * Elaborar informes sobre l’avanç de l’obra i presentar-los a la direcció. * Coordinar amb altres professionals, com ara arquitectes i enginyers, per garantir la correcta execució del projecte. * Assegurar-se del compliment de la normativa legal i de seguretat vigent. Oferim: * Sou segons vàlua a partir de 37.000€ bruts anuals * Contracte directe per empresa. * Estabilitat laboral. * Horari de 8 a 13 i de 15 a 18.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Jefe/a de obra y Jefe/a de producción
Para importante y consolidada empresa del sector de la construcción, precisamos incorporar un/a Jefe/a de Obra y un/a Jefe/a de Producción:
Sus principales funciones serán:
- Supervisar el cumplimiento de los plazos, calidad y normas de seguridad en la obra.
- Desarrollar y supervisar el cronograma del proyecto.
- Toma de Mediciones sobre proyecto para verificar, previa contratación (Ayudar jefe de producción).
- Coordinar y supervisar el trabajo de subcontratistas y equipos en obra.
- Gestionar la logística de materiales y equipos necesarios en la obra.
- Mantener una comunicación fluida con los clientes, arquitectos, ingenieros y otros actores clave del proyecto.
- Preparar y presentar informes de progreso a la gerencia y clientes.
- Garantizar la seguridad y salud en el trabajo conforme a las regulaciones vigentes.
Se requiere:
- Perfil con visión global del proceso de edificación y que actúe de acuerdo con los más altos estándares de ética, teniendo en cuenta la normativa vigente, la imagen y la reputación del colectivo.
- Persona comunicativa con habilidad para transmitir mensajes y directrices con claridad al equipo.
- Persona con capacidad para gestionar la información y documentación. Con buenas habilidades de planificación y organización, gestión de la calidad y gestión de riesgos.
- Se requiere de conocimientos en AutoCAD, Presto, Revit y Microsoft Project.
Se ofrece:
- Estabilidad laboral y trayectoria profesional en empresa consolidada y referente del sector de la construcción.
- Buen ambiente laboral.
- Atractivo paquete salarial y posibilidad de plan de carrera interno.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-obra
Empresa familiar del sector de la Construcció del Baix Llobregat, amb una sòlida
experiència de més de 30 anys, requereix incorporar un/a Cap d?Obra senior, amb
dependència jeràrquica de la gerència de l?empresa. La persona que s'incorpori es responsabilitzarà, principalment, de gestionar i coordinar l?execució tècnica i econòmica de les obres assignades, assegurant el compliment dels terminis, qualitat, pressupost i seguretat laboral.
Funcions principals:
-Planificació i seguiment de l'execució de les obres.
-Control de costos i pressupostos d?obra.
-Coordinació de l?equip d?obra: encarregats, oficials i subcontractes.
-Seguiment de producció, rendiments i desviacions del projecte.
-Relació directa amb el client, direccions facultatives i agents implicats.
-Sol·licitud i control de subministraments i serveis externs.
-Compliment de la normativa de seguretat i salut en el treball.
-Redacció d'informes tècnics, actes i documentació d?obra.
-Vetllar per la qualitat constructiva i la satisfacció del client.
Requisits:
-Coneixement de normativa tècnica, PRL i gestió de pressupostos.
-Domini d?eines com Presto, Autocad, Excel i ERP.
-Habilitats de lideratge i gestió d?equips.
-Capacitat resolutiva, proactivitat i orientació a resultats.
-Permís de conduir i disponibilitat per a desplaçaments.
S'ofereix:
-Estabilitat laboral.
-Jornada completa i presencial.
-Retribució salarial competitiva.
-Cotxe d'empresa.
-Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-obra
Empresa constructora d'Osona, especialitzada en projectes de construcció residencial i industrial, amb un marcat caràcter col·laboratiu, precisa incorporar un/a Cap d'Obra Júnior amb certa experiència en obra residencial, per a responsabilitzar-se de la gestió tècnica i econòmica de diversos projectes de l'empresa.
En dependència de la Direcció Tècnica i amb la col·laboració de l'Encarregat d'obra, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Donar suport a la planificació i execució de projectes d'obra.
- Col·laborar amb el Departament d?estudis en tasques tècniques i d?anàlisi.
- Gestionar la coordinació dels equips i industrials durant l?execució de l?obra.
- Supervisar el compliment dels terminis, la qualitat i el pressupost d'obra establert.
- Treballar de manera col·laborativa amb l?equip humà de l?empresa per assolir els objectius comuns.
- Participar activament en la gestió documental i el control econòmic dels projectes d'obra.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en empresa i sector en creixement.
- Bon ambient de treball en empresa liderarda per professionals amb dilatada experiència en el sector de la construcció.
- Formació i opcions de desenvolupament professional.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: De dilluns a dijous de 8h a 18h, amb la corresponent pausa per dinar. Divendres: de 8h a 15h.
Es requereix:
- Capacitat de planificació, organització i gestió del temps.
- Autonomia i iniciativa per resoldre problemes a peu d?obra.
- Habilitats comunicatives per coordinar equips i interlocutar amb industrials.
- Orientació a resultats i al detall.
- Compromís amb la qualitat, la seguretat i els terminis.
- Flexibilitat i adaptabilitat davant de canvis i imprevistos.
- Treball en equip i actitud col·laborativa.
- Motivació per a l'aprenentatge i de créixer professionalment.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-obra
Cap d'Obra per a Constructora de reconegut prestigi
Històrica empresa constructora amb oficines a Osona i a Barcelona, requereix incorporar un/a Cap d'obra per a responsabilitzar-se de la gestió tècnica i econòmica de diversos projectes de l'empresa.
