Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu! Funcions: - Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
atencion-cliente
Anterior
1 de 1
Siguiente
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
¿Quieres crear una alerta?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.