MOLINS | Imagina. Proyecta. Construye.
Ven a formar parte de una compañía sólida y solvente, con una larga historia de evolución constante, en un momento de transformación y crecimiento. Súmate a un grupo de personas en el que te sentirás muy a gusto. Personas que trabajan con pasión e ilusión, dos de los materiales de los que el equipo Molins estamos hechos.
Imagina, proyecta y construye tu propia trayectoria, aprendiendo constantemente y creciendo a nivel profesional, en una empresa cuyo objetivo es hallar soluciones sostenibles e innovadoras en el sector de la construcción. Una compañía que te ofrece la posibilidad de liderar proyectos y en la que tu expertise y tu talento pueden tener un impacto positivo en el negocio. Una empresa enfocada en crear un futuro mejor para quienes viviremos en él.
Y hablando de futuro, ¿hablamos del tuyo?
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO
Concrete & Aggregates somos la Unidad de Negocio de Molins dedicada al desarrollo de soluciones de hormigón, áridos, mortero y pavimento para todo tipo de aplicaciones. A través del negocio de Circular Economy impulsamos la implementación de combustibles alternativos y valoración de residuos, minimizando el impacto ambiental y promoviendo la sostenibilidad.
Investigamos e innovamos continuamente para adaptarnos a las necesidades de nuestros clientes, cumpliendo siempre con los criterios de sostenibilidad.
En dependencia del Responsable de seguridad y salud, y en colaboración con el resto del equipo, te responsabilizarás de la especialidad de higiene industrial para nuestros centros de trabajo.
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
Entre otras funciones, destacamos las siguientes:
• Planificar y organizar anualmente la campaña de mediciones higiénicas.
• Realizar las mediciones según la planificación.
• Realizar los informes de evaluación higiénica derivados de las mediciones realizadas.
• Establecer un plan de acción acorde a los riesgos valorados.
• Colaborar con los responsables de los centros para implantar las medidas planificadas.
• Realizar formaciones específicas de la especialidad de higiene.
• Preparar información para compartir con el resto del equipo.
• Gestión y mantenimiento de la documentación.
• Colaborar en el análisis de accidentes e incidentes.
• Colaborar en la elaboración de la planificación anual, memoria anual y manual de prevención.
¿QUÉ OFRECEMOS?
• Retribución acorde con la experiencia, conocimientos y valores aportados + vehículo de empresa.
MOLINS | Imagina. Proyecta. Construye.
Ven a formar parte de una compañía sólida y solvente, con una larga historia de evolución constante, en un momento de transformación y crecimiento. Súmate a un grupo de personas en el que te sentirás muy a gusto. Personas que trabajan con pasión e ilusión, dos de los materiales de los que el equipo Molins estamos hechos.
Imagina, proyecta y construye tu propia trayectoria, aprendiendo constantemente y creciendo a nivel profesional, en una empresa cuyo objetivo es hallar soluciones sostenibles e innovadoras en el sector de la construcción. Una compañía que te ofrece la posibilidad de liderar proyectos y en la que tu expertise y tu talento pueden tener un impacto positivo en el negocio. Una empresa enfocada en crear un futuro mejor para quienes viviremos en él.
Y hablando de futuro, ¿hablamos del tuyo?
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO
En Molins Cement producimos clínkers eficientes que nos permiten la fabricación y comercialización de productos Pórtland. Distribuimos cemento Pórtland blanco producido en nuestra planta de Túnez y contribuimos a la producción de cemento de aluminato de calcio con las marcas Electroland y Aluminite.
La persona seleccionada se responsabilizará de supervisar y coordinar todas las actividades de mantenimiento de la planta cementera. Su objetivo principal será garantizar que la maquinaria y los equipos funcionen de manera eficiente y sin interrupciones, minimizando los tiempos de inactividad y asegurando la continuidad de la producción.
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
Entre otras funciones, destacamos las siguientes:
¿QUÉ OFRECEMOS?
U Molinsu vec gotovo 100 godina razvijamo proizvode i inovativna, održiva rješenja za gradevinski sektor. Time doprinosimo razvoju društva i poboljšanju kvalitete života ljudi. Naš integrirani poslovni model obuhvaca agregate, cement, gotove betone, mortove, montažna rješenja, urbane krajobrazne elemente, arhitektonske fasade i gospodarenje otpadom. Naša duga povijest moguca je zahvaljujuci timu od više od 6.600 zaposlenika u jedanaest zemalja na cetiri kontinenta, koji rade svaki dan sa strašcu, poštovanjem i integritetom.