En dependència del Director Tècnic i amb la col·laboració de l'Encarregat d'obra, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- L'organització, control i supervisió de personal de l'obra.
- La previsió, petició, recepció i control dels materials d'obra.
- L'elaboració de pressupostos.
- El control general dels treballs en l'àmbit d'execució, prevenció, econòmic i terminis.
- Fer de nexe entre l'empresa constructora i l'empresa client.
- Planificació tècnica i econòmica abans i durant l'obra.
- Establir i mantenir actualitzades les gestions de l'obra.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa en creixement continu i escassa rotació professional.
- Bon ambient de treball.
- Projectes de remodelació i construcció d'edificis i habitatges molt interessants tecnicament.
- Condicions salarials negociables, d'acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible i adptable a les necessitats de la persona incorporada.
Es requereix:
- Responsabilitat i compliment de les tasques encomanades.
- Capacitat de treball en equip amb rigor i qualitat.
- Capacitat de comunicació amb interlocutors diversos: personal d'obra, proveïdors, etc.
- Proactivitat, iniciativa i autonomia a l'hora d'exercir les seves funcions.
- Coneixement de software del sector (Presto, Microsoft Project o similars).
- Residència a Osona o Barcelona (ciutat) o comarques veïnes.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
albanil
Ingeniero/a eléctrico de la construcción
Empresa del sector de la construcción, con más de 30 años de historia, en pleno crecimiento y ubicada en el Baix Llobregat, requiere incorporar a un/a Ingeniero/a eléctrico de la construcción, con el objetivo de supervisar, coordinar y planificar las actividades relacionadas con la obra para garantizar el cumplimiento de los objetivos y desarrollar una buena relación con el cliente final.
Sus principales tareas y funciones serán las siguientes:
- Coordinar y planificar todas las actividades relacionadas con la obra para garantizar el cumplimiento de los objetivos.
- Supervisar al personal propio y a los subcontratistas en el sitio de construcción, asegurando un trabajo eficiente y de calidad.
- Garantizar el cumplimiento de las normativas de seguridad y salud en el trabajo, minimizando riesgos en la obra.
- Realizar un seguimiento constante de la calidad del trabajo y resolver problemas técnicos que puedan surgir.
- Elaborar informes de progreso detallados y mantener una comunicación fluida con la dirección del proyecto.
- Controlar los costes del proyecto y asegurar que los plazos establecidos se cumplan de manera efectiva.
Se requiere:
- Conocimientos sólidos en planificación y control de proyectos.
- Habilidades de liderazgo y capacidad para la toma de decisiones.
- Familiaridad con normativas de construcción y seguridad.
- Excelentes competencias en comunicación y organización.
Se ofrece:
- Incorporación inmediata con contrato indefinido.
- Plan de desarrollo profesional.
- Horario de lunes a jueves de 8:00?h a 14:00?h y de 15:00?h a 18:00?h. Viernes de 8:00?h a 14:30?h.
- Coche de empresa y gastos relacionados.
- Buen ambiente laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Técnico/a de PRL, Calidad y Medio Ambiente - Instaladora
- Empresa instaladora integralista con departamento interno de prevención.
- PRL, Calidad y Medio Ambiente, Prevención.
Somos una empresa instaladora integralista ubicada en Barcelona. Se busca incorporar un/a Técnico/a de Prevención de Riesgos Laborales, Calidad y Medio Ambiente, que será el referente único del área en la empresa, con responsabilidad directa sobre la gestión interna y externa, incluyendo la interlocución con organismos, servicios de prevención ajenos y clientes.
- Realizar visitas y controles de PRL en obras.
- Gestionar la documentación preventiva y participar en reuniones CAE.
- Coordinarse con el Servicio de Prevención Ajeno (SPASS) para planes de emergencia, planes de prevención, planificación anual, simulacros e investigaciones de accidentes.
- Revisar y entregar EPIs al personal.
- Supervisar las condiciones de seguridad en instalaciones de oficinas y puntos de servicio.
- Gestionar y mantener el sistema de calidad ISO (auditorías, procedimientos, procesos, indicadores, informes, NC…).
- Liderar la implantación de la nueva ISO 50.001.
- Controlar la gestión de residuos tanto internos como para Endesa (archivo cronológico, informes DARI).
- Tramitar documentación empresarial (REA, RASIC, clasificaciones…).
- Contrato indefinido.
- Salario bruto anual entre 30.000€ y 35.000 SBA, según experiencia
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
30.000€ - 35.000€ bruto/año
rrll
Responsable d'obra / Construction Site Manager
Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a responsable d'obra per una important empresa del sector de la construcció ubicada a Santpedor. Tasques a realitzar: * Comunicació amb el client. * Responsable del personal, la feina i la salut i seguretat laboral. * Gestió de la documentació. * Elaboració d’informes diaris sobre la feina. * Control de la qualitat ambiental. * Sol·licitud de materials necessaris per a les obres. * Coneixement del tipus de clients, les feines a realitzar i els procediments. * Gestió contractual. * Control pressupostari. Oferim: * Feina estable. * Sou segons vàlua. * Percentatge sobre objectius. * Cotxe, mòbil i ordinador d'empresa.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
supervisor,responsable,gerente
Responsable de obras de Rehabilitacion
Precisamos para nuestras obras en Barcelona, Aparejador o Ingeniero de la edificación para nuestras obras de rehabilitación y reforma dentro de la provincia de Barcelona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero,arquitecto