Trenutno tražimo iskusnog Senior racunovodu za nadzor i obavljanje racunovodstvenih funkcija za naše poslovanje u Hrvatskoj iz našeg Global Business Services (GBS) u Barceloni. U ovoj ulozi osiguravat ce tocnost i uskladenost s racunovodstvenim i regulatornim standardima. Izravno cete odgovarati Globalnom menadžeru za racunovodstvo i igrati kljucnu ulogu u našem racunovodstvenom timu, sudjelujuci u financijskim operacijama.
GLAVNE ODGOVORNOSTI
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
At Molins we have been creating products and developing innovative and sustainable solutions for the construction sector during ca. 100 years. This enables us to contribute towards the development of society and people's quality of life. Our integrated business model includes aggregates, cement, ready-mix concrete, mortars, precast solutions, urban landscaping, architectural facades, and waste management. Our long history has been possible thanks to a team of over 6,600 employees in eleven countries on four continents, who work every day with passion, respect, and integrity.
We are seeking an experienced Senior Accountant to supervise and perform the accounting functions for our business in Croatia from our Global Business Services (GBS) in Barcelona. In this role, you will ensure accuracy and compliance with accounting and regulatory standards. Reporting directly to the Global Accounting Manager, and you will play a crucial part in our accounting team performing financial operations.
MAIN RESPONSIBILITIES
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with?Molins, a solid and solvent company with a long history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build?your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
We are currently looking for a highly skilled and motivated IT Business Partner whose responsibilities will be to understand the business needs, get to know its processes and strategies, and therefore translate them into optimal and efficient technological solutions. You should be the strategic technology partner who understands the business requirements, promotes and facilitates the constant delivery of value to the organization by improving digital services and solutions.
KEY RESPONSABILITIES
As an IT Business Partner, your key responsibilities will include:
Demand Management:
Service Delivery:
User Relationship:
WHAT DO WE OFFER?
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with?Molins, a solid and solvent company with a long history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build?your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
The selected person will be primarily responsible for the design and execution of the company’s digitalization and customer experience projects in a integral way. The IT Project Manager will make decisions, resolve any issues that may arise, and establish, prioritize, and evaluate timelines, objectives, and deliverables to ensure the achievement of strategic plans, with a clear focus on process automation and efficiency.
KEY RESPONSABILITIES
As an IT Project Manager, your key responsibilities will include:
WHAT DO WE OFFER?
MOLINS | Imagina. Proyecta. Construye.
Ven a formar parte de una compañía sólida y solvente, inmersa en un momento de evolución, lleno de retos y oportunidades. Una empresa con una cultura justa, flexible e inclusiva, en la que trabajarás en un ambiente seguro y estable. Súmate a un equipo que realiza su trabajo con pasión e ilusión, dos de los materiales de los que el equipo Molins estamos hechos.
Te invitamos a afianzar tu carrera profesional y a aportar tu experiencia, para hallar soluciones cada vez más sostenibles e innovadoras en el sector de la construcción. De esta manera, contigo, contribuiremos a crear un futuro mejor para quienes viviremos en él.
Y hablando de futuro, ¿hablamos del tuyo?
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO
En Molins Cement producimos clínkers eficientes que nos permiten la fabricación y comercialización de productos Pórtland. Distribuimos cemento Pórtland blanco producido en nuestra planta de Túnez y contribuimos a la producción de cemento de aluminato de calcio con las marcas Electroland y Aluminite.
Precisamos incorporar un/a Operario/a de Fundido, que se encargará de supervisar, controlar y reparar la línea de producción de la sección de fundido para asegurar el correcto funcionamiento de la misma, evitando el mayor número de averías posibles y contribuyendo a una óptima producción.
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
Entre otras funciones, destacamos las siguientes:
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with?Molins, a solid and solvent company with a long history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build?your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
As a member of the Business Solutions department of Global IT, we are looking for a Consultant expert in SAP support functions in the logistics area: SD, WM, LE-TRA.
KEY RESPONSIBILITIES
As a Consultant SAP Logistics, your key responsibilities will include:
Detailed Analysis:
Configuration and Customization:
Project Management:
Problem Resolution:
Consulting and Training:
Technical Leadership:
WHAT DO WE OFFER?
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with Molins, a solid and solvent company with a long history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
We are seeking a highly experienced Consolidation Specialist to assist all consolidation functions within our organization. In this role, you will work on consolidation, analysis and reporting, ensure accuracy and compliance with IFRS and other regulatory requirements. Reporting directly to the Consolidation Manager, you will play a crucial part in our consolidation team performing financial operations.
KEY RESPONSABILITIES
As a Consolidation Specialist, your key responsibilities will include:
WHAT DO WE OFFER?
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with Molins, a solid and solvent company with a long history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
As a Data Analyst, you will be responsible for leading projects for developing data models, reports, and interactive dashboards to support strategic decision-making. You will collaborate with various departments to understand their data needs, design effective visualizations, and ensure the accuracy and quality of the information presented, thereby contributing to the success of data-driven initiatives. You will also be responsible for optimizing the data structure and proposing innovative solutions to enhance access to information.
KEY RESPONSABILITIES
As a Data Analyst, your key responsibilities will include:
WHAT DO WE OFFER?
MOLINS | Imagina. Proyecta. Construye.
Ven a formar parte de una compañía sólida y solvente, inmersa en un momento de evolución, lleno de retos y oportunidades. Una empresa con una cultura justa, flexible e inclusiva, en la que trabajarás en un ambiente seguro y estable. Súmate a un equipo que realiza su trabajo con pasión e ilusión, dos de los materiales de los que el equipo Molins estamos hechos.
Te invitamos a afianzar tu carrera profesional y a aportar tu experiencia, para hallar soluciones cada vez más sostenibles e innovadoras en el sector de la construcción. De esta manera, contigo, contribuiremos a crear un futuro mejor para quienes viviremos en él.
Y hablando de futuro, ¿hablamos del tuyo?
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO
Concrete & Aggregates somos la Unidad de Negocio de Molins dedicada al desarrollo de soluciones de hormigón, áridos, mortero y pavimento para todo tipo de aplicaciones. A través del negocio de Circular Economy impulsamos la implementación de combustibles alternativos y valoración de residuos, minimizando el impacto ambiental y promoviendo la sostenibilidad.
Investigamos e innovamos continuamente para adaptarnos a las necesidades de nuestros clientes, cumpliendo siempre con los criterios de sostenibilidad.
En dependencia del Responsable de mantenimiento mecánico, se encargará de asegurar el buen funcionamiento de la maquinaria móvil de la compañía, a través de revisiones periódicas y seguimiento de las reparaciones.
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
Entre otras funciones, destacamos las siguientes:
MOLINS | Imagine. Project. Build.
Step into an exciting opportunity with Molins, a solid and forward-thinking company with a rich history of innovation and growth. Here you’ll work alongside a team of passionate and enthusiastic professionals who foster a collaborative and supportive environment.
Imagine, project and build your own career, at Molins you’ll have the freedom to shape your own career path, continuously learning and evolving while contributing your expertise to meaningful projects. If you’re ready to make an impact and help build a better future, this is the place for you.
And speaking about the future, shall we talk about yours?
JOB DESCRIPTION
We are looking for a dynamic and skilled candidate to join the corporate FP&A team in Spain located in Barcelona, willing to be a reliable financial business partner of the decision-makers, conducting continuous accurate analysis, steering and monitoring the business performance, acting as an objective challenger in the decision-making process, providing transparency and potential solutions, and acting as an active enabler in the steering process, actively promoting projects and supporting their successful implementation. This role offers a unique opportunity to collaborate with cross-functional teams over multiple countries, actively shaping and executing our financing strategies, and contributing to our ongoing growth and success. This candidate should be willing to move internationally within the group in 2-3 years.
The Corporate F&P Analyst will report directly to the Corporate FP&A Director.
KEY RESPONSIBILITIES
Financial, planning and analysis (FP&A): periodical business reviews and deep dives to identify deviations and demand corrective actions with a permanent view on the consolidated targets and KPI’s.
WHAT WE OFFER
Desde Marlex Human Capital estamos colaborando con una empresa importante especializada en el desarrollo, producción y distribución de maquinaria y equipos industriales. Actualmente, precisan incorporar un/a Ingeniero/a Técnico/a para su centro ubicado en el Baix Llobregat.
¿Cuál será tu misión en la empresa?
Incorporado al equipo, tus principales funciones y responsabilidades serán:
Al perfil seleccionado se le ofrece:
Vive la experiencia de trabajar en McDonald´s.
Si te gusta la atención al cliente, tenemos oportunidades de empleo para ti incluso si es tu primera experiencia profesional.
¿Qué buscamos?
¿Te ves reflejado/a?
Estas son las ventajas de trabajar con nosotros:
Únete a McDonald´s. Más que un empleo
Vive la experiencia de trabajar en McDonald's.
Si te gusta la atención al cliente, tenemos oportunidades de empleo para ti.
¿Qué buscamos?
Encargado/a a tiempo completo
Satisfacción por el trabajo bien hecho
¿Te ves reflejado/a?
Estas son las ventajas de trabajar con nosotros:
McDonald's, el trabajo que va contigo
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